הלקוח: ניקולטי רשת ריהוט איטלקי
האתגר: יצירת מערך פעולות מהירות ומדידות להגדלת מעורבות ומכירות עבור מותג ריהוט בינלאומי, הפונה לקהל רחב בפריסה ארצית, תוך שימוש בתהליך של מיתוג דיגיטלי וכמובן אמצעי שיווק ופרסום בפלטפורמות וערוצים מגוונים.
התהליך: תחילה היה צורך לבנות אתר מתקדם ודינמי ללקוח, שיהווה את הבסיס לפעולות השיווק בדיגיטל ולקידום SEO ולאחר מכן לגבש אסטרטגיה ליצירת לידים והמרות עבור קהל יעד רחב, מה שהצריך דיוק רב באיפיון הערוצים והמסרים הנכונים. בנוסף, הוחלט על ביצוע פעולות קידום מכירות משמעותיות באמצעות מבצעים, הנחות, הגרלות ועוד.
התוצאה: אתר שמדבר קלאסיקה, שפה עיצובית נקייה וזוהרת, משולבת באימג'ים רבים של המוצרים, תוך יצירת קומפוזיציה בין הקטגוריות השונות של המוצרים על ידי צורות גיאומטריות מרובעות, שכל אחת מהן מציגה קטגוריית מוצר ריהוט אחרת. האתר נותן למוצרים לדבר בעד עצמם ולכן כבר בראש דף הבית שולבו תמונות מתחלפות, שמשקפות סגנונות עיצוב שונים של מערכות ישיבה, מאחר ועליהן הוחלט לשים את הדגש השיווקי. עוד במערך הויזואלי, שולב סרטון וידאו להמחשה ותמונות אווירה לחיזוק המסר היוקרתי והקלאסי שמעביר המותג. אמצעים להנעת פעולה וקידום האתר כללו שפה גוגלית, הצבת מספר טלפון לחיץ בראש האתר, טופסי פנייה ועוד. במקביל, עוצב וקודם דף נחיתה במטרה אחת- להניעה לפעולה וביצוע רכישה. נקבעו יעדים מדידים והוחלט להשתמש בהטבה משמעותית לרוכשים, שגם הוצגה בדף הנחיתה כמסר מרכזי. בנוסף, עוצבו שוברים לצרכי קידום מכירות בשטח ומודעות בעיתונות, לחשיפה רחבה לקהלי היעד מחוץ לדיגיטל.

רוצים להצליח עם פעולות שיווק בדיגיטל? המומחים שלנו מחכים לכם, פנו לקבלת הצעה

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

ניהול הפרסום הדיגיטלי | ניקולטי
דרג