הלקוח: שגם ריהוט לילדים ונוער
האתגר: פרסום חוצה פלטפורמות, לרבות מיתוג ובניית לוגו ושפת מותג. החדרת המותג וביצוע פעולות שיווק וחשיפה באמצעי המדיה הדיגטלית והמסורתיים.
התהליך: הגדרת וניסוח המסרים השפתיים והויזואליים שילוו את המותג החדש ויסייעו לקדם אותו בדיגיטל. בוצעו איסוף וניתוח נתונים,
הגדרת מילים נחוצות ואלמנטים עיצוביים שילוו את קמפיין הדיגיטל, במטרה לקדם מכירות.
התוצאה: לוגו ממסוגר, בדומה למסגרות מוצרי הריהוט. הקו הריבועי שעטף את שם המותג בלוגו, המשיך לשמש את שפת העיצוב באתר, כאשר לשניהם נקבעה צבעוניות אחידה, שהתבססה על צבעי הכחול, ירוק ואדום, שילוב קלאסי אמינות ומקצועיות, בולטות וניראות וחומרי גולם טבעיים. מתחת למסגרת הלוגו וכחלק ממנו, הוצב טקסט בן ארבע מילים שמתאר את המוצר וקהל היעד. בשלב השני בוצעה הקמת אתר ממשחק קומפוזיציניו של ריבועים ומבלנים ואייקוניזציה דינמית, לצורך חלוקת התוכן לקטגוריות והצגתן בצורה אינפוגרפית. כל קטגוריה קיבלה התייחסות נפרדת ושולבו תמונות ברקע ובחזית, להמחשת והצגת המוצרים ויצירת עניין ואווירה מכוונת לקהל היעד, בצרוף כיתוב מקדים על תמונות מקדימות למאמרי תוכן איכותיים.  על מנת לקדם את האתר בדיגיטל הופקו ועוצבו באותה שפה מיתוגית מודעות ובאנרים מזמינים, עם תוכן שיווקי ומניע לפעולה, במטרה להשלים מערך מיתוג ושיווק מכירתי. מטרות ותוצאות הקמפיין נמדדו ונותחו כל העת, לצורך השגת לידים והמרות מקסימלאיות, בהשקעה מינימאלית. למערך הדיגיטל צורפה ערכת פרינט לשיווק ישיר וקידום מכירות מול הלקוחות בשטח, לרבות ניירת משרדית ושלט ממותגים.


מעוניינים לדעת יותר על מיתוג ויצירת שפה ויז'ואלית שיווקית? פנו אלינו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

מיתוג ופרסום חברות בתחום ריהוט הבית | שגם
דרג