תפריט
תפריט

מיתוג אישי

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

מיתוג אישי- יתרונות

לכל חברה ועסק יש את הייחוד שלה. כאשר היא תרצה לעשות תהליך של מיתוג אישי, היא תבליט את היתרונות שלה, כדי שידעו לזהות אותה בין הרבה מוצרים מקבילים או דומים. לתהליך הזה קוראים מיתוג אישי.

היום לא מדובר רק בחברות או בעסקים, מיתוג אישי נהוג במסיבות רווקות, ימי הולדת וחגיגות. אנשים חותמים את החותמת שלהם על העוגה, על הכיבוד, שלטים ועוד. הם רוצים לבטא את הייחוד שלהם. 

מיתוג אישי מתחיל בתדמית. זו נוצרת מאוסף של פעולות שאנו עושים, כדי שיתפסו אותנו בצורה מסוימת. ברמה האישית מדובר על מרכיבי האישיות, יחד עם תעסוקה מסוימת, החוג החברתי ועוד, כל אלה יוצרים את המיתוג שאנו רוצים לשדר. 

מיתוג אישי- יתרונות

 

עקרונות של מיתוג אישי 

למיתוג אישי יש עקרונות שהוא פועל על פיהן. הדבר הראשון שמחפשים בתהליך, הוא את קהלי היעד. הוא לא פונה לכולם, הוא פונה לקהל מסוים, מוגדר וספציפי. אם מה שנדרש למיתוג אישי הוא לנסח בצורה ברורה מיהו קהל היעד שלנו ומה אנחנו רוצים להגיד לו. פנייה ממוקדת תועיל להגיע אליו עם המסרים שרוצים להעביר. 

הדבר השני שחשוב לדייק בו הוא התמקדות. מה אתם באמת רוצים להגיד ולא מה אתם חושבים שיאהבו אם תאמרו. זה כמובן צריך להיות קשור למה שאתם משווקים או מייצרים או מוכרים. אתם צריכים להבין מה הופך אתכם לנבדלים ומיוחדים משאר המתחרים שלכם ואלה הם המסרים שמובילים מיתוג אישי. אתם צריכים להניח שהערכים שמובילים אתכם, דרושים כדי למכור את עצמכם. כאשר מדובר בבן אדם מדובר על ניסיון, כישרון, השכלה ואישיות, כאשר מדובר על עסק מדובר על מקצועיות, חזון, ייחוד והצלחה. 

תהיו אותנטיים- זה חשוב למיתוג אישי 

אותנטיות, להיות אתם עצמכם הוא בעצם ערך שיכול למתג אתכם אישית בצורה טובה. זה לא מבוסס על תדמית חיצונית, אלא על מיתוג איכותי של אותנטיות ואמת. ככל שתדעו יותר מה האותנטיות שלכם, כך יקל עליכם לשכנע את קהלי היעד שלכם. בחנו במה שאתם שונים מאחרים ומהן התכונות הייחודיות שלכם, כל זה צריך להיכנס לתהליך של מיתוג אישי. 

חשוב לומר כי תהליך המיתוג הוא לא תהליך ספונטני, וכי יש צורך לתכנן ולנהל אותו. תכננו את המסלול שלכם, מה אתם רוצים להשיג ולאחר תהליך ממושך, שווקו את עצמכם במסלול שבחרתם בלי שום סטייה לא ימינה ולא שמאלה. 

מותג חזק לא פונה לכולם, אלא לקהל הספציפי שמעריך את החוזקות שלו. חזון של עסק או חברה, ערכים ותרומה לקהילה למשל, הם יסודות מוצרים למיתוג אישי או מיתוג חברה או עסק. אנשים בדרך כלל רוצים לחבור לחברה שיש לה ערך מוסף מעבר למה שהיא משווקת. ולכן גם הסעיפים הללו צריכים להנחות אתכם בתהליך. 

 

אתר כמותג אישי

אין ספק כי אתר איכותי, אשר מייצג את הפעילות שלכם הופך למותג אישי שלכם. באתר תצטרכו לכלול תכנים איכותיים שייחשפו בפני קהל המטרה שלכם. אל תתעצלו, השתמשו ביכולותיו של קופירייטר מקצועי כדי לנסח אתכם ואת החזון והייחוד שלכם. דאגו שהמיתוג האישי שלכם ברשת, יתקיים באותה צורה גם בעסקים שלכם במציאות. שמרו על קשר עם קהל המטרה בשני המקומות וצרו זיקה ביניהם. אתם אף פעם לא יודעים מאיפה יגיעו הלקוחות. 

מיתוג אישי כולל פרסום, שיווק, יח"צ, השתתפות בפורומים, הקמת מועדון לקוחות קמפיינים בגוגל, קידום אורגני, כל פעולה שאתם עושים ביחס לאתר שלכם, היא חלק מאותו תהליך של מיתוג אישי. 

ראו עוד: מיתוג אירועים, קידום בפייסבוק.

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

מאמרים נוספים

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו: 077-9972792