הלקוח: דולצה דיבאני ריהוט איטלקי

האתגר: מתן פתרונות חשיפה ושיווק, בהתבסס על המיתוג הקיים של הלקוח כמוביל תחום עיצובי ייחודי ואיכותי

התהליך: בניית אסטרטגיה שתמצב את המוצרים תחת נישה יוקרתית ואפיון קהלי היעד הפוטנציאליים, לצרך הרחבת פלח השוק הקיים. הוחלט לשים את המוצרים בחזית ולחזק אותם באמצעות עיצוב יוקרתי ומערך מסרים תומכים.

התוצאה: אתר אינטרנט מיתוגי, שמציג לראווה את המוצרים, בדגש על איכות ולצדם, תוכן המדגיש את היוקרתיות של כל מוצר. בראש דף הבית הוחלט להציב באנרים מתחלפים, המייצגים את מיטב הקולקציה, הצבעים והסגנונות לצורך יצירת עניין ובהמשך הוצגו קטלוגים. האתר הותאם לקידום מכירות והנעה לביצוע פעולות. בנוסף, עוצבה ניירת משרדית וכן, שלטים בעלי אלמנטים חוזרים, מה שיצר במכלול רענון מיתוגי ופנייה מדויקת לקהל יעד רלבנטי.

קישור לאתר שעיצבנו: http://www.dolce-divani.co.il

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

בנייה אתר | קידום עסקי | עיצוב ניירת – דולצ'ה דיבאני
דרג