ניהול קמפיין באיקומרס?

קבלו פתרון אמיתי לניהול התקציב שלכם

יש לכם חנות אינטרנטית או מוצרים שאתם מוכרים דרך הרשת?
ג'נסיס מתמחה בניהול של כל סוגי הקמפיינים בתחום ה-Ecommerce
עם ניהול תקציב מדויק תוך כדי שימוש ב-100% מהפיצ'רים החזקים והעדכניים שקיימים בפלטפורמות הרלוונטיות.

google-five-stars
5.0

המטרה שלי היתה להביא יותר פניות מאותו סכום כסף שאני משקיעה, התחלתי לבדוק אופציות אחרות לחברה שכבר עבדתי איתה וג'נסיס היו אלה שעשו את הרושם הטוב ביותר

אריאלה קומפורטי

google-five-stars
5.0

היה חשוב לי שהאתר שלי ייחשף לכמה שיותר אנשים ולכן פניתי לג'נסיס פירסום. כבר לאחר מספר שבועות בודדים הרגשתי שינוי


ליאת פולק

google-five-stars
5.0

רק לפני כמה חודשים המכירות שהייתי עושה דרך האינטרנט היו משמשות לי כהכנסה צדדית. היום אני במצב שעזבתי את העבודה כי אני חייבת לתת עוד זמן במשך היום ללקוחות חדשים שנכנסים על בסיס יומי בזכות עבודת הפירסום של ג'נסיס
רונה עמרני

מה הדבר הראשון שנעשה עבורכם?
ניתוח מקדים והגדרת מטרות לקמפיין

 בשל העלייה במדד הפופולריות והעובדה שבכל תחום יש תחרות גדולה על ליבם של הלקוחות יהיה על בעל החנות לשכור את שירותיה של חברת פרסום מקצועית ומנוסה על מנת שזו, עם עבודה נכונה, תוכל לעזור לו לייצר יותר חשיפה לחנות, להביא לקוחות.

חברת הפרסום ג’נסיס מתמחה במיתוג, פרסום ושיווק דיגיטלי עם דגש על ניהול קמפיינים איקומרס וקידום אתרי מסחר. הצוות המקצועי של החברה יבצע ניתוח מקדים של האתר, יבדוק את היתרונות והחסרונות שלו, יאתר נקודות תורפה הנדרשים בחיזוק, יבצע מחקר שוק, מחקר מתחרים ועוד. לאחר ביצוע ההתאמות הנדרשות ואפיון החנות ומוצריה נגדיר יחד את מטרות הקמפיין, נגדיר תקציב ונבנה תוכנית אסטרטגית לקידום מוצרי החברה ועמידה ביעדים.

יולי מנהלת מכירות
אור PPC

שלב 2
אופטימיזציה פנימית לאתר

לפני שמשקיעים כספים ומביאים את הלקוחות מרחבי הרשת אל תוך אתר החנות חשוב לבדוק כמה דברים הקשורים לחוויית המשתמש בחנות, עד כמה התכנים בחנות מניעים לפעולה, האם יש תוסף נגישות, האם החנות מותאמת לגלישה במובייל? ועוד פרמטרים שונים שאם צריך לתקן אותם לפני היציאה לאוויר עם הקמפיין זה יהיה הזמן לעשות את זה. 

אותו מותג.
הרבה יותר משודרג.

פרסום פרסום

קמפיינים איקומרס מוצלחים
קמפיינים שעלו לאחרונה בג'נסיס

TOYS4ME

פייסבוק.

0
תקציב חודשי
0
מכירות

BOBO

פייסבוק.

0
תקציב חודשי
0
מכירות
שוק האיקרים

שוק האיכר

פייסבוק.

0
תקציב חודשי
0
מכירות

המרתף

פייסבוק.

0
תקציב חודשי
0
מכירות
mina

מינה

פייסבוק.

0
תקציב חודשי
0
מכירות

פרסום מוצרים בגוגל שופס

כעת לאחר כל ההקדמות, האפיונים, הניתוחים, הגדרת המטרות וכו’ – הגיע הזמן להרים את הקמפיין שלכם בפועל. פרסום מוצרים בגוגל שופס תהיה האופציה הראשונה והטובה ביותר בדרך כלל שכל קמפיין איקומרס לעסקים כולל. סביר להניח שנתקלתם כבר לא פעם בתוצאות העשירות של גוגל. כלומר תוצאות של תמונות, סרטונים, מפות, רשימות של עסקים מגוגל מיי ביזנס ועוד.

תוצאות שהן מעבר לתוצאות האורגניות והממומנות הרגילות הכוללות כותרות ותיאורים של עמודי אינטרנט שונים. בין התוצאות החדשות יש את סרגל התוצאות העליון, המופיע מעל תוצאות החיפוש ומתחת לסרגל החיפוש – כאשר תחפשו מוצר מסוים. לדוגמה: אם תחפשו אוזניות למחשב למשל תוכלו לראות את סרגל התוצאות המדובר המציג לכם מבחר אוזניות, החברות המשווקות אותם ואפילו את המחיר שלהם בחנויות. כך שתוכלו כבר לקבל מדד ראשוני לגבי המוצר שאתם רוצים לרכוש ועשוי להתאים לצרכים שלכם. 

התוצאות בסרגל זה הינן ממומנות בלבד וגוגל יציג אותן עבור בעלי עסקים המשלמים להם כדי להופיע שם. מדובר בסוג קמפיין נהדר עם אחוזי המרה גבוהים אולם חשוב שיבוצע על ידי משווק המנוסה בעבודה עם קמפיינים ממומנים בגוגל. שיווק מוצרי החנות שלכם באמצעות גוגל שופס היא הזדמנות נהדרת עבורכם לקידום המכירות באתר שלכם כיוון שהיא מציגה תוצאות ויזואליות בגוגל ואנשים רבים מתחברים לתוצאות מסוג זה וכן ממצבת אתכם בין החברות המובילות בתחום שלכם אם רק תשלמו לגוגל מספיק כדי לשלב שם את המוצרים שלכם.

ג'סיקה
דור סמנכ"ל מכירות

קמפיין סמארט שופס

אחד הקמפיינים הבולטים של גוגל שופס הוא קמפיין סמארט שופס. מדובר באופציה חדשה של גוגל לניצול שיטת הרימרקטינג בקמפיינים של גוגל שופס. כלומר: כאשר לקוח יגיע לעמוד מוצר באתר שלכם, סביר להניח שהוא התעניין באותו מוצר ואם לא רכש באותו זמן את המוצר גוגל “תרדוף” אחריו עם פרסומות של המוצר שלכם ברחבי הרשת מה שיגדיל את הסיכוי שלכם למכור את המוצר לאותו לקוח בנקודת זמן אחרת, שאולי בה הוא יהיה בשל יותר.

פרסום מוצרים בפייסבוק

ניהול קמפיינים איקומרס בפייסבוק הם דרך נהדרת לקידום מוצרי החנות שלכם וגיוס לקוחות חדשים לעסק. הגולשים של פייסבוק רגילים לתצוגות ויזואליות בפייסבוק, החל מסטורי, תמונות ופוסטים שונים המוצגים בצורה ויזואלית ועד פרסומות ויזואליות המופיעות להם בפיד או בתפריט הצדדי. ניהול להוסיף לעמוד העסקי של החנות שלכם מוצרים ולגדל אותם באמצעות פייסבוק ואף להקים מודעה ממומנת בצורת קרוסלה המציגה מספר מוצרים בצורת סרגל סליידר שהגולשים יכולים ללחוץ על החיצים ימינה ושמאלה ולדפדף במהירות בין מספר מוצרים שהם רואים את התמונה, שם המוצר והמחיר שלהם. 

אז אם יש לכם חנות מוצרים דיגיטלית משלכם ואתם תוהים היכן להתחיל? איך לגייס לקוחות חדשים? ומה הדרך הנכונה ביותר לשווק את החנות שלכם? צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם!

שי ורועי

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

שאלות ותשובות

מה זה איקומרס?

איקומרס הוא מונח המתחם למסחר אלקטרוני. במילים אחרות חנויות המוכרות מוצרים אונליין מבלי הצורך להגיע פיזית אל החנות. 

מה כולל קמפיין איקומרס?

קמפיין איקומרס כולל בניית תוכנית מיתוג לחנות ותוכנית שיווק לפרסום מוצרי החנות, הבאת לקוחות חדשים והגדלת ההכנסות ממכירות בחנות עם אפסיילים, קרוס סיילים ועוד. הקמפיין יהיה בדרך כלל ממומן בגוגל, פייסבוק או אינסטגרם.

מה זה רימרקטינג בקמפיין איקומרס?

רימרקטינג הוא מונח המתייחס לשיטת שיווק מוכרת ונהדרת. השיטה בעצם דוגלת בפרסום חוזר למבקרים שהתעניינו במוצר/שירות באתר האתר ומפרסמים לו כעת את המוצרים שהוא התעניין בהם שוב ושוב ברחבי הרשת מה שמגדיל את הסיכוי שיותר לקוחות יחזרו כשהם בשלים יותר וירכשו את המוצר.

יש לי חנות דיגיטלית עם מוצרים – היכן הכי כדאי לי לשווק אותם?

הפלטפורמות המובילות באינטרנט לקידום ממומן של מוצרים ואתרי מסחר יהיו דרך גוגל שופס, פייסבוק ו/או אינסטגרם.

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513