הלקוח: woojerפיתוח מוצר חוויתי לגיימרים

האתגר: יצירת זירת מידע ברשת למוצר טכנולוגי שפותח במיוחד לקהל הגיימרים, אשר תמשוך אותם להצטרף, לאהוב ולרכוש.   

התהליך: מדובר במוצר סטארט-אפ שמכוון לקהילה ספציפית של צעירים "מכורים" למשחקי מחשב, בעזרתו הם יכולים לחו פיזית את המתרחש במשחק. מאחר וקל למצוא קהל זה  ברשת, הוחלט להשקיע באתר אינטרנט ויצירת חיבור בין קהל היעד למוצר, על בסיס חוויתי.

התוצאה: אתר אינטרנט בעיצוב צעיר, מרגש ומעניין, שמייצר משיכה באמצעות ניראות. האתר מכיל תוכן בשפה האנגלית ופונה לגיימרים צעירים בכל העולם, בתוספת קריאות חוזרות להרשם לקבלת כל העידכונים והחדשות, במטרה לייצר "מועדון" רלבנטי. כל עמודי האתר מכילים סרטוני וידאו מושקעים, שהם הדרך המתקדמת לליבו של קהל טכנולוגי, כאשר חלקם מספקים הסברים על המוצר והמפתחים וחלקם "הוכחות" לחוויה שהוא מייצר. ללקוח עוצבו באנרים תואמים, לצורך הגדלת תנועה והמרות באתר החדשני.

אם יש לכם פיתוח ייחודי- אנחנו יודעים איל לבנות לו אתר מיוחד, פנו להתייעצות!

קישור לאתר שעיצבנו >>

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

בניית אתר | קידום עסקי | עיצוב לוגו – Woojer
דרג