שיווק באינטרנט?
הגיע הזמן ל-DIGITAL MARKETING.

לשווק באינטרנט זו אומנות.
ג'נסיס מתמחה ביצירת חשיפה בדיגיטל, משלב יצירת הקריאייטיב ועד לפריסה מלאה ברשת בכל הפלטפורמות המובילות, בזמנים קצרים במיוחד ועם עיצובים היסטריים.

איך מתקדמים מכאן?
השאירו פרטים, ונדאג להסביר לכם את כל השלבים בתהליך.

google-five-stars

5.0

הגעתי אל ג'נסיס דרך פרסומת שהופיעה לי בפייסבוק. חשבתי לעצמי שאם הם הצליחו להגיע לפרסם לי כלקוח פוטנציאלי למה שלא יעשו את זה בהצלחה גם ללקוחות פוטנציאליים שיכולים להיות שלי. העבודה עם הצוות שאחראי עליי זורמת ועניינית והכי חשוב מביאה תוצאות בכל חודש מחדש.
יותם הופמן

google-five-stars

5.0

לא האמנתי שאני יצליח לעשות עוד הכנסה ממכירות מוצרים באונליין. בזכות הדחיפה שג'נסיס נתנו לי לעסק זה קרה (וקורה עד היום)


יונה מוקטיאל

google-five-stars

5.0

רק לפני כמה חודשים המכירות שהייתי עושה דרך האינטרנט היו משמשות לי כהכנסה צדדית. היום אני במצב שעזבתי את העבודה כי אני חייבת לתת עוד זמן במשך היום ללקוחות חדשים שנכנסים על בסיס יומי בזכות עבודת הפירסום של ג'נסיס

רונה עמרני

שלב 1.
בניית תוכנית שיווק לפי שלבים

שיווק באינטרנט הוא שם כולל לשירותי שיווק המתקשרים למחלקות נוספות מלבד הפרסום: אפיון העסק, הגדרת המוצר, ערוצי תקשורת שונים בהם יופיע העסק, מחקר מתחרים ויצירת בידול, ניהול רשתות חברתיות, קידום ממומן, ועוד. שיווק הוא תחום רחב ידיים ואילו שיווק באינטרנט הוא למעשה תוכנית שיווק המתקשרת לשימוש בפלטפורמה של האינטרנט כדי לבנות ולהצמיח את המותג. 

בניית תוכנית שיווק באינטרנט תהיה מבוססת על מגוון תפקידים, אנשי מקצוע ומחלקות האחראיים על אספקטים שונים של הליך השיווק של המותג שלכם, החל מניהול העמודים שלכם ברשתות החברתיות, ניהול קמפיינים ממומנים, קידום אורגני במנועי החיפוש, תכנים, עיצובים גרפיים, ניהול הפרויקט, בנייה של תשתיות שיווק דיגיטליות, ניהול רשימת התפוצה שלכם, בניית תנועה לאתר, ניתוח נתונים ושיפור ביצועים, הפקת דו”חות ועוד. בניית תוכנית שיווק דיגיטלית עם ג’נסיס מתחלקת לכמה שלבים חשובים:

שלב 1 – אפיון העסק והגדרת הלקוחות שלכם – בשלב הראשון נאפיין את העסק בכמה משפטים, נגדיר את החזון העסקי ואת קהל היעד הרלוונטי. אילו מוצרים העסק משווק, על אילו צרכים הוא עונה ללקוחות, האם יש כבר תשתיות שיווק קיימות או שצריך לבנות חדשות? ועוד.

שלב 2 – בחירת ערוצי השיווק הרלוונטיים – בשלב הזה נבדוק היכן נמצא קהל היעד. נבצע מחקר מתחרים ומחקרים נוספים אחרים. נבחר את ערוצי השיווק הטובים ביותר שבהם כבר יהיה להשקיע כסף, זמן ומשאבים לקידום המותג והבאת לקוחות חדשים לעסק.

שלב 3 – הגדרת תקציב – בשלב הזה נבנה את התקציב הנדרש לצורך עמידה ביעדים שהלקוח מצפה להם. הגדרת התקציב חיונית מאוד גם להישרדות העסק לאורך זמן ושמירה על איזון תקציבי לצד השקעה בפרסום וצמיחת המותג. גודל התקציב גם יכריע על כמות המשאבים, התכנים, העיצובים וכל האמצעים שישמשו לצרכי הפרסום.

שלב 4 – יצירת קמפיינים ותכנים – בשלב הזה שיש לנו אפיון ויש לנו תקציב נוכל להתחיל לבנות את הקמפיינים הראשונים לחברה: קמפיין ממומן, הקמת תשתיות, קידום אורגני, פרסום ברשתות החברתיות ועוד. 

שלב 5 – בקרה, פיקוח וניתוח נתונים – מנהל הפרויקט שלכם יעקוב אחר הקמפיין וביצועיו, אחר התכנים המפורסמים, העובדים וכל חלק בהליך הקמפיין שלכם. ננתח את הביצועים והנתונים של הקמפיין ונבצע פעולות לשיפור ביצועים ושיפור יעילות הקמפיין.

ניהול קמפיינים איקומרס
marketing

שלב 2.
ביצוע מחקר שיווקי ענייני.

  • מחקר שוק – עם אפיון העסק והמוצרים צריך לבצע גם מחקר שוק. מחקר זה יכלול מידע אודות המוצרים והשירותים המוצעים בשוק שלכם, טווח המחירים המקובל, סוג השירות/המוצרים שמקבלים הלקוחות, היכן הם מחפשים את המוצרים הללו ועוד. 

     

  • מחקר מתחרים – כעת תוכלו לבצע מחקר מתחרים שיבדוק מי הן החברות המובילות בתחום שלכם, מיהם המתחרים האמיתיים שלכם באזור שלכם או על הנישה הספציפית שלכם באותו התחום, במה אתם עשויים להיות שונים ומבודלים מהם, נגדיר את היתרונות שלכם ועוד.

     

  • מחקר קהל היעד – מחקר זה מאפיין את קהל היעד שלכם והיכן הוא עשוי להימצא באינטרנט, מה מצבו הפיננסי, מה הוא אוהב, במה הוא עובד, כמה ילדים יש לו, באיזה גיל ועוד. מומלץ לבנות פרסונה מאופיינת של קהל היעד הממוצע שלכם.

     

  • מחקר מילות מפתח – חלק מרכזי וחשוב בכל תוכנית שיווק באינטרנט. מחקר מילות המפתח חיוני מאוד בעיקר להליך קידום אורגני אולם הוא נותן לנו גם תמונת מצב לגבי הביטויים המחופשים יותר, לגבי מידת התחרות לאותם ביטויים וכמובן רעיונות לביטויים נוספים ושירותים נוספים דומים שהקהל שלכם עשוי לחפש בגוגל. 

תשכחו מכל מה שסיפרו לכם על מיתוג

הפכו את העסק שלכם עכשיו למותג מוביל ובולט עם קונספט מקורי שתתחברו אליו כבר מהשניה הראשונה

מיתוג עסקי, קריאייטיב מקורי ואת כל כלי הפרסום שהעסק שלכם זקוק בכדי לפרוץ קדימה בעוצמה.

לעבוד עם חברת פרסום מקצועית ומנוסה זו לא המלצה אלא חובה

אם הייתם פותחים את הארנק, מוציאים ממנו כמה שטרות וזורקים אותם לפח – זה היה נשמע לכם אבסורד נכון? לזרוק כסף לפח תרתי משמע הוא משהו שלא מקובל. אלו הייתם משתמשים בכסף הזה בתבונה הוא היה תורם לכם בדרך מסוימת: הגברת החשיפה למותג, הבאת לקוחות חדשים ועוד. אם יש לכם עסק ואתם רוצים להפוך אותו למותג חזק בתחום, להגדיל את החשיפה למותג שלכם, לשווק את המוצרים והשירותים שלכם ולהגדיל את ההכנסות בעסק שלכם אתם תצטרכו לעבוד עם חברת פרסום מקצועית ומנוסה.
ניהול קמפיינים איקומרס

שאלות ותשובות

מה ההבדל בין שיווק באינטרנט לפרסום באינטרנט?

שיווק באינטרנט הוא שם כולל למכלול הפעולות הנדרשות לצורך בניית המותג ואילו פרסום הוא דרך חלק מהעבודה הנדרשת על שיווק עסק/מוצר/שירות.

כמה עולה לקדם עסק באינטרנט?

המחיר עשוי להשתנות בין עסק אחד לאחר. התקציבים עשויים להיות שונים בהתאם לכמה כסף יש לבעל העסק להוציא על פרסום כל חודש, היכן קהל היעד שלו נמצא, לאילו יעדים הוא רוצה להגיע, כיצד תהיה בנויה תוכנית הפרסום שלו ועוד.

תוך כמה זמן אפשר להתחיל לראות תוצאות?

אין אפשרות להתחייב לזמן מסוים. צריך להגדיר עם בעל העסק תחילה מהם היעדים שלו בטווח הקצר, בינוני והארוך ולבנות את תוכנית הפרסום ותקציב הפרסום בהתאם כדי לעמוד ביעדים אלה בסבירות גבוהה.

מה כולל הליך שיווק באינטרנט בג'נסיס?

ההליך יכלול ליווי מקצועי החל משלבי האפיון הראשונים, דרך ביצועים מחקרים, הכנת תוכנית שיווק המבוסס על שיטת העבודה של ג’נסיס שעובדת עבור כל לקוחותינו וכמובן עבודה שוטפת בפועל.

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי ניתן לחייג 5240* או השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

אנא דרגו את המידע

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי ניתן לחייג 5240* או השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו: 5240*