Google

קידום אתרים בגוגל?
יש לנו שיטה והיא פשוט עובדת !

  • מתלבטים בין קידום ממומן לקידום אורגני?
  • תכירו את כל הכלים החדשים של גוגל ב-3 חודשים האחרונים
  • השיטה שתגיעו בעזרתה ל-3 המקומות הראשונים במינימום זמן
  • קבלו ייעוץ ראשוני חינם עם סריקה של מילות המפתח בתחומך

צור קשר כאן וקבל הצעה לקידום האתר שלך

google-five-stars

5.0

הגעתי אל ג'נסיס דרך פרסומת שהופיעה לי בפייסבוק. חשבתי לעצמי שאם הם הצליחו להגיע לפרסם לי כלקוח פוטנציאלי למה שלא יעשו את זה בהצלחה גם ללקוחות פוטנציאליים שיכולים להיות שלי. העבודה עם הצוות שאחראי עליי זורמת ועניינית והכי חשוב מביאה תוצאות בכל חודש מחדש.
יותם הופמן

google-five-stars

5.0

חברת מיתוג פרסום ושיווק הכי טובה בארץ, שירות ואדיבות ברמה אחרת, מקצועיות ברמה גבוהה, וגם המחיר שווה לכל כיס.. משרד עם כל הפרמטרים להעיף כל עסק לשחקים, גישה נוחה יש חניה באזור בשפע, אבל שירותים נקיים וקפה ופינוקים על חשבון הבית.. באתי לקבל שירות ויצאתי עם חיוך ☺ והרגשה מעולה..
אלי נינג'ה ניאזוב

google-five-stars

5.0

דווקא בתקופה של הקורונה החלטתי ששווה לנסות ולדחוף את העסק שלי יותר מבחינת כל הכיוון הזה של אונליין ולראות לאן זה יוביל. מודעה של ג'נסיס שהופיעה לי בפייסבוק באד הימים נתנה לי מאין סימן שכדאי להתחיל לזוז וזרמתי עם זה. עד עכשיו הם עושים יופי של עבודה
דביר אשר

קידום אתרים ? קבלו 7 טיפים שיהפכו את האתר שלכם למכונת לידים משומנת

  • תוודאו שכל הטייטלים באתר מוגדרים על פי המילות מפתח הנבחרות
  • תוודאו שהאתר שלכם מאוחסן בשרת מספיק מהיר (אנו ממליצים על cloudways איתו אנו עובדים)
  • תוודאו שהכותרות בעמודים מוגדרות כראוי: H1 ו-H2
  • מומלץ מאוד שבכל העמודים יופיעו פירורי לחם
  • תדאאגו שהטקסטים באתרים יהיו רלוונטים ועם מינימום 400 מילים לעמוד
  • חשוב מאוד לוודא שיש באתרכם תוסף נגישות, תמלול וסרטוני הסבר (כמו בסוף העמוד הזה)
  • מומלץ מאוד לעבוד על זמני הטעינה של האתר, יש לכך השפעה רבה.
שי ורועי

7 סיבות למה GENESIS מובילה את תחום "קידום אתרים" בישראל-

  • מתמחים בקידום אתרים אורגני (SEO) עם מעל 11 שנות ניסיון
  • היחידים שהצליחו לנצח את גוגל בקידום אתרים
  • לכל לקוח יש מנהל תיק אישי שנמצא בקשר ישיר וקבוע איתו
  • מומחים בלקחת עסק ולבנות ממנו מותג מצליח
  • One-Stop-Shop אצלנו תמצא כל מה שצריך כדי להצליח
  • הבאנו מאות לקוחות למקום 1 בגוגל, גם בזירות התחרותיות ביותר
  • הכי חשוב: יש לנו שיטת עבודה סדורה (בקשו מצוות המכירות שיפרטו לכם את כל השלבים)

קידום אתרים אורגני.
איפה אנחנו שמים את הדגש?

עם מאות פרמטרים המשפיעים על מיקום האתר שלכם בגוגל כאשר רבים מהם לא ידועים כלל לציבור – אין ספק כי הניסיון של חברת הפרסום ישחק תפקיד חשוב בהצלחת הליך הקידום האורגני שלכם וקבלת תוצאות הלכה למעשה. 

  • תנועת גולשים תמידית – הגולשים הם מה שהופכים את האתר לפעיל, את העסק למניב ועבור הקהל אתם משקיעים ממיטב כספיכם כדי להתקדם במעלה תוצאות החיפוש בגוגל. באמצעות קידום אתרים תוכלו להביא את התנועה אורגנית הגדולה והאיכותית ביותר.
  • עבודה לרוחב – העבודה על קידום האתר כוללת טיפול בעשרות פעולות ופרמטרים שונים, מספקת עבודה נרחבת על האתר ומחוצה שלו, מה שבסופו של דבר משפיע גם על חוויית המשתמש באתר וכמות המכירות בו.
  • מוניטין – להיות ראשון בגוגל כיום זו לא איזו הבלחה חד פעמית. להיות ראשון בגוגל הופך אתכם בעיני גולשים רבים לעסק מוביל בתחום שלכם.
  • רווחיות – קידום אתרים היא טכניקת הפרסום המשתלמת ביותר לטווח הארוך והעלות הנמוכה ביותר למקר, ליד ולקוח ביחס לעלות ההשקעה.
  • לא תצטרכו להשקיע בקמפיין ממומן – עסקים רבים שאינם מצליחים בקידום האורגני זקוקים לקמפיין ממומן והשקעה כספית מתמדת (ולרוב יקרה יותר) כדי לגייס לקוחות חדשים לעסק. עם הליך קידום מוצלח לא תצטרכו את הקמפיין הממומן.
  • עליה בערך הנכס – להיות ראשון או בין הראשונים בגוגל לביטויי מפתח מובילים בתחום שלכם והבאת תנועה אורגנית קבועה מגוגל מעלה משמעותית את ערך הנכס שלכם (בין אם מדובר באתר עצמו או בערך הנכס) ואם תרצו בעתיד למכור את הנכס ו/או להכניס שותף תוכלו ליהנות מפירות הקידום גם בהקשר זה.
אביחי ותומר
תומר מנהל פרויקטים

קידום אתרים באופן עצמאי או עם חברת פרסום?

אנו אולי לא אובייקטיבים אבל בכל מקום ברשת תוכלו לקרוא על החשיבות של מקדם מקצועי ומנוסה שיעבוד על קידום האתר שלכם. למעשה מדובר בעניין קריטי שכן בעל אתר המנסה לקדם את האתר שלו בעצמו, עשוי לעתים רבות לטעות בפעולות שונות שהוא מבצע וגוגל לא כל כך יאהבו ולאחר מכן לספוג עונשים מגוגל שיהיה קשה להתגבר עליהם. מקדם אתרים מנוסה ידע לפעול בצורה הדרגתית, נכונה וטבעית לטובת קידום האתר שלכם במעלה תוצאות החיפוש, כאשר בין היתר תהיה עליו האחראיות לבחור את הביטויים הרלוונטיים ביותר להליך הקידום כדי שאותם מבקרים המגיעים לאתר גם יזמינו את המוצרים ו/או השירותים שלכם.

ניהול קמפיינים איקומרס

קידום אורגני
10 הביטויים המקודמים ביותר

ביטוי
חיפושים
מיקום
דומיין
מוצרי תינוקות
1300
1
moradbaby.co.il
דודי שמש
1600
4
אור-אנרגיה.co.il
ייעוץ נדל''ן
480
1
nadlanavon.co.il
עצמאי שכיר
3600
3
bizpay.co.il
בית דפוס
6600
1
desh.co.il
בית מזוזה
1,300
1
judaica-chabad.co.il
בדק בית
5400
1
gaya-engineer.co.il
מזנונים מיוחדים
2400
1
art-furniture.co.il
מיטה זוגית
33100
1
home-decor.co.il
שעונים לגברים
14800
4
gentleman.co.il

קמפיינים לידים מוצלחים
קמפיינים שעלו לאחרונה בג'נסיס

fency

פייסבוק.

0
עלות המרה
0
תקציב חודשי

צחר סטון

פייסבוק.

0
עלות המרה
0
תקציב חודשי

ספליט

פייסבוק.

0
עלות המרה
0
תקציב חודשי

יהל יעוץ והכוונה

גוגל אדס.

0
עלות המרה
0
תקציב חודשי

indigo

גוגל אדס.

0
עלות המרה
0
תקציב חודשי

PATRON

פייסבוק.

0
עלות המרה
0
תקציב חודשי

קרקע בטוחה

פייסבוק.

0
עלות המרה
0
תקציב חודשי

מגן אופק

רימרקטינג, יוטיוב.

0
עלות המרה
0
תקציב חודשי

סאן גרין

פייסבוק.

0
עלות המרה
0
תקציב חודשי

בייגל קפה

פייסבוק.

0
עלות המרה
0
תקציב חודשי

קידום אתרים אורגני עם חברת הפרסום ג'נסיס – חברה שמדברת תוצאות:

חברת הפרסום ג’נסיס אוהבת לעשות יותר ולדבר פחות. החברה שמדברת תוצאות מספקת תוצאות למאות לקוחותיה בכל חודש כאשר נתח עיקרי מהעבודה שלה כולל קידום אתרים אורגני בגוגל לאתרים בתחומים שונים ובסדרי גודל והשקעה שונים. החברה מעסיקה מקדמים אורגנים מוכשרים ומקצועיים בעלי ניסיון רב שנים בתחום ונמנים בין המקדמים הטובים בישראל. כמו כן החברה מפעילה צוות מקצועי נרחב ומעטפת מלאה לכל עסק, החל משלב האפיון והמיתוג, דרך ביצוע מחקרים וניתוח נתונים ועד ניהול קמפיין הפרסום בפועל.

אביחי מנהל חווית לקוח
יולי מנהלת מכירות

מדוע לעבוד עם חברת ג'נסיס על קידום האתר שלכם?

  • ההון האנושי – הדבר החשוב ביותר שג’נסיס מציעה ללקוחותיה הוא הון אנושי ברמה הגבוהה ביותר: הן מבחינה מקצועית והן מבחינת תודעת שירות.
  • יסודיות – החברה מעסיקה עשרות עובדים המאיישים מגוון מחלקות שכל אחת אחראית על אספקט שונה בעבודת המיתוג, הפרסום והקידום של הלקוח. אנשי מקצוע איכותיים לצד שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים עם שיטת קידום שפשוט עובדת.
  • כלים – החברה עושה שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים לשיפור אמצעי הקידום העומדים לרשות החברה כגון ahrefs, ביצוע מעקבים אחר מיקומי הביטויים בגוגל, אחר ביצועי האתר, התנהגות הגולשים באתר ועוד. 
  • תשתיות – החברה בעלת תשתיות רחבות ומגוונות לצרכי קידום אורגני, שיווק באינטרנט ופרסום. 
  • ניסיון – מעל 11 שנים של ניסיון בעבודה עם לקוחות בכל סדר גודל וקידום אתרים שמספק תוצאות בשטח.

רק חלק קטן מהפעולות שנבצע לקידום האתר שלכם והתאמו למנועי החיפוש:

אופטימיזציה – ביצוע אופטימיזציה לאתר הקיים שלכם או התאמות SEO חשובות לאתר חדש. בין היתר: התאמה של התכנים, תיקון קישורים שבורים, יצירת קישורים פנימיים תקינים ועוד.

הזנת תוכן – החברה תדאג להזנה של תכנים חדשים באתר במהלך החודש בתדירות שתסוכם מראש מול הלקוח כחלק משיטת הקידום של החברה.

חוויית משתמש – החברה תפעל לקידום ושיפור אלמנטים שונים הקשורים בחוויית המשתמש באתר. שיפור חוויית המשתמש חיונית לא רק עבור הקידום אלא לשיפור ביצועי האתר, יחס ההמרה בו, שביעות רצון הגולשים ועוד.

קישורים – החברה תדאג לבניית תמהיל קישורים איכותי, מגוון ויעיל לקידום האתר במעלה תוצאות החיפוש. בין היתר יסודרו גם קישורים פנימיים בין עמודי האתר ויושם דגש גם על שיתוף האתר ברשתות החברתיות.

אז בין אם האתר שלכם הוא אתר חדש או ותיק – במידה ואתם רוצים לקדם אותו לתוצאות הראשונות בגוגל ונמאס לכם מאנשי מקצוע חסרי ניסיון והבטחות שווא – צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות!

מחלקת מכירות

מחקר מילות מפתח – חלק חשוב מכל הליך קידום אתרים הוא מחקר מילות המפתח. במחקר זה אנו מתחשבים במחקר מתחרים שביצענו וכן באפיון הראשוני מול הלקוחות, הגדרת המטרות שלו מקמפיין הקידום ובמאפיינים שונים אחרים (כמו למשל אזור הפעילות של העסק וכו’). בסופו של דבר מטרת המחקר היא לגבש רשימת ביטויים ההתחלתית לקידום. חלק מהביטויים יהיו ביטויים ראשיים אשר יבססו את העמודים הראשיים בתפריטים באתר החברה ויהיו קרובים יותר לעמוד הבית ואילו ביטויים אחרים יהיו ביטויים משניים אך חשובים ליצירת תנועה אורגנית איכותית ונרחבת לאתר. 

אופטימיזציה – תהליך חשוב בכל הליך קידום הוא ביצוע אופטימיזציה לאתר. עבודה זו לא מסתיימת לעולם ותמיד ניתן לשפר ולשדרג דברים לאורך הדרך, החל מקישורים, מהירות הטעינה של האתר, שיפור התשתיות, שיפור התכנים, חוויית המשתמש ועוד. 

יצירה והזנת תכנים – תכנים הם חלק בלתי נפרד מהליך הקידום ולכן חשוב להזין את האתר בתכנים חדשים, לשדרג תכנים קיימים באתר ועוד. אלו חשובים כדי להעניק ערך לגולשים, לעבוד עבורכם גם כשאתם ישנים או העסק סגור ואינו בשעות הפעילות שלו, גם כדי להניע את הגולשים באתר לפעולה וגם כמובן להציג לגוגל במה עוסק האתר שלכם וכל עמוד בו. יתרה מכך חשוב לציין כי גוגל אוהבת להציג אתרים המציעים תוכן עדכני ולכן נוטה להציג בתוצאות הראשונות אתרים פעילים יותר, כולל אתרים המשדרגים תכנים ישנים בתכנים המתאימים יותר לרוח התקופה.

שיפור חוויית משתמש – שיפור חוויית המשתמש באתר היא קריטית להצלחה בקידום וגם שיפור שביעות רצון הגולשים שלכם, הגדלת אחוז ההמרה באתר ועוד. העבודה על שיפור חוויית המשתמש הינה גדולה ומרובה וסביר להניח שגם אף פעם לא נגמרת. תמיד יש מה לשפר ואחרי מה לעקוב. ככל שתשפרו יותר את חוויית המשתמש כך ההשלכות הישירות והעקיפות על הקידום יהיו טובות יותר. כך למשל: אתר עם חוויית משתמש ברמה גבוהה יותר תגדיל את הסיכוי שהגולש ימשיך לצרוך תוכן באתר, לעבור בין עמודי האתר ואולי אפילו לשתף את התוכן או את הכתובת הראשית של האתר – מה שיתרום באופן ישיר לקידום. כמו כן הלקוח אף עשוי להרגיש יותר ביטחון לבצע רכישה מהחברה או להשאיר פרטים בנוגע לשירות מסוים.

בניית מערך קישורים – פעולה נוספת שבלעדיה אי אפשר להצליח בקידום אתרים היא בניית קישורים לאתר. בעולם מושלם גוגל הייתה רוצה שהקישורים הללו ייבנו באופן טבעי אך לא כך הדבר וכל בעל אתר וחברת קידום דוגלים בעבודה מסיבית ליצירת קישורים לאתר. בשנים עברו כמה שיותר קישורים היה נחשב יותר טוב אולם לאחר עדכוני פנדה ופינגווין של גוגל החלו לשים דגש על איכות הקישורים ולא על הכמות. ג’נסיס דוגלת ביצירת קישורים איכותיים ללקוחות על מנת לספק את השירות המקצועי והטוב ביותר בתחום.

תהליך עבודה בקידום אורגני

קארין מנהלת מכירות

מדוע כדאי לעבוד עם חברת קידום אתרים ולא לנסות לקדם את האתר באופן עצמאי?

אחת ההתלבטויות של בעל עסק בכל הנוגע לשיווק דיגיטלי ואולי אפילו בשיווק העסק בכלל, היא האם הוא מעדיף להשקיע זמן ולחסוך את העלויות של אנשי מקצוע באותו התחום או לשלם כסף אבל לתת לאנשי המקצוע לבצע את העבודה. ובכן בכל הקשור לקידום אתרים דרוש ניסיון, הכרה מעמיקה של התחום, של עדכוני גוגל. חשוב לעבוד לפי אסטרטגיה איכותית ונכונה. כמו כן ללא כלים טכנולוגיים שעולים הרבה מאוד כסף יהיה קשה מאוד לבצע את העבודה בצורה מקצועית. לכן ההעדפה תהיה לשלם לאיש מקצוע לבצע העבודה, בדיוק כפי שאתם כבעלי מקצוע/התמחות כלשהי יודעים שהשירות הטוב ביותר בתחום שלכם הוא כאשר הלקוח יבצע הזמנה מכם ולא ינסה לבצע זאת בעצמו.

בין לקוחותינו

שאלות ותשובות

מהו קידום אתרים אורגני?

קידום אתרים אורגני היא טכניקת פרסום הפועלת לטובת קידום האתר במעלה תוצאות החיפוש של גוגל. יש עשרות פרמטרים שצריך לעבוד עליהם במהלך החודש כמו הזנת תכנים באתר, אופטימיזציה לתוכן קיים, שיפור חוויית משתמש, בניית תמהיל קישורים ועוד.

כמה זמן לוקח עד שמקבלים תוצאות מפעילות קידום האתר שלנו?

בין כמה חודשים לשנה-שנה וחצי עד שמתחילים לראות תוצאות בדרך כלל. לעתים בתחומים פחות תחרותיים בתוך מספר חודשים ניתן ליהנות מתוצאות נהדרות.

כמה עולה לקדם אתר בגוגל?

עלות הקידום תהיה מינימום כמה אלפי שקלים בחודש לקידום אורגני מקצועי, שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים ועבודה מקצועית ונרחבת על קידום האתר שלכם.

איך בוחרים באילו ביטויים כדאי להתמקד בקידום האתר שלנו?

ביצוע מחקר מילות מפתח מקדים הוא הבסיס להצלחה בהליך הקידום. בחירת הביטויים צריכה להיעשות בהתאמה לרלוונטיות הביטויים לקהל היעד ובית העסק וכמובן למוצרים והשירותים המשווקים. 

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513