אחזקת אתרים – איך ומתי צריך?

אחרי לא מעט לבטים החלטתם לפתוח את אתר האינטרנט הראשון שלכם, השקעתם לא מעט כסף ומשאבים במציאת החברה הטובה ביותר לשם ביצוע המלאכה. עבדתם יחד עם כותבי תוכן וקופירייטרים מהשורה הראשונה על מנת להבטיח כי איכות התוכן תהיה גבוהה ותעביר את המסר העסקי שלכם בצורה נכונה. אך יחד עם זאת אף אחד לא הכין אתכם לרגע בו אתם תצטרכו לדאוג לאחזקת האתר שלכם – אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות, בדיוק בשביל זה אנחנו באים לעשות לכם מעט סדר.

זמן שווה כסף אתם לא חושבים?

אנו מאמינים שאם אתם מגיעים מעולם העסקים יצא לכם לא פעם לשמוע את המשפט “זמן שווה כסף”, לא מעט בעלי עסקים מוצאים את עצמם משקיעים מספר דו ספרתי של שעות בחודש באחזקת האתר שלהם כאשר אין להם שום ידע ו/או ניסיון בתחום. כתוצאה מכך הם מבזבזים לא מעט משאבים, זמן וכסף ממספר סיבות, כאשר העיקריות שבניהן:

  • חוסר ידע שמוביל לטעויות
  • זמן אותו אתם מפספסים ויכולים להשקיע בפיתוח עסקי

לכן, על מנת לחזוק גם זמן וגם כסף אין מן הנמנע לעבוד עם חברה אשר מציעה לכם אחזקת אתרים ומעטפת מלאה.

מה השירותים הניתנים במסגרת אחזקת אתרים?

בעלי עסקים רבים תוהים מה הם השירותים הניתנים במסגרת אחזקת אתרים, אם נרד לעובי הקורה אנו נראה כי כל חברה ו/או סוכנות דיגיטל מציעה מגוון רחב של שירותים אחרים במסגרת אחזקת אתרים. יחד עם זאת בין השירותים השכיחים אנו רואים: הזנת תכנים, אבטחה של אתר, תפעול שוטף של האתר, אופטימיזציה למנועי חיפוש, שדרוג מערכות, טיפול בתקלות טכניות, עבודה אל מול השרת והאחסון שלכם, חידוש דומיין שנדרש.

לצד כל אלו ניתן למצוא מגוון רחב של שירותים אחרים הקשורים לעולמות השיווק לצד קידום אורגני כמו – קידום אתרים ממומן, קידום אתרים אורגני, שיווק בדיגיטל וברשתות חברתיות. אך אלו ניתנים בלא מעט מקרים כשירותים משלמים אשר יכולים לשדרג את האתר שלכם אלפי מונים.

החשיבות בעבודה עם חברה המתמחה באחזקת אתרים

אחזקת אתרים היא מלאכה לא פשוטה במיוחד, לכן אין מן הנמנע שתצטרכו לעבוד עם חברה המתמחה באחזקת אתרים. חברה זו תוכל לקחת את כל התהליכים העסקיים שלכם באתר ולנהל אותם בצורה נכונה תוך כדי שהיא ממקסמת את מלוא הפוטנציאל שלכם, כמו כן באותה הנשימה החברה חוסכת לכם לא מעט זמן יקר אותו תוכלו להשקיע לשם פיתוח עסקי במישורים אחרים.

איך לבחור חברה המתמחה באחזקת אתרים?

אנשים רבים תוהים איך לבחור חברה המתמחה באחזקת אתרים, כאשר נבחן חברה המתמחה באחזקת אתרים יש כמה פרמטרים חשובים שכדאי לכם לבחון:

  • ניסיון לצד ותק בתחום – אחד הדברים החשובים ביותר כאשר נרצה לבחור חברה המתמחה במלאכת אחזקת אתרים הוא בדיקה של הניסון לצד הותק של החברה בתחום אחזקת אתרים. חברה בעלת ניסיון בתחום תדע לטפל בבעיות מורכבות בצורה יצירתית, לחסוך לכם לא מעט זמן, לעזור לכם לקבל תובנות עסקיות מן האתר ולפעול שם שיפור ופיתוח עסקי.
  • מוניטין – העסק שלכם הוא כרטיס הביקור שלכם, לכן אין מן הנמנע שתצטרכו לעבוד אל מול חברה המתמחה בתחום אחזקת אתרים אשר באותה הנשימה גם בעלת מוניטין בתחום. חברה אשר צברה לעצמה מוניטין בתחום עושה את הדברים בצורה נכונה ואיכותית כך שתוכלו לדעת שאתם תחת ידיים טובות.
  • התמחות בנישה הספציפית שלכם – בהנחה ותרצו לקבל מעטפת מלאה בתחום מעבר לאחזקת אתר בסיסית של השרת, האחסון והעלאת תכנים לאתר שלכם. בדקו כי החברה איתה אתם עובדים מתמחה בנישה הספציפית שלכם ועבדה עם חברות ו/או עסקים מן התחום. כך תוכלו לתת לחברה לתת לכם מעטפת מלאה תחת קורת גג אחת לשירותים נוספים בתחום השיווק הדיגיטלי.

אחזקת אתרים – קידום אתרים אורגני 

כיום אנו רואים לא מעט עסקים אשר מבינים את החשיבות באחזקת אתרים, יחד עם זאת כאשר אנחנו מדברים על אחזקת אתרים אנו מדברים על מספר רחב של מלאכות אשר צריכות להתקיים בו זמנית. אחת מן המלאכות היא מלאכת קידום אתרים אורגני, מלאכה זו מתבצעת על מנת להבטיח כי העסק שלכם יופיע במיקומים הראשונים בגוגל וכתוצאה מכך תוכלו לקבל טראפיק לצד לידים חמים ופוטנציאליים בתדירות גבוהה יותר. כיום לא מעט חברות נותנות את האפשרות כחלק משירות אחזקת אתרים ו/או כשירות נוסף לקבל את האופציה הזו בנוסף.

אתר האינטרנט שלכם הוא כרטיס הביקור שלכם

עליכם לזכור כי אתר האינטרנט הוא כרטיס הביקור שלכם, איך שאתם תציגו את האתר שלכם אל פני העולם זהה לצורה בה תגיעו לפגישת עסקים עם לקוח פוטנציאלי. לכן נמליץ לכם לעבוד עם חברה המנוסה במלאכת בניית אתרים לצד אחזקת אתרים אשר תעזור לכם למצות את הפוטנציאל מן האתר שלכם ותיתן לכם מענה גם בתחום הזה.

אמרתם אחזקת אתרים – אמרתם ג’נסיס

ג’נסיס הינה חברה המתמחה בעולם השיווק הדיגיטלי ועובדת ללא לאות לספק לקהל לקוחותיה שירות מקצועי, אמין ואיכותי. החברה בעלת ניסיון של מעל 10 שנים ונמנית בשורה אחת עם החברות המובילות בישראל בתחום. אנו מזמינים ליצור עמנו קשר וליהנות מאחזקת אתרים איכותית על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר לצד פתרונות שיווקיים אחרים אשר ייקחו אתכם צעד אחד קדימה.

 

אחזקת אתרים
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513