Google

חברה לקידום אורגני?
מה הם הפרמטרים החשובים

על שיטת העבודה המיוחדת של ג’נסיס לקידום אורגני בגוגל כבר שמעתם? אלפי לקוחות לא טועים ובוחרים בג’נסיס לקידום האתר שלהם בגוגל. כעת הזמן שלכם לתפוס את המקומות הראשונים בחיפושי הגולשים הרלוונטיים לתחום ולשירותים שלכם וזה אפילו לא חייב לקחת כל כך הרבה זמן. איך מתחילים? השאירו לנו פרטים ונשמח לתת לכם הצעה מפורטת עם לו”ז עבודה מסודר.

google-five-stars

5.0

הגעתי אל ג'נסיס דרך פרסומת שהופיעה לי בפייסבוק. חשבתי לעצמי שאם הם הצליחו להגיע לפרסם לי כלקוח פוטנציאלי למה שלא יעשו את זה בהצלחה גם ללקוחות פוטנציאליים שיכולים להיות שלי. העבודה עם הצוות שאחראי עליי זורמת ועניינית והכי חשוב מביאה תוצאות בכל חודש מחדש.
יותם הופמן

google-five-stars

5.0

חברת מיתוג פרסום ושיווק הכי טובה בארץ, שירות ואדיבות ברמה אחרת, מקצועיות ברמה גבוהה, וגם המחיר שווה לכל כיס.. משרד עם כל הפרמטרים להעיף כל עסק לשחקים, גישה נוחה יש חניה באזור בשפע, אבל שירותים נקיים וקפה ופינוקים על חשבון הבית.. באתי לקבל שירות ויצאתי עם חיוך ☺ והרגשה מעולה..
אלי נינג'ה ניאזוב

google-five-stars

5.0

דווקא בתקופה של הקורונה החלטתי ששווה לנסות ולדחוף את העסק שלי יותר מבחינת כל הכיוון הזה של אונליין ולראות לאן זה יוביל. מודעה של ג'נסיס שהופיעה לי בפייסבוק באד הימים נתנה לי מאין סימן שכדאי להתחיל לזוז וזרמתי עם זה. עד עכשיו הם עושים יופי של עבודה
דביר אשר

שי ורועי

מדוע כדאי לכם להתברג גבוה בגוגל?

קידום אתרים אורגני יהיה בדרך כלל טכניקת פרסום לטווח הארוך. שיטת הקידום של ג’נסיס הוכחה כבר בתוצאות של אינספור אתרים של לקוחותינו. החברה עושה שימוש בטכניקות כובע לבן (טכניקות עבודה המתכתבות עם הוראותיה וחוקיה של גוגל) ובאמצעות שיטה מסודרת, מחושבת ומקצועית שפיתחנו – כך שלא רק שהשיטה עובדת ומביאה את לקוחותינו למקומות הראשונים אלא מקצרת הליכים בצורה משמעותית. התברגות בגוגל חיונית לכם מכמה וכמה סיבות:

  • היא משרתת אתכם לטווח הארוך – אנו מאמינים כי העסק שלכם מתוכנן להישאר אתכם שנים רבות ולא רק שנה שנתיים קדימה ולכן חשוב לבנות תוכנית שיווק ופרסום לטווח הארוך. 
  • היא מסייעת לכם לבנות מותג – בסופו של דבר, מותגים הם אלו שמחזיקים לאורך שנים כעסקים מובילים בתחום שלהם. אנו לא רק עובדים על קידום האתר שלכם בגוגל אלא גם על בניית מותג מוביל בתחום שלכם.
  • להופיע בדיוק היכן שצריך – גולשים המחפשים עסק כמו שלכם בקרבת מקום או מעוניינים במוצר או שירות שיש לכם לספק גם אם הם לא נמצאים באזור שלכם – יוכלו להגיע אליכם דרך מנוע החיפוש של גוגל.
  • SEO נחשב למקור התנועה הגדול והאיכותי ביותר בעולם.
  • הלידים איכותיים ובשלים יותר לבצע רכישה או הזמנה של שירות.
  • תמיד ניתן לגדול – אין תקרת זכוכית.

קידום אורגני בגוגל – הרבה מעבר לתנועת הגולשים

קידום אתרים אורגני ידוע כטכניקת הפרסום המובילה בעולם השיווק הדיגיטלי וזאת מכיוון שבטווח הארוך היא מניבה הכי הרבה תנועת גולשים לאתר, ההשפעה של עבודת הקידום לאורך שנים יכולה להימשך עוד קצת גם אם בעתיד תחליטו להפסיק אותה והלידים המגיעים הינם בשלים יותר לבצע רכישה.

למרות זאת, קידום אורגני הוא הרבה מעבר לתנועת הגולשים ואימוץ טכניקה זו יתרום לכם בכמה אספקטים נוספים. כך למשל באמצעות שיפור המוניטין וחיזוק המותג שלכם, העלאת ערך המותג והאתר שלכם והגדלת האמינות שלכם בקרב הגולשים. כיום להיות בין הראשונים בגוגל זהו סמל סטטוס. להופיע ראשונים לפני המתחרים שלכם בביטויים הרלוונטיים בתחום שלכם ימצב אתכם בעיני הגולשים (וגם בעיני המתחרים שלכם) כעסק מקצועי, אמין ומוביל בתחום.

ירדנה פרידמן מנהלת SEO
אביחי ותומר

האם לקדם את האתר בעצמנו או באמצעות חברת קידום אתרים?

על אף שחלק מפעולות הקידום האורגני יכול להתבצע גם על ידי בעלי האתרים עצמם תמיד יהיה מומלץ לעבוד עם חברת קידום אתרים מקצועית לביצוע העבודה. בדיוק כפי שלא הייתם מנסים לשבור לבד קיר בבית ולתקן את הצנרת או להחליף חלקים בלוח החשמל שלכם, כך גם בתחום השיווק הדיגיטלי חשוב לעבוד עם חברת פרסום מקצועית ומנוסה.

קידום לקוי של האתר שלכם עשוי לבזבז לכם זמן וכסף. שימוש בטכניקות פרסום שנראות לכם טובות כי קראתם עליהן באתר כלשהו עשוי להתברר כשימוש בטכניקות כובע שחור שאינן מתכתבות עם החוקים של גוגל, ולגרום לענישה קשה של האתר שלכם. אנו בג’נסיס עובדים כבר שנים רבות בתחום הקידום האורגני וקידמנו אינספור אתרים במגוון רחב של תחומים. נשמח לעמוד לשירותכם ולעשות עבודת קידום מקצועית ברמה הגבוהה ביותר.

מהם הפרמטרים החשובים לבחירת חברה לקידום אורגני?

עבודה עם חברת קידום מקצועית תהיה הבחירה האידיאלית, אולם מכיוון שאתם עומדים להשקיע לא מעט מתקציב הפרסום שלכם על הקידום האורגני אתם רוצים לוודא שאתם בידיים טובות. לצורך כך יהיה עליכם לבחור בחברת קידום אתרים מוכרת, מנוסה ומקצועית שגם תספק לכם שירות לקוחות סבלני ונעים וגם שירות מקצועי שיביא תוצאות בשטח.

לצד העבודה היסודית והמקצועית, על החברה לעשות שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים, המספקים לחברה מידע ומסייעים לה לארגן את המידע, להפיק דוחות ולבצע פעולות שונות שקשה עד בלתי אפשרי לבצע ללא אותם כלים. כמו כן, חשוב לעבוד עם חברה מסודרת הדואגת להסכם עבודה מסודר בין הצדדים, כזו שתגיש לכם דוחות חודשיים מסודרים ומומלץ כמובן גם לעבוד לפי המלצות.

בנג'מין SEO

קידום אורגני
10 הביטויים המקודמים ביותר

ביטוי
חיפושים
מיקום
דומיין
מוצרי תינוקות
1300
1
moradbaby.co.il
דודי שמש
1600
4
אור-אנרגיה.co.il
ייעוץ נדל''ן
480
1
nadlanavon.co.il
עצמאי שכיר
3600
3
bizpay.co.il
בית דפוס
6600
1
desh.co.il
בית מזוזה
1,300
1
judaica-chabad.co.il
בדק בית
5400
1
gaya-engineer.co.il
מזנונים מיוחדים
2400
1
art-furniture.co.il
מיטה זוגית
33100
1
home-decor.co.il
שעונים לגברים
14800
4
gentleman.co.il

קמפיינים לידים מוצלחים
קמפיינים שעלו לאחרונה בג'נסיס

אלמנט עיצובי באתר

fency

פייסבוק.

0
עלות המרה
0
תקציב חודשי

צחר סטון

פייסבוק.

0
עלות המרה
0
תקציב חודשי

ספליט

פייסבוק.

0
עלות המרה
0
תקציב חודשי

יהל יעוץ והכוונה

גוגל אדס.

0
עלות המרה
0
תקציב חודשי

indigo

גוגל אדס.

0
עלות המרה
0
תקציב חודשי

PATRON

פייסבוק.

0
עלות המרה
0
תקציב חודשי

קרקע בטוחה

פייסבוק.

0
עלות המרה
0
תקציב חודשי

מגן אופק

רימרקטינג, יוטיוב.

0
עלות המרה
0
תקציב חודשי

סאן גרין

פייסבוק.

0
עלות המרה
0
תקציב חודשי

בייגל קפה

פייסבוק.

0
עלות המרה
0
תקציב חודשי

נתונים עסקיים

מדוע כדאי לעבוד עם חברת ג'נסיס בקידום האורגני של האתר שלכם?

  • מקצוענות – החברה שמה דגש על ההון האנושי הן מבחינה מקצועית וכן מבחינת תודעת שירות. העובדים עוברים הכשרות מקצועיות, סדנאות והרצאות, זאת על מנת להשאיר אותם מעודכנים בכל החידושים בתחום.
 
  • שירות לקוחות זמין, אדיב ומקצועי לשירותכם.
 
  • יסודיות – העובדים השונים בחברה מחולקים למחלקות כאשר לכל עובד וכל מחלקה יש את תחום ההתמחות הרלוונטי עבורו והעבודה שהוא יודע לבצע הכי טוב. 
 
  • כלים – החברה עושה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת על מנת לשפר ולייעל את העבודה עבור לקוחותיה ולייצר יתרונות על פני המתחרים, לבצע מעקב מתקדמים ולהנפיק דוחות שונים על מנת לנתח נתונים ולשפר את ביצועי הקמפיין.
 
  • תשתית רחבה – ג’נסיס בעלת תשתית אתרים רחבה, איכותית ומגוונת וכן רשת ענפה של קשרים ושת”פ לטובת קידום לקוחות החברה.
 
  • ניסיון רב שנים בתחום לאחר עבודה עם לקוחות בכל סדר גודל. 
 
  • שיטת קידום מיוחדת שפשוט עובדת ומספקת תוצאות בשטח לכלל לקוחות החברה.
דור סמנכ"ל מכירות
צוות PPC

יש לנו שיטה שפשוט עובדת:

מלבד הניסיון הרב של החברה בתחום הקידום האורגני, פיתחנו לאורך השנים שיטת קידום אתרים שפשוט עובדת. באמצעות בניית תוכן חכם, אופטימיזציה סיזיפית ותמהיל קישורים נכון נוכל לייצר גם עבורכם תוצאות מדהימות בקידום האורגני של האתר שלכם, בדיוק כפי שאנו מייצרים עבור לקוחותיה הקיימים של החברה. רוצים לשמוע עוד? צרו עמנו קשר או השאירו פרטים כאן למטה ונשמח לעמוד לשירותכם.

שאלות ותשובות

מדוע דווקא קידום אורגני ולא פרסום ממומן?

פרסום ממומן פועל לטווח הקצר והעלות לליד גבוהה בהרבה מזו שתהיה לכם בקידום האורגני, אם רק תהיה לכם מעט סבלנות. הקידום האורגני פועל לטווח הארוך, מניב את התנועה האיכותית ביותר של גולש וגם הרבה ביותר. מלבד העלות המשתלמת יותר לטווח הארוך ההשפעה של הקידום האורגני נמשכת גם קצת מעבר לתקופת הקידום (אם זו הייתה משמעותית), בעוד שבפרסום הממומן ברגע שאתם מפסיקים לשלם לגוגל אתם מפסיקים להופיע בתוצאות.

כמה זמן עשוי לקחת לקדם את האתר שלנו בגוגל?

התשובה עשויה להשתנות בהתאם לפרמטרים רבים: שיטת העבודה, חברת הקידום, האתר המקודם ובסיס התשתיות שלו, תקציב הלקוח, התחרות בשוק אליו נכנס הלקוח ועוד. פנו אלינו ונוכל לתת לכם צפי משוער בהתאם לתחום שלכם ולמידע הרלוונטי שלכם.

כמה עולה קידום אורגני?

עלות הקידום יכולה לנוע בין כמה אלפי שקלים להרבה מעבר. זה תלוי בהיקף העבודה הנדרש, מידת התחרות בתחום ובשירותים נוספים נלווים הנדרשים לכם כמו בניית אתר, עיצובים גרפיים, תכנים ועוד.

איך נדע שג'נסיס היא חברת הקידום עבורנו?

לג’נסיס ניסיון רב שנים בתחום הקידום האורגני. החברה מקדמת את לקוחותיה הרבים באמצעות שיטה מיוחדת שפיתחה לאורך השנים, שפשוט מספקת תוצאות. אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ולקבוע עמנו פגישה ללא התחייבות.

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513