Google

חברת קידום אתרים?
וגם לקבל שירות VIP?

מחפש חברת קידום אתרים אבל רוצה גם לקבל יחס אישי ולא להיות אחד מ-100? השיטה שלנו פשוט עובדת – ג’נסיס עובדת בקבוצות קטנות ממוקדות שיתנו לכם מענה מדויק על הצרכים שלכם והכי חשוב- יעיפו את האתר שלכם למעלה ומהר, בואו נתחיל>>

google-five-stars

5.0

הגעתי אל ג'נסיס דרך פרסומת שהופיעה לי בפייסבוק. חשבתי לעצמי שאם הם הצליחו להגיע לפרסם לי כלקוח פוטנציאלי למה שלא יעשו את זה בהצלחה גם ללקוחות פוטנציאליים שיכולים להיות שלי. העבודה עם הצוות שאחראי עליי זורמת ועניינית והכי חשוב מביאה תוצאות בכל חודש מחדש.
יותם הופמן

google-five-stars

5.0

חברת מיתוג פרסום ושיווק הכי טובה בארץ, שירות ואדיבות ברמה אחרת, מקצועיות ברמה גבוהה, וגם המחיר שווה לכל כיס.. משרד עם כל הפרמטרים להעיף כל עסק לשחקים, גישה נוחה יש חניה באזור בשפע, אבל שירותים נקיים וקפה ופינוקים על חשבון הבית.. באתי לקבל שירות ויצאתי עם חיוך ☺ והרגשה מעולה..
אלי נינג'ה ניאזוב

google-five-stars

5.0

דווקא בתקופה של הקורונה החלטתי ששווה לנסות ולדחוף את העסק שלי יותר מבחינת כל הכיוון הזה של אונליין ולראות לאן זה יוביל. מודעה של ג'נסיס שהופיעה לי בפייסבוק באד הימים נתנה לי מאין סימן שכדאי להתחיל לזוז וזרמתי עם זה. עד עכשיו הם עושים יופי של עבודה
דביר אשר

מהו קידום אתרים ומדוע אתם צריכים את זה?

קידום אתרים אורגני הוא שירות הניתן על ידי חברות פרסום וחברות קידום אתרים. מטרת השירות היא ביצוע של פעולות שונות על מנת להוביל את האתר המוביל גבוה במעלה תוצאות החיפוש של גוגל. קידום אורגני מתייחס לכלל מנועי החיפוש אולם לרוב מבוסס על הנחיות גוגל ועל מנוע החיפוש של גוגל וזאת מכיוון שמדובר במנוע הפופולרי והמתקדם ביותר. קידום אתרים יכול להניב לכם את התוצאות הטובות והרבות ביותר לטווח הארוך, עם תנועת גולשים איכותית יותר משיטות פרסום אחרות והיא אף תורמת לחיזוק המותג ומוניטין העסק ולשיפור האמינות שלו בעיני הגולשים.

ירין PPC
ליאם מנהל PPC

הרבה מעבר לשיטת פרסום – אנו נבנה אתכם כמותג מוביל בתחום שלכם!

ג’נסיס מתמחה בשירותי פרסום בסביבה הדיגיטלית ומעבר לכך. החברה פועלת לטובת קידום לקוחותיה והפיכתם למותג מוביל בתחומם, כך שהקידום האורגני הוא רק חלק במערכת. למרות זאת, מדובר בחלק חשוב מאוד שאמור לא רק לסייע להבאת לקוחות חדשים ופיתוח העסק אלא גם לבניית המותג. לאחר מחקר מילות מפתח מקצועי וניתוח נתוני המתחרים שלכם נוכל לאפיין את מילות המפתח הכדאיות לקידום, ולבסס עליהן את שיטת העבודה המוכחת שלנו, שגם תקדם אתכם בגוגל וגם תסייע בבניית המותג שלכם. להופיע בתוצאות הראשונות של גוגל ימצב אתכם כעסק מוביל וחזק בתחום שלכם ולשם אנחנו חותרים להגיע עם האתר שלכם.

קידום אורגני
10 הביטויים המקודמים ביותר

ביטוי
חיפושים
מיקום
דומיין
מוצרי תינוקות
1300
1
moradbaby.co.il
דודי שמש
1600
4
אור-אנרגיה.co.il
ייעוץ נדל''ן
480
1
nadlanavon.co.il
עצמאי שכיר
3600
3
bizpay.co.il
בית דפוס
6600
1
desh.co.il
בית מזוזה
1,300
1
judaica-chabad.co.il
בדק בית
5400
1
gaya-engineer.co.il
מזנונים מיוחדים
2400
1
art-furniture.co.il
מיטה זוגית
33100
1
home-decor.co.il
שעונים לגברים
14800
4
gentleman.co.il

קמפיינים לידים מוצלחים
קמפיינים שעלו לאחרונה בג'נסיס

אלמנט עיצובי באתר

fency

פייסבוק.

0
עלות המרה
0
תקציב חודשי

צחר סטון

פייסבוק.

0
עלות המרה
0
תקציב חודשי

ספליט

פייסבוק.

0
עלות המרה
0
תקציב חודשי

יהל יעוץ והכוונה

גוגל אדס.

0
עלות המרה
0
תקציב חודשי

indigo

גוגל אדס.

0
עלות המרה
0
תקציב חודשי

PATRON

פייסבוק.

0
עלות המרה
0
תקציב חודשי

קרקע בטוחה

פייסבוק.

0
עלות המרה
0
תקציב חודשי

מגן אופק

רימרקטינג, יוטיוב.

0
עלות המרה
0
תקציב חודשי

סאן גרין

פייסבוק.

0
עלות המרה
0
תקציב חודשי

בייגל קפה

פייסבוק.

0
עלות המרה
0
תקציב חודשי

נתונים עסקיים

מדוע דווקא קידום אורגני ולא פרסום ממומן?

אחת השאלות הנשאלות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי היא האם כדאי להשקיע את תקציב הפרסום שלנו בקידום אורגני או בפרסום ממומן. למעשה יש יתרונות וחסרונות לשניהם, אולם בבחינה לעומק יש יתרון משמעותי לקידום האורגני, אם יש לכם מספיק סבלנות כמובן. כאשר אנו בוחנים את שתי טכניקות הפרסום הללו אנו רוצים להתחשב במגוון פרמטרים:

  • מתי מקבלים תוצאות? – הפרמטר היחיד אולי שנוטה לכיוון הפרסום הממומן הוא פרמטר זה. בפרסום הממומן, אם הקמפיין מתנהל היטב, תוכלו לקבל לקוחות פוטנציאליים חדשים לעסק במהירות. המחיר גבוה יותר ויש גם חסרונות רבים, אולם זה היתרון הגדול ביותר של הקמפיין הממומן, בעוד שהקידום האורגני פועל בדרך כלל לטווח הארוך יותר. לשמחתכם, אנו בג’נסיס כבר בעלי ניסיון רב שנים ופיתחנו לאורך השנים שיטה ייחודית המסייעת לנו לחסוך זמן רב ומשמעותי בהליך הקידום והבאת תוצאות ללקוחותינו בטווח זמן סביר, במקביל לקידום גם לטווח הארוך.
  • איכות הגולשים – לא כל גולש שיגיע לאתר שלנו בהכרח ירצה לקנות מאתנו מוצר או להזמין שירות. מחקרים הוכיחו לאורך שנים כי הגולשים המגיעים ממנוע החיפוש של גוגל יהיו “בשלים” יותר ובעלי אחוזי המרה גבוהים יותר.
  • מספר הגולשים – בפרסום הממומן יש תקרת זכוכית בדרך כלל. אם אתה משפר את רלוונטיות המודעה והמחיר לקליק יורד ניתן להרוויח יותר תנועה ולקוחות פוטנציאליים, אולם עדיין קיימת תקרת זכוכית. בקידום האורגני תקרת הזכוכית הרבה יותר גבוהה, אולי אפילו איננה קיימת. באמצעות קידום אורגני ניתן להגיע למספר הרבה יותר גדול של גולשים ובשל כך גם ליהנות מפירות רבים יותר.
  • השפעות נוספות של הקמפיין – להיות מדורג ראשון בגוגל זהו סמל סטטוס כיום. אם האתר שלכם מדורג ראשון בגוגל אתם נחשבים בעיני הגולשים לחברה מובילה, חזקה ואמינה בתחום שלכם.
  • מיתוג ומוניטין החברה – בהמשך לסעיף הקודם – קידום אורגני תורם לשיפור וחיזוק המיתוג של החברה וכמובן משפיע על המוניטין של החברה והאמינות שלה. 
  • יחס המרה – הגולשים המגיעים מקידום אורגני בשלים יותר לבצע רכישה בדרך כלל ולכן תוצאות של מחקרים רבים שנעשו בתחום הציגו יחס המרה גבוה יותר של גולשים המגיעים מקידום אורגני מאשר מתוצאה ממומנת.
ג'סיקה
פלג סושיאל

ג'נסיס מספקת לכם את הטוב ביותר בכל פרמטר בהליך הקידום:

  • תוכן – כותבי התוכן המקצועיים שלנו ידאגו לשמור על האתר שלכם מעודכן לשביעות רצונו של מנוע החיפוש של גוגל. התוכן הוא חלק מרכזי בהליך הקידום, בין אם הוא מיועד לאתר שלכם או מייצג אתכם ברחבי הרשת. לכן חשוב שהוא יתאים לצרכים שלכם, לאני מאמין שלכם ולשירותים שאתם מספקים. כמו כן, ההתאמות הנדרשות לצורכי הקידום כבר יבוצעו במהלך הכתיבה כך שלא תצטרכו לדאוג לנושא זה. 
 
  • כלים טכנולוגיים – ג’נסיס עושה שימוש בכלים טכנולוגיים המשמשים חוד החנית של עולם השיווק הדיגיטלי בכלל והקידום האורגני בפרט, ומשקיעה כסף רב ומשאבים כדי לעשות שימוש באותם כלים לטובת קידום לקוחותיה. 
 
  • קישורים – שיטת הקידום המיוחדת שלנו כולל בניית תמהיל קישורים טבעי ואפקטיבי לצורכי קידום האתר שלכם. לצד תשתיות מתקדמות המתוחזקות על ידי החברה הרי שהחברה גם בעלת קשרים ענפים התורמים לקידום לקוחות החברה.
 
  • אופטימיזציה – כחלק מעבודת הקידום האורגני יש התאמות רבות שיש לבצע בתוך האתרים של הלקוחות, במיוחד אם מדובר באתרים קיימים ולא אתרים שנבנים מאפס. האופטימיזציה היא בעצם ביצוע של פעולות שונות בתוך האתר על מנת להתאים את התוכן ופרמטרים רבים אחרים באתר לצורכי הקידום האורגני. כמו למשל: שיפור חוויית המשתמש באתר במגוון דרכים.
 
  • דוחות מפורטים – אנו לעולם לא נעבוד באוויר. תמיד נשקוד על איסוף וניתוח נתונים שאותם נוכל להפוך לדוחות שונים, חלקם לצורך הגשה ללקוחות וחלקם לצורכי ניתוח ושיפור ביצועים תוך כדי תנועה.

שאלות ותשובות

מדוע לעבוד עם חברת קידום אתרים ולא לקדם את האתר בעצמנו?

בעלי אתרים רבים רוצים לקדם את האתר שלהם בעצמם כדי לחסוך את עלויות הקידום, אולם עשויים לגרום בעקבות כך לנזק רב לאתר. כמו כן, שימוש בטכניקות לא חוקיות או ביצוע פעולות שונות עשוי לא רק לפגוע מעט בדירוגים אלא לגרום לענישה כבדה של גוגל ושליחת האתר לארגז החול שלה. חשוב מאוד לעבוד עם חברת קידום מקצועית ומנוסה בקידום האתר שלכם גם כדי לוודא שהעבודה מתבצעת בצורה נכונה, בקצב הנכון, גם כיוון שהאתר שלנו יתוחזק היטב וגם כדי לפנות את הזמן שלנו לטיפול בלקוחות.

איך לבחור חברת קידום אתרים מקצועית שתתאים לנו?

כאשר בוחנים חברת קידום אתרים חשוב לבחון את הניסיון של החברה בתחום לאורך השנים וההתמודדות שלה עם עדכונים שונים של גוגל. כמו כן מספר הלקוחות שהחברה עובדת עמו, ביחס למספר העובדים. האם החברה עושה שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים או דלת תקציב? האם החברה מבטיחה לכם דוח חודשי מפורט עם התקדמות העבודה? בדקו מה מגיע לכם במסגרת שירותי הקידום וכמובן המלצות על החברה תמיד יתקבלו בברכה.

האם חברת הקידום יכולה להבטיח לי תוצאות?

אף חברת קידום לא שולטת באלגוריתם של גוגל אולם חברות רבות יכולות להעריך נפח תנועה מסוימת הצפויה להגיע לאתר, זאת מניסיון החברה ומחקר מילות מפתח לצד מחקר מתחרים בתחום המבוקש.

בתוך כמה זמן אתחיל לראות תוצאות?

זה עשוי להשתנות בין אתר אחד לאחר ובהתאם לפרמטרים רבים. הממוצע הוא בין חצי שנה לשנה בדרך כלל. לעתים לקוחות ראשונים יגיעו מהר יותר ולעתים תנועה מסיבית יותר ותוצאות טובות יותר עשויות להגיע לאורך זמן רב יותר של השקעה והתמדה.

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513