הלקוח: Joly Cake מוצרים לאפייה וקונדיטוריות
האתגר: הקמת אתר אינטרנט שמוצריו נמכרים בענקית הסחר הווירטואלי אמזון.
עלה צורך לייצר אתר שיהיה אטרקטיבי מאוד בתוך שוק רווי מתחרים וכן, יפנה גם ללקוחות פרטיים וגם ללקוחות עסקיים בעזת מיתוג עסקי מנצח.
התהליך: על מנת לבדל את הלקוח ממתחריו, נערכה בדיקה מקיפה באשר לתחרות הקיימת בשוק המוצרים ברשת, ובפרט למוצרים דומים המוצעים למכירה באמזון. נקבעה אסטרטגיית הקמת אתר שתתאים לפעילות ולתחרות הקיימת בזירת הסחר האלקטרוני. האתר נבנה  בסטנדרטים גבוהים ומחמירים, שעונים על הדרישות המקצועיות בתחום, הן מבחינת עיצוב והצגת המוצרים והן מבחינת איכות השירות וחווית המשתמש- הנדרשים להצלחת הפעילות בזירת הסחר האלקטרוני. נקבעו קווי עיצוב ושפה ויזואלית מותאמים לקהלי היעד, נעשה שימוש בשמות מותגים מובילים לצורך חיזוק הלגיטימציה לרכישת מוצרי הלקוח, שולבו פעולות הנעה לפעולה במטרה לעודד את הגולשים לביצוע תהליך רכישה וכן, "סופקה" הוכחה להצלחתם של מוצרי הלקוח בקרב הלקוחות הקיימים.
התוצאה: עיצוב לוגו מתקתק ביותר, ברוח האפייה והטעמים המתוקים שמיוצרים בעזרת מוצרי הלקוח.
הלוגו היווה השראה להמשך העיצוב, כאשר באתר נשמרו הצבעים העדינים, בגווני ורוד-סגול וחום שוקולדי.
הלוגו הורכב משני חלקים - שם הלקוח, כלומר המותג ומסר בן חמש מילים שמתאר את השירות.
מאחר והלקוח פונה לקהל יעד בינלאומי, האתר נכתב כולו על טהרת השפה האנגלית.
אם אתם מוכרים מוצרים באמזון או באתרי סחר בינלאומיים, תוכלו לפנות אלינו להתייעצות!
לצפייה באתר: http://www.jolycake.com

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

עיצוב לוגו |בניית אתר – Joly Cake
דרג