Google

קידום אורגני בגוגל?

קבלו טיפול אקטיבי באתר שלכם עם תוצאות מוכחות שיביאו אתכם מהר למקום ה-1.

צוות מומחים לקידום אורגני בגוגל ידאג לספק לאתר שלכם שירותים ממוקדים הכוללים העלאת ציון Google Speed + העמקת תוכן ללא הגבלה + יצירת מבנה קישורים מנצח + תקשורת ישירה מול מקדם מנוסה שידאג להביא לכם תוצאות מהירות.

google-five-stars
5.0

לא האמנתי שאני יצליח לעשות עוד הכנסה ממכירות מוצרים באונליין. בזכות הדחיפה שג'נסיס נתנו לי לעסק זה קרה (וקורה עד היום)
יונה מוקטיאל

google-five-stars
5.0

המטרה שלי היתה להביא יותר פניות מאותו סכום כסף שאני משקיעה, התחלתי לבדוק אופציות אחרות לחברה שכבר עבדתי איתה וג'נסיס היו אלה שעשו את הרושם הטוב ביותר
אריאלה קומפורטי

google-five-stars
5.0

בפרוייקט הראשון הייתי סקפטי כי עדיין לא הכרתי את היכולות ואת הכישרון של האנשים בחברה. בפרוייקט השני כבר הבנתי עם מי אני עובד ולאן הם יכולים לקחת את הרעיון שלי
יחזקאל עמר

נחבר את המותג שלכם לתכנים רלוונטיים

אולי גם אתם, כמונו, אוהבים לקרוא ספרים. אבל בעולם בו אנו חיים אנשים מתעצלים לקרוא, ומעדיפים לצרוך את התוכן שלהם בוידאו. לנו זה נשמע קצת מוזר, אבל עם מגמות עולמיות אנחנו לא נלחמים, רק מוצאים את הדרך להשתמש בהן. בדיוק מהסיבה הזו אנחנו מבצעים עבור הלקוחות שלנו קידום ביוטיוב. מה זה אומר? יוטיוב הוא ערוץ הוידאו של גוגל, והוא מאפשר לחבר את המותג שלכם לתכנים שמופיעים שם. נחבר את המותג שלכם לתכנים רלוונטיים ונדאג לכך שהמון אנשים יתעניינו דווקא בכם.
צוות PPC
תומר מנהל פרוייקטים

קידום אורגני בגוגל.
מה זה אומר?

קידום אורגני (seo) הוא סט הפעולות שנעשה כדי למקסם את החשיפה של אתר במנועי חיפוש, ללא מימון. כיוון שגוגל הוא מנוע החיפוש המרכזי, קידום אורגני מתמקד בראש ובראשונה בגוגל ולכן מומלץ לשכור שירות של קידום אתרים אורגני בגוגל לחשיפה מקסימלית במנוע החיפוש.

 

כאשר מבצעים חיפוש בגוגל מקבלים קודם כל את התוצאות הממומנות, ומיד תחתיהן את התוצאות האורגניות. כאשר הביטוי המחופש לא מקודם באופן ממומן יופיעו התוצאות האורגניות בראש העמוד.

כיצד מתבצע קידום אורגני בגוגל?

קידום אורגני בגוגל הוא תחום רחב מאוד, הכולל טכנולוגיות שונות, תוכן, כללים חשובים והרבה ידע. אצלנו בחברה, הקידום האורגני מתבסס על כמה כללים מרכזיים, ובשורות הבאות נשתף אתכם בחלק מהתהליך.

מחקר

כל קמפיין קידום אתרים אורגני בגוגל שאנחנו מבצעים מתחיל במחקר מעמיק. במעבדה האורגנית שלנו יושבים טובי האנליסטים ומשחקים בנתונים כדי להבין מהי הדרך הטובה ביותר להוביל את הקמפיין שלכם.

במסגרת המחקר נעשה סקר שוק מקיף, שמתמקד בשני כיוונים מרכזיים: המתחרים והלקוחות. תחילה נחשוב על המתחרים שלכם, נבדוק איך הם מפרסמים, באיזה ביטויים הם משתמשים ומה הם עושים כדי לקדם את עצמם במנוע החיפוש. בנוסף, נחשוב על הלקוחות שלכם, נזהה מאפיינים שלהם ונבין כיצד לגרום להם למצוא דווקא אתכם.

אבל עם כל הכבוד למתחרים וללקוחות, בסופו של דבר אתם המוצר, לכן במסגרת המחקר נחשוב בעיקר עליכם. נחליט מה כדאי להציג בחלון הראווה של האתר שלכם, ומה עדיף להחביא בחלקים הפנימיים שלו.

אנחנו נשאל את כל השאלות הקשות, וגם נמצא להן תשובות, שיקדמו אותנו ואתכם לקמפיין מוצלח.

קידום אורגני
10 הביטויים המקודמים ביותר

ביטוי
חיפושים
מיקום
דומיין
מוצרי תינוקות
1300
1
moradbaby.co.il
דודי שמש
1600
4
אור-אנרגיה.co.il
ייעוץ נדל''ן
480
1
nadlanavon.co.il
עצמאי שכיר
3600
3
bizpay.co.il
בית דפוס
6600
1
desh.co.il
בית מזוזה
1,300
1
judaica-chabad.co.il
בדק בית
5400
1
gaya-engineer.co.il
מזנונים מיוחדים
2400
1
art-furniture.co.il
מיטה זוגית
33100
1
home-decor.co.il
שעונים לגברים
14800
4
gentleman.co.il

קמפיינים לידים מוצלחים
קמפיינים שעלו לאחרונה בג'נסיס

fency

פייסבוק.

0
עלות המרה
0
תקציב חודשי

צחר סטון

פייסבוק.

0
עלות המרה
0
תקציב חודשי

ספליט

פייסבוק.

0
עלות המרה
0
תקציב חודשי

יהל יעוץ והכוונה

גוגל אדס.

0
עלות המרה
0
תקציב חודשי

indigo

גוגל אדס.

0
עלות המרה
0
תקציב חודשי

PATRON

פייסבוק.

0
עלות המרה
0
תקציב חודשי

קרקע בטוחה

פייסבוק.

0
עלות המרה
0
תקציב חודשי

מגן אופק

רימרקטינג, יוטיוב.

0
עלות המרה
0
תקציב חודשי

סאן גרין

פייסבוק.

0
עלות המרה
0
תקציב חודשי

בייגל קפה

פייסבוק.

0
עלות המרה
0
תקציב חודשי

נתונים עסקיים

קידום אורגני בגוגל VS קידום ממומן

כשמדברים על קידום ופרסום באינטרנט חשוב לדעת שיש שתי אפשרויות מרכזיות: קידום אורגני בגוגל וקידום ממומן

קידום ממומן הוא קידום המתבסס על דחיפת האתר קדימה בהשקעה כספית. כאשר מבצעים חיפוש בגוגל מקבלים קודם כל את התוצאות הממומנות, כאשר לחיצה על תוצאה תעלה כסף למפרסם. העלות תלויה בביטוי המחופש, וברמת הפופולריות שלו. מיד אחרי התוצאות הממומנות, עד 4 תוצאות בדרך כלל, מופיעות התוצאות האורגניות. המיקום האורגני של האתר שלכם תלוי באופן הבניה שלו.

קידום ממומן הוא הדרך המהירה לקדם אתר ולהופיע ראשונים בתוצאות, אולם יש לו גם חסרונות. ראשית, תיאלצו לשלם כסף לגוגל כדי לקדם את האתר, כאשר בתחומים מסוימים העלות תהיה גבוהה במיוחד. שנית, האתר אולי יופיע גבוה במנוע החיפוש, אבל אנשים רבים מדלגים על התוצאות הממומנות ועוברים ישר לתוצאות האורגניות. כך עלול להיווצר מצב שאתם אולי מדורגים גבוה, אבל אנשים מדלגים מעליכם.

לעומת קמפיין ממומן בו כמות החשיפה תלויה בתקציב שלכם, קידום אורגני יכול להניב לכם חשיפה בלתי מוגבלת, בתנאי שתבצעו אותו נכון. בנוסף, קידום אורגני של האתר יבנה לכם אתר שהוא נכס, נכס אשר במהלך הזמן עשוי גם להביא לכם הכנסות. 

לקידום אתרים אורגני אורגני יש גם חסרונות: יעבור זמן עד שתגיעו לתוצאות טובות, ויהיה קשה לשמור עליהן כיוון שתהיו תלויים בשינויי אלגוריתם שגוגל מבצעת פה ושם. בנוסף, קידום אתרים אורגני בגוגל דורש ידע מקצועי רב וניסיון רלוונטי. אשר הקידום לא נעשה בצורה נכונה הוא פשוט לא מביא תוצאות.

בניית אתר בצורה נכונה

אתם יכולים לעצב אתר מהסרטים, אבל את גוגל זה לא בהכרח יעניין. לא משנה כמה האתר שלכם רספונסיבי ואינטראקטיבי, אם לא תפעלו על פי הכללים של גוגל אף אחד לא ימצא אתכם. 

איך עושים את זה נכון? בונים היררכיה נכונה באתר, מוסיפים תכנים רלוונטיים ומקפידים על חווית משתמש. בנוסף, חשוב להקפיד על זמני טעינה מהירים, שמשפיעים גם על הגלישה של הגולשים באתר וגם על הדירוג שלו במנוע החיפוש של גוגל. 

אם כבר יש לכם אתר, אבל הוא לא מקודם מספיק טוב, נכין לכם תוכנית עבודה שתרים את האתר גבוה בתוצאות החיפוש.

יניב פרץ מנכ"ל
קידום אורגני בגוגל

התוכן הוא המלך

בעולם בו כולנו צרכני תוכן שבוהים במסך בחלק נכבד משעות היממה – התוכן הוא ללא ספק המלך הבלתי מעורער.

תוכן איכותי הוא חלק מרכזי מהקידום האורגני. מה זה תוכן טוב? תוכן מעניין ורלוונטי שגם כתוב נכון ומעניק לגולש ערך מוסף.

ואיך זה משפיע על הקידום אתם שואלים? אם באתר שלכם יש תכנים איכותיים זמן השהיה של הגולש הממוצע יתארך, המשתמשים יחזרו לאתר שוב ושוב, וגם ינווטו באתר ויעברו בין הדפים השונים. גוגל יקלוט את הטראפיק באתר ויתגמל אתכם במיקום גבוה בתוצאות.

אגב, גם לאורך הטקסטים באתר שלכם יש חשיבות, כאשר טקסטים ארוכים, של 800 – 1,000 מילה ואפילו יותר מקודמים טוב יותר. אמממה, קשה ליצור תכנים ארוכים ואיכותיים.

במסגרת קידום האתר אצלנו, נייצר עבורכם תכנים מעניינים ורלוונטיים ללקוחות שלכם. כך שלא רק שהאתר יקודם בגוגל, הוא גם יהווה בית לגולשים שמחפשים ידע מקצועי.

אנדקסי אותו אל תעשי לו חשבון

כדי להסביר מה זה אינדקס נתחיל בשאלה פילוסופית: עץ נפל ביער ואף אחד לא ראה אותו, האם הוא באמת נפל? אפשר לדון בזה… ואתר שעלה לרשת ולא אונדקס, האם הוא באמת קיים?

כדי שהאתר שלכם יופיע בגוגל צריך לבצע פעולה שנקראת “אינדוקס”. בקצרה, מדובר בפעולה שמטרתה לגרום לאתר שלכם להופיע במנוע החיפוש של גוגל. בתכלס, אתם צריכים מישהו שמבין בקידום בגוגל, כדי לוודא שהאתר שלכם אכן חי וקיים. נסו אותנו, אנחנו טובים בזה.

גולשים שהגיעו לעמוד זה הביעו עניין בשירותים נוספים, כגון: קמפיין שיווק חוזר (רימרקטינג), פרסום וקידום תוכן ברשתקידום ממומן (ppc)ניהול רשת חברתית ובנוסף בניית אתרים רספונסיביים.

קישורים בכל מיני צבעים…

קישורים הם דרך לומר לגוגל: “גוגל נשמה, עצור! האתר הזה חשוב”. 

קישורים מתחלקים לשני סוגים, קישורים פנימיים וקישורים חיצוניים. קישורים פנימיים מחברים בין דפים בתוך האתר, מאפשרים ליצור היררכיה וכמו אומרים לגוגל איזה דף חשוב יותר.

קישורים חיצוניים מקשרים בין האתר שלכם לאתרים אחרים, ומבוססים בעיקר על שיתופי פעולה בין אתרים שונים. חשוב לקשר בין אתרים מתחומי תוכן שונים, וליצור שיתופי פעולה שיסייעו לקדם את האתר.

שימוש נכון בקישורים יכול להקפיץ את האתר שלכם קדימה, לכן המקדמים האורגניים שלנו עסוקים כל הזמן בלאתר שיתופי פעולה עם אתרים רלוונטיים, במיוחד בשבילכם.

קידום אתרים אורגני – איך מתחילים?

אם הגעתם עד כאן, כנראה שאתם מתעניינים בקידום אורגני, אבל לא ממש יודעים איך להתחיל. 

מזל שאנחנו כאן 😉 

תהליך העבודה איתנו מתחיל באפיון אורגני שמבוצע אצלנו במשרדי ג’נסיס, בפגישה עם אנשי הצוות שלנו. אחרי האפיון הראשוני, הכדור עובר לידיים של המקדמים האורגניים שלנו. על האתר שלכם יופקד אחד המקדמים שלנו, שיקח אותו בשתי ידיים ויעיף אותו למעלה בתוצאות החיפוש. 

תחילה המקדם יבצע מחקר אורגני ויבנה אסטרטגיה מתאימה לעולם התוכן בו מצוי האתר שלכם. מיד אחר כך נתחיל בעבודה. נבצע אופטימיזציות, נוציא קישורים פנימיים וחיצוניים וונייצר תוכן שיהפוך את האתר שלכם לנכס. 

שחר מנהלת סטודיו
ג'סיקה

קידום אורגני בגוגל,
מה אתה צריך לדעת?

קידום אורגני בגוגל הוא תהליך שבו חברות יכולות להביא את התוכן שלהן לדירוג גבוה יותר בגוגל על ידי שימוש במילות מפתח אורגניות.

קידום אורגני בגוגל הוא דרך יעילה לעלות תוכן בדירוג החיפוש שאינו מסתמך על פרסום בתשלום. זו הפכה לדרך הפופולרית ביותר לדירוג גבוה בדפי תוצאות מנועי החיפוש (SERP) ולרכוש יותר תנועה.

התהליך של קידום אורגני בגוגל נעשה על ידי הגדרת מילת המפתח, כתיבת תוכן ייחודי ושליחתו לאתרים רלוונטיים להגברת הנראות.

קידום אורגני הוא סוג של אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) שבה המשתמש מקבל את התוצאות הרצויות מבלי לשלם עבורן.

קידום אתרים הופך יותר ויותר חשוב לעסקים, במיוחד כשהרושם הראשוני הפך להיות כל כך חשוב. בנוסף, עם חלון הזמן הקטן יותר, זה הופך להיות קשה יותר להתבלט מהקהל. זה הופך את SEO לחובה להשקיע בו עבור בעלי עסקים ומותגים. בעזרת קידום מכירות אורגני, תוכלו להגביר את הנראות שלכם בגוגל ולקבל את התנועה הרצויה מבלי להוציא הרבה על מודעות או שיטות קידום אחרות.

בקידום אורגני, משתמשים מופנים לאתר או בלוג ספציפיים על ידי גלישה בהצעות למילות מפתח שנעשו על ידי פונקציית ההשלמה האוטומטית של גוגל. לאחר מכן ניתן להפנות את המשתמש ישירות למילת מפתח שהוא מחפש או לאתר קשור אחר שהוא עשוי

שיווק אורגני הוא סוג של שיווק מקוון שדרכו לא קונים את הפרסום אלא מרוויחים אותו באמצעות טכניקות פשוטות, טבעיות ופתוחות של אופטימיזציה למנועי חיפוש.

קידום אורגני הוא דרך יעילה לקדם את המותג או העסק שלך מכיוון שהוא אינו דורש תקציב כלשהו. היא נחשבת לשיטה הזולה והטבעית ביותר להשיג יותר תנועה לאתר שלך.

ניתן לנתח את היתרונות של קידום אורגני במונחים של עלויות אדוורדס. בממוצע, מבצעים אורגניים זולים ב-50% משיטות קידום מסורתיות. עם זאת, הם רוכשים יותר מבקרים בשל כוח הדירוג האורגני הגבוה שלהם לעומת שיטות מסורתיות בעלות כוח דירוג אורגני נמוך.

מהו קידום אורגני בגוגל?

קידום אורגני בגוגל היא טכניקת פרסום מובילה בעולם השיווק הדיגיטלי. במהלך עבודת הקידום בעל האתר או מקדם אתרים מטעמו מבצעים פעולות שונות לטובת עידוד גוגל ומנועי החיפוש לדרג את אותו אתר מקודם גבוה יותר בתוצאות החיפוש, בשאיפה להגיע לתוצאה הראשונה לביטויים רלוונטיים בתחום בו עוסק האתר.

איך מקדמים אתר בגוגל?

לכל חברת קידום יש את ה”אני מאמין” שלה בנוגע לקידום אתר בגוגל. ישנם פרמטרים חיוניים שבהם כל מקדם מקצועי משקיע נתח עיקרי וחשוב מעבודת הקידום המתבצעת על אתר ואלו הן: חוויית המשתמש של הגולש באתר, מהירות הטעינה של האתר, תכנים איכותיים ושילוב של ביטויים שונים ובניית מערך קישורים אפקטיבי לקידום האתר.

האם לקדם את האתר בעצמנו או באמצעות חברת קידום?

ההמלצה היא תמיד לעבוד עם חברת קידום מקצועית ומנוסה. לא רק בשל העובדה שהיא חיה את התחום וערה מדי יום לשינויים הנעשים במנועי החיפוש אלא גם בעלת ניסיון רב שנים המשמש אותה לקידום האתרים שלה ושל לקוחותיה. ניסיון שאין לבעל אתר המנסה לקדם את עצמו ועשוי להזיק לקידום האתר במקום להועיל.

איך לבחור חברת קידום אתרים?

מומלץ לבנות את תיק העבודות של החברה ולהתרשם מהלקוחות והאתרים שהיא קדמה ומקדמת כיום. טוב תמיד לבדוק את ההמלצות על החברה וכמובן גם להגיע לפגישה במשרד ולראות את הנפשות הפועלות.

בין לקוחותינו

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם: