הלקוח: מיסטר סם, פיצריה ליד קניון רמת אביב
האתגר: מיתוג פיצריה הפועלת באזור גיאוגרפי מסחרי ותחרותי, המרובה בחנויות לממכר מזון. לכן, היה צורך לבדל את הפיצריה בשני מישורים, הראשון מהפיצריות השכונתיות ואלו של רשתות הפיצה הארציות והשני, להוסיף לה ערך, תכונה ייחודית משלה שתענה על צורך קיים של קהל היעד.
התהליך: נבחנו היתרונות של המוצר לעומת המתחרים בסביבה, כאשר המיקום הגיאוגרפי והעסקי הכריע באפיון קהלי היעד, הן מבחינת תמהיל הסביבה העסקית והפיצריה והן מבחינת תמהיל הלקוחות הפוטנציאליים. עלה צורך למתג את הלקוח בבידול משמעותי, בדומה למוצר הייחודי שהוא מציע- פיצה מרובעת וטרנדית. הוחלט למתג אותה עם ערך ייחודי, שעונה על צרכים רגשיים. בהתאם נבחר מיתוג שמציע להגשים לקהל היעד את ה"חלום האמריקאי" של ארץ ההזדמנויות הבלתי נגמרות.

התוצאה: לוגו עם סטייל, צבע ואמירה שעושים חשק לתת ביס מכל הלב. הלוגו הותאם לאווירת המקום והמיקום ולקהל יעד של תושבי הסביבה ובליינים מכל רחבי הארץ שמגיעים לאזור, במטרה להרחיב את פלח השוק הפוטנציאלי. שם המותג נכתב באנגלית וקיבל שני סוגי פונטים, להעשרת המרקם והעושר או במילים אחרות לשדר שאמריקה זה כאן. את הטאצ' נתנו קווים אלכסוניים עדינים מתחת לחלקו הראשון של השם, ליצירת קידמה ודגש למילה "מיסטר", המייצגת את הפורמאליות והנימוס האמריקאים. לעומת זאת, חלקו השני של שם המותג "סם", עוצב בפונט עגול, שהעביר את החמימות המשפחתית האמריקאית, בדומה לזו שעוברת מסך בסרטי ה"הפי אנד" של הוליווד או בתרגום לשפה הישראלית- "הדוד סם", זה שמגיע מאמריקה ומרעיף מתנות שאי אפשר להשיג בחנויות בארץ. צבעי אדום שלטו בעיצוב, אהבה ותשוקה היו שם המשחק ולצידם השחור, שנתן משקל לקלאסיות והיוקרתיות של הפיצה הייחודית. לכל אלו התווספו אימג'ים מקוריים שמדברים בשפת הוינטג'. איורים שונים של דמויות בנוסח פרסומי הפיפטיז שלטו בניראות והפיחו חיים נוסטלגיים במותג חדש. באותה שפה ואג'נדה מיתוגית עוצבו ללקוח גם תפריט, סינרים ומגשים תואמים, שתרמו להשלמת מהלך המיתוג. ניירת ושילוט באותה שפה עיצובית השלימו את נקודות השיווק והמכירה מול לקוחות וספקים.

איך אתם נותנים לתת פייט למתחרים? מיתוג שעושה את הבידול וההבדל זה אנחנו!

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

מיתוג עסקי | בניית אתר – מיסטר סם
דרג