הלקוח: אורכידאה טיפולים אסתטיים
האתגר: למתג ולספק מוצרי פרסום לשירותי טיפולי יופי אלטרנטיביים, לאפיין את קהל היעד, להגדיר מטרות,
צרכים ולבניית מערך שיווקי ברשת ומחוצה לה. התהליך: הוגדרו ומוקדו כל היעדים של תהליכי מיתוג ושיווק.
נבנתה אסטרטגיה כוללת למערך מיטבי של פרסום, שיווק והגדלת קהל הלקוחות, תוך דגש על הגעה לקהלים פוטנציאליים
ומינוף היתרונות של הלקוח על פני המתחרים.
התוצאה: עוצב לוגו בגווני הסגול, לאחר שנבחר קהל יעד מרכזי אליו הותאמו האלמנטים העיצוביים והמסרים. פשטות ובהירות בהעברת המידע היו שתי אבני דרך חשובות,
שסייעו למיקוד התוכן והמיתוג. נבנה אתר עם תוכן רב ואיכותי, כאשר השירותים עברו פילוח וסווגו כפי שהם מוצגים באתר.
הוכנס אלמנט שירותי, שנותן יתרון ללקוח באמצעות יצירת צ'אט עם נציגת שירות ומענה און-ליין,
התווספו מאמרים רלבנטיים להגדלת הטרפאיק והוחדרו חלונות מניעים לפעולה. בנוסף, עוצב דף נחיתה,
שמייצג את "הפנים" של האתר והלקוח ומייצר לידים. למערך השיווק הדיגיטלי התווספו חומרי דפוס,
ניירת ממותגת ופלאיירים מודפסים להפצה ושיווק ישיר. העבודה המקיפה והרצינית שבוצעה עם הלקוח זכתה לתוצאות מצליחות.
טיפולים אלטרנטיביים זו מומחיות!
מומלץ להתייעץ איתנו על הדרכים הטובות ביותר להגיע לקהל היעד.

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

מיתוג עסקי | פרסום בגוגל – אורכידאה
דרג