הלקוח: וולסתון השקעות פיננסיות
האתגר: הסברה. ללא ספק האתגר שלנו היה להסביר למה כדאי לעצור עכשיו ולהשקיע בדיוק כאן.
איך מתרגמים כדאיות והיתכנות כלכלית למשקיעים פוטנציאליים און ליין?
התהליך: התחלנו עם החלטה לייצר מיתוג באמצעות לוגו סופר-עסקי וכלכלי. מדהים איך אפשר בשתי אותיות להגיד הכל! המשכנו בהחלטות תוכן וניראות,
בחירת צבעים טכנולוגיים, שמעבירים את האמינות והידע ישר וחד לעין הגולש. כמובן שקינחו במידע מובחר והצגת אפשרויות להצטרפות.
התוצאה: לוגו זורם, דיגיטלי ופשוט, שאומר הכל. לבן-כחול אפור מטאלי מאפיינים את התוצרים, שכללו גם אתר אינטרנט מרשים במיוחד.
האתר שולב במסרים לרגש ולשכל, לרבות מידע מורחב על מספר אפיקי השקעה ממוקדים. בראש סדר העדיפויות עמד הצורך בהסברת הכדאיות הכלכלית בהשקעות, טקטיקות ביצועיות, פילוסופיה ואופציות לפנות לקבל מידע נוסף.
האתר כוון לקהל יעד של משקיעים פוטנציאלים ולצורך חשיפה עוצב מערך פרינט רשמי לשימוש משרדי.

אם השירותים והמוצרים שלכם מצריכים חשיבה רצינית, זה הזמן לקבל סיוע שיווקי 

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

מיתוג חברות בתחום הפיננסים | וולסתון
דרג