הלקוח: ניצני הדר יבוא ושיווק מוצרי מזון
האתגר: למצב ולהחדיר מותג ותיק וייחודי לקהל יעד שמשקיע ברכישת מוצרי מזון בריאותיים וטבעיים,
טרנד שנמצא בתאוצה בתוך שוק תחרותי מאוד ולבצע פעולות שיווק חזקות ומהירות בדיגיטל
התהליך: בניית שפה מיתוגית חדשה ללקוח ויצירת לוגו, שימחיש את מוצרי המזון והקולינריה הייחודים.
לצורך כך נעשה שימוש מדוייק בקומפוזיציה ומשקל שניתנו לכל מרכבי הלוגו, כולל תמונה שהוחלט להציב במרכזו.
כמו כן, מערך מיתוג זה פנה לשני פלחי קהלי יעד, הוותיק והנאמן והחדש שהוגדר בתהליכי איסוף הנתונים וקביעת האסטרטגיה השיווקית.
התוצאה: לוגו צבעוני, שצורתו הכללית אליפסית מתוחמת וכולו עיטורים עגלגלים וזורמים,
בצבעי הירוק והשמנת, להדגשת תועלות הטבע והבריאות. אל הפונטים והצורות העגולות התווספה תמונה מאויירת של שפע פירות,
שמייצגת את המוצר באופן חושני ונוצץ. בתוך הקומפוזיציה הוצב שם המותג על גבי סרט שעטף את הלוגו.
ליצירת זירה דיגיטלית מתקדמת נבנה אתר אינטרנט מעורר תיאבון, שבמרכזו באנרים מתחלפים עם תמונות המוצרים וכן,
עמודים פנימיים לייצוג קטגוריות המזון ומידע כללי ונחוץ. הונגש מספר טלפון לפניות בראש העמוד,
כחלק מהרגלי הרכישה והצרכים שאותרו בקרב קהלי היעד.  ברקע שולבה תמונה אותנטית בשחור-לבן מתוך פעולות
הכנת המזון על ידי הבעלים עצמו, שכיוונה לקהל היעד הוותיק וליצירת נגיעה אישית.
טפסי פנייה שולבו לאורך דף הבית ליצירת המרות ומאגרי מידע ומאמצי השיווק מחוץ לאתר,
כללו עיצוב והחדרת דף נחיתה בערוצים שונית ברשת. על מנת לייצר מערך מיתוגי שלם, בוצע עיצוב אריזות,
כך שמרגע החשיפה למוצר ועד לאחר ביצוע הרכישה, הלקוח. לכל אלו נוספו מוצרי פרינט, ניירת,
קטלוג ושילוט והתמונה הסופית- מכלול המהלכים ושיטת הפעולה העקבית החדירו לשוק מותג מחודש והגדילו את קהל הקונים.

פנו אלינו לקבלת הצעה למיצוב, בידול ושיווק מותגי מזון טבעיים לקהלי יעד מדוייקים

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

מיתוג עסקי | ניהול דיגיטל – ניצני הדר
דרג