הלקוח: eco גן אירועים
האתגר: מיתוג גן אירועים אלגנטי,עם חיבור לטבע, תוך יצירת בידולו כגן קלאסי ומסוגנן. כמו כן, היה צורך לבצע איפיון והתאמת המיתוג לשני קהלי יעד מרכזיים שזוהו, עסקי ופרטי.
התהליך: חלומות לפעמים מתגשמים, זו היתה התחושה שהובילה את תהליך המיתוג והשיווק של גן אירועים, שכולו ריגושים ושמחת חיים. את החיות הזו הוחלט להעביר לקהלי יעד ממוקדים, שפולחו לשתי קטגוריות מרכזיות- קהלים עסקי, שמבקש לערוך אירועים ציבוריים ופנים-אירגוניים וקהל פרטי, המבקש לקיים אירועים אינטימיים ואישיים. בהתאם נבחרו מסרים מרכזיים לתפריט ראשי. הוחלט להקים זירה דיגיטלית חדשה ולבנות אתר אינטרנט בשפה עיצובית המשדרת את היוקרה והאיכות הגבוהה שמציע הגן. נבחרו מסרים מרכזיים, לפיהם גם חולק האתר גיאומטרית לריבועים, כאשר כל אחד מהם מדגיש את השירותים, היתרונות והתועלות המרכזיים, ביניהם: מסיבות, הפקות, אירועים עיסקיים, חתונות, קייטרינג ועוד.
התוצאה: תחילה בוצע תהליך איפיון צרכים, קהלים, סביבה תחרותית ועוד. מכאן נקבע קונספט עם מסרים מותאמים לצרכים. השלב הבא היה תרגום המסרים והאיפיון לתהליך עיצוב הלוגו. התוצר: לוגו קלאסי, יוקרתי, שמשדר שלמות באמצעות קווים עגולים, עדינים ורכים. נבנה אתר אינטרנט שיווקי ותדמיתי, שכולל מחד אלמנטים מניעים לפעולה, כגון  טופס פניות במרכזו ומאידך, אלמנטים מיתוגיים, כגון תמונות רומנטיות המשקפות את הסגנון העיצובי ופונות לרגש של קהל היעד. הצבעים, הפונטים, התמונות והסיור הוירטואלי בגן, מייצרים יחד "ריאליטי" און-ליין והופכים את הגן למוחשי. בשילוב מכלול האלמנטים, האתר מצליח להעביר טעם, ריח, ניחוחות טבע ושמחה. ללקוח הותאמה ניירת ממותגת תואמת, לצרכי השיווק הישיר בעבודה שוטפת מול לקוחות. המראה כמו גם התחושה- אופטימיות ושלמות.
אירועים, מסיבות והחיים הטובים זה אנחנו ☺ פנו להתייעצות ראשונית!

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

מיתוג גני אירועים | Eco גן אירועים
דרג