מיתוג ?

קבלו זמנים + עלויות וכל המידע הרלוונטי

הגיע הזמן שלכם למתג את העסק?
ג'נסיס מתמחה ביצירת מיתוג מותאם אישית לעסקים
בזמנים מצוינים, עם 100% התאמה לעולם הדיגיטלי החדש וקונספט ייחודי עם צוות מעצבים שתעופו עליהם מהרגע הראשון.

מיתוג

יצירת בידול

הגדרת תכונות המותג

בכדי ליצור מותג עם עוצמה, עלינו קודם כל להבין מהו הסיפור שעומד מאחורי החברה, להגדיר מהי תועלת החברה, מהם השירותים שהיא מספקת, והיכן חבויה נקודת הכוח שלה. כל הליך מיתוג עסקי מתחיל קודם כל כאן.

ניתוח עסקים מתחרים​

בג'נסיס גילינו שדווקא להיכנס לתחום תחרותי זה הרבה יותר קל! בשלב זה נבדוק מה המתחרים שלכם עושים, מה הם לא עושים, נפענח כיצד הם ממותגים ומפורסמים ומשם בטוח שנהיה הרבה יותר חכמים.

איפיון קהל הלקוחות

אז למי אנחנו פונים? האם הקהל שלנו הוא יותר עסקי? פרטי? בשלב זה נבדוק למי אנחנו פונים, נבדוק שכבות גילאים, מצב סוציו-אקונומי וכך נגיע אל קהל היעד המדויק ביותר. בצורה זו מיתוג החברה יהיה כמה שיותר אפקטיבי עבורה.​

מיתוג וקריאייטיב

עיצוב לוגו וגיבוש קונספט ויזואלי

לוגו צריך להיות בולט, זכיר, עם אמירה ברורה, לייצג את הערכים של העסק שלך ולהתאים לענף בו אתה פועל. עיצוב לוגו מקצועי הוא לוגו המשקף את תחום הפעילות של העסק שלכם בצורה הברורה ביותר שיש עבור הלקוחות שלכם. אנו בג'נסיס מצטיינים בעיצוב לוגו בהתאמה אישית. קודם כל נאפיין את העסק שלכם ונבין לעומק מה המסר אותו אנחנו רוצים להעביר, ומשם צוות העיצוב שלנו יעצב עבורכם את הלוגו שתמיד חלמתם עליו.

בניית אתרים

בניית אתרים אצלנו מתחילה קודם כל באיפיון מקצועי שבו אנו מבינים מהן התועלות העסקיות שאתם רוצים להציג באתר שלכם, והיכן תרצו לפרסם אותן, ורק לאחר מכן עובר לצוות העיצוב והפיתוח. אנו בג'נסיס מתמחים בבניית אתרים בהתאמה אישית מלאה על פי צרכי המותג שלכם. אתם מוזמנים להשאיר פרטים ונשלח לכם תיק עבודות נרחב.

עיצוב ומיתוג PRINT

כרטיס ביקור הוא הרושם הראשוני אותו מקבל הלקוח. קטלוג אמור להציג שירותים / מוצרים בצורה בהם הלקוח ירגיש שליטה על המוצע לו. שלט הכניסה מעביר ללקוח את המסר שאליו הוא נחשף ונראות הצעת המחיר מראה את רצינות החברה שלכם. אנו בג'נסיס מאמינים כי עיצוב נכון, מושך ומדויק, יכול לסייע רבות לעסק שלכם ולמנף אותו כלפי מעלה על ידי גידול משמעותי בלקוחות.

מיתוג מסעדות ומזון

חוויה קולינרית והשפעה על הטעם של הלקוח מתחילה קודם כל דרך העיניים שלו. אנו בג'נסיס מתמחים במתן שירותי מיתוג ועיצוב למסעדות חדשות ורענון מותג למסעדות קיימות. חלק מתהליך מיתוג כולל: עיצוב לוגו המעביר את המסר הנכון ללקוחות, עיצוב תפריטים משכנעים ומרעננים, מיתוג אריזות ועוד.

מיתוג נדל"ן

ג'נסיס מתמחה במתן שירותי מיתוג ועיצוב לתחום הנדל"ן המסחרי והפרטי. החל ממיתוג חברות בניה ועד למיתוג פרויקטים בתחום התמ"א 38, פינוי בינוי, שירותי תקשורת ובטחון לבניינים ופרויקטים מיוחדים. בין העיצובים שאנו מספקים בעיקר בתחום זה כוללים: עיצוב לוגו, עיצוב קטלוג, עיצוב ברושורים, עיצוב פולדרים, בניית דפי נחיתה שיווקיים לפרויקטים ומיתוג תוכניות בניה.

מיתוג עסקי

היכולת שלנו לייצר עיצובים מכלום ולהכניס חיים לגוף עסקי או ארגוני זו דרך חיים עבורנו. הצוות המקצועי שלנו מונה ארבעה משוגעים שיודעים לעצב ושני מנהלי קריאייטיב שבכל יום השמיים נראים להם בצבע אחר. תהליך מיתוג עסקי מתחיל קודם כל באיפיון מעמיק שבו נבין מי אתם, מה אתם, מהם השירותים / המוצרים שאתם מוכרים ומיהו קהל היעד שלכם. רק לאחר מכן נכנסת קבלת ההחלטות על הכלים השיווקים המתאימים לכם ומשם לשלב הביצוע והמיתוג.

פרסום וניהול קמפיינים

ניהול רשת חברתית

לדעת לייצר חשיפה ולידים ברשת החברתית זו אומנות. צוות הקידום שלנו מתמחה בבניה וניהול של קמפיינים פרסומיים ב- Facebook, Instagram ו-YouTube תוך כדי יצירת BUZZ חיובי לעסק שלכם על מנת להגדיל חשיפה תודעתית ויצירת קהל מתעניינים נוסף ורחב.

קידום אורגני בגוגל - SEO

הייחודיות של הצוות שלנו היא שכל מי שנמצא כאן יש לו רקע שיווקי. אנחנו נושמים שיווק, והכי חשוב- יודעים למכור את מה שאנחנו ממתגים. מהשלב הראשוני של בניית האתר ועד לשלב הקידום האורגני, אנו מתייחסים לנושא הקידום ודואגים שכל פרט קטן באתר יבוצע בצורה הכי יעילה שיש.

פרסום וקידום תוכן ברשת

קראת כתבה ב-YNET או ב-MAKO וראית למטה כתבות נוספות לקריאה? יש לזה סיבה. בשפה המקצועית זה נקרא outbrain - מדובר בכתבות ממומנות שמתורגמות לחשיפה מאוד גדולה עבור המפרסמים. בדיוק לשם כך יש לנו קופירייטר מפלצתי וצוות קידום שיכול לגרום גם לך להופיע שם. צור קשר עם אחד מהיועצים למידע מדויק.

קידום ממומן בגוגל - PPC

בג'נסיס מחלקת קידום אתרים שבראשותה עומד מנהל לשעבר במחלקת PPC בגוגל ישראל. מעבר לכך אין לנו עוד מה לרשום

קמפיין שיווק חוזר - ReTargeting

קמפיין פרסומי אטרקטיבי וממוקד במיוחד, היודע לאתר בעצמו את קהל המתעניינים על פי תחומי עניינם הספציפי, ודואג שהאתר שלכם יחשף לאותו קהל "מסומן". זאת באמצעות פרסום באנרים מדויק.

יחד, ניצור שפה לעסק שלך

מיתוג הוא תהליך ולעתים קרובות הוא מורכב מאוד. למרות זאת, הוא נבנה מיסוד אחד חשוב והוא בניית שפה. כאשר מדברים על בניית מותג מדברים על האופן שבו זוכרים את העסק שלכם, כיצד אתם מעבירים את הערכים, החזון והאני מאמין שלכם באמצעות שפה אחידה, ברורה, המשתקפת היטב בכל דבר שקשור בעסק שלכם: בקמפיין הפרסום שלכם, בשירות או במוצר שאתם מספקים, באופן שבו העובדים שלכם מדברים ומתנהלים עם הלקוחות שלכם, באריזת המוצר שלכם ועוד פעילויות שאתם מבצעים מסביב למותג כדי לחזק אותו וליצור חשיפה גדולה, אוהדת ותומכת יותר.

יולי מנהלת מכירות
שי ורועי

איך בונים מותג חזק?

מותג חזק הוא עסק שלא רק נחשב למוביל בתחומו אלא גם הקהל מכיר אותו היטב, מחובר למותג וממליץ על עליו. כדי לבנות מותג מוביל תצטרכו להשקיע בכך את המשאבים שלכם ויחד אתנו נוכל ליצור מותג מוביל שיצעיד אתכם קדימה עד ראש רשימת העסקים בתחום שלכם. ההליך יכלול בניית אפיון, ערכים ויצירת שפה ייחודית לעסק שלכם. לאחר מכן תיבנה תוכנית אסטרטגית הכוללת גם אפיון של המוצר/השירות שלכם, מחקר מתחרים, מחקר שוק, עבודה עם אנשי הקריאייטיב שלנו והכול כדי לבנות תוכנית עבודה שתקדם אתכם בבניית המותג שלכם. 

לערב את הקהל בדרך שלכם

לא משנה אם אתם מוכרים מוצר או שירות ובאיזה תחום, מעורבות הקהל שלכם במותג היא משימה חשובה בדרך להעלאת ערך המותג שלכם והאמינות שלו. כאשר קהל מגלה תשוקה ועניין לגבי סיפור המותג שלכם, כך הוא יישאר עם עניין גדול יותר לטווח הארוך. כך, למשל, חברה בינלאומית המעוניינת לקדם את המודעות לשמירה על הסביבה החליטה לשתול 10 עצים חדשים על כל מוצר שיירכש בחנות החברה. הפרופילים ברשתות החברתיות התמלאו בתמונות שסיפרו את הסיפור של המותג והקהל הפך להיות מעורב יותר ויותר בפעילות החברה ובחיבור אליה. כיום, לחברה יש מיליוני עוקבים ברשתות החברתיות והיא שתלה כבר למעלה מ-17 מיליון עצים. המודל העסקי של החברה שם דגש על מחזוריות של שפה שיווקית ויזואלית דרך הרשתות החברתיות שמחברות את הקהל למותג, מביאה עוד לקוחות, עוקבים ומכירות, כאשר בכל מכירה עוד עצים נשתלים ועוד תמונות חדשות נוצרות וממלאות את הפרופילים ברשתות החברתיות. המודל המחזורי הזה, לצד קידום ערך/סיפור ולא מוצר, הם אלה שהובילו להצלחת המותג ברמה הבינלאומית הגבוהה ביותר.

ג'סיקה
אביחי מנהל חווית לקוח

כיצד אנו בג'נסיס יכולים לעזור לכם?

חברת ג’נסיס מתמחה בשירותי מיתוג ופרסום לעסקים בכל סדר גודל. החברה עובדת עם עסקים קטנים עד ארגונים ותאגידים גדולים, וגאה להיות אחת החברות המובילות והגדולות בישראל בתחום זה. החברה מעסיקה אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, בעלי הכשרות מקצועיות ייעודיות לתפקידים שונים בתחום השיווק, הפרסום, התוכן, העיצוב ותחומים רבים נוספים, שייבנו יחד צוות קריאייטיב מקצועי ומנוסה שיעמוד כולו לרשותכם לטובת בניית המותג שלכם. לג’נסיס שיטת מיתוג ופרסום שפשוט עובדת עבורה ועבור לקוחותיה ומספקת לכלל לקוחות החברה את האפשרות להתרכז בצמיחה, הגעה לקהל יעד רחב יותר ויצירת אהדה ותמיכה למותג. החברה מאמצת כלים וחידושים טכנולוגיים על מנת לעמוד בחזית הטכנולוגיה הדיגיטלית ולעשות שימוש בכלים הטובים והמתקדמים ביותר לטובת לקוחותיה. 

מהו הליך מיתוג מחדש לעסק?

בניית מותג היא שירות המוצע גם לעסקים חדשים הבונים את זהותם לראשונה, אך גם לעסקים קיימים הזקוקים למיתוג מחדש. Rebranding באנגלית הוא למעשה הליך שבו עסק מגיע לנקודה שבה הזהות הקיימת שלו או השפה שאותה הוא משדר לא מתאימה או לא עובדת. לכן, הוא צריך ליצור שפה חדשה ובעצם לבנות את המותג מחדש. גם עסקים גדולים מאוד מבצעים מיתוג מחדש לאחר תקופה מסוימת כדי להתאים את עצמם לרוח התקופה, אולם עסקים אחרים עושים מיתוג מחדש ברגעים שונים וסיטואציות שבהן העסק עומד, כאשר לרוב לא מדובר בתקופה טובה.

תומר מנהל פרויקטים
פלג סושיאל

סימנים המעידים על כך שהעסק שלכם זקוק למיתוג מחדש:

  • כאשר שם המותג שלכם כבר לא משקף את החזון שלכם – לעתים קרובות החזון, הערכים או הסיפור של המותג שלכם עשויים להשתנות. בהתאם לכך, אתם עשויים להידרש למיתוג העסק מחדש ולעתים זה עשוי לכלול גם שם חדש לעסק.
  • המיתוג הקיים לא עובד – אם העסק נמצא בנקודה שממנה הוא לא מצליח לצמוח ייתכן שהוא זקוק למיתוג מחדש. 
  • אם העסק לא מצליח לבדל את עצמו מהמתחרים – כאשר אתם לא מצליחים למצוא את הזהות שלכם או את הייחודיות שלכם על פני המתחרים שלכם, יהיה לכם קשה מאוד לשווק את זה החוצה. היעזרו בצוות המקצועי שלנו כדי לבנות את הייחודיות הזו.
  • המיתוג הנוכחי מורכב – ייתכן שמה שעבד פעם כבר לא עובד היום. הקהל של היום מפוצץ במסרים מכל כיוון ולכן חשוב לפשט את המסרים של המותג שלכם ולהתאים אותם לרוח התקופה.
  • המבנה העסקי שלכם השתנה – שותף חדש נכנס לתמונה או כוחות הופרדו? נכנסתם לשוק חדש? התפתחתם מחנות לרשת? שינוי במבנה העסקי עשוי גם הוא לדרוש מיתוג מחדש.

שאלות-תשובות
מיתוג עסקי

מהו מיתוג עסקי?

מיתוג עסקי הוא בעצם יצירת זהות לעסק. יש אומרים אף זהות ייחודית. כזו שהקהל יוכל להזדהות אתה כשהם שומעים או רואים משהו הקשור לעסק שלכם. בין אם מדובר בצליל מסוים, חלק מהלוגו שלכם, מוצר או שירות מסוים או משהו אחר.

מדוע חשוב לעסק למתג את עצמו?

הליך המיתוג הוא בעצם יצירת זהות לעסק. כאשר עסק יוצר זהות מסוימת הקהל יכול להזדהות עמו ולהתחבר אליו. המותג יעורר רגשות, אינטואיציות, תחושות שונות ואם אלה יהיו אותן תחושות, רגשות וערכים שאתם רוצים להעביר יהיה לכם קהל נאמן וממליץ למותג שלכם.

מה כולל הליך המיתוג?

הליך המיתוג מתקשר לכל דבר הקשור בעסק, החל מהמסרים הפרסומיים השונים, דרך הבאנרים והפרסומות של העסק, הערכים של העסק, האופן שבו העובדים של החברה מדברים עם הלקוחות ואפילו האריזה של המוצר והמוצר עצמו. לכן כדאי להתייעץ ולשכור את שירותיה של חברת ג’נסיס לשיווק ופרסום העסק עם דגש על מיתוג נכון.

מתי כדאי לבעל העסק לעבור תהליך מיתוג מחדש?

הליך מיתוג מחדש צריך להתבצע כאשר העסק לא עובד כשורה, כאשר הערכים או הבשורה שבעל העסק רוצה להעביר במיתוג שלו אלו כבר ערכים מיושנים שלא מתאימים לרוח התקופה, כאשר המוניטין של העסק לא חיובי ורוצים “להתחיל מחדש” או כאשר רוצים להעביר את העסק מתיחת פנים שאמור להיטיב עמו.

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם: