קמפיין שופינג

גוגל מיי ביזנס?

שיטת הפרסום שתביא לכם לקוחות- ומהר

רגילים לשיטת הפרסום הרגילה בקידום ממומן, קידום אורגני או פייסבוק? כנראה שעוד לא הכרתם את הפרסום בגוגל מיי ביזנס המבוסס על מיקום בית העסק, בארה”ב זה כבר נפוץ מאוד בקרב העסקים. עכשיו יש לכם הזדמנות להיות בין הראשונים בישראל, בואו נתחיל>>

google-five-stars

5.0

הגעתי אל ג'נסיס דרך פרסומת שהופיעה לי בפייסבוק. חשבתי לעצמי שאם הם הצליחו להגיע לפרסם לי כלקוח פוטנציאלי למה שלא יעשו את זה בהצלחה גם ללקוחות פוטנציאליים שיכולים להיות שלי. העבודה עם הצוות שאחראי עליי זורמת ועניינית והכי חשוב מביאה תוצאות בכל חודש מחדש.
יותם הופמן

google-five-stars

5.0

חברת מיתוג פרסום ושיווק הכי טובה בארץ, שירות ואדיבות ברמה אחרת, מקצועיות ברמה גבוהה, וגם המחיר שווה לכל כיס.. משרד עם כל הפרמטרים להעיף כל עסק לשחקים, גישה נוחה יש חניה באזור בשפע, אבל שירותים נקיים וקפה ופינוקים על חשבון הבית.. באתי לקבל שירות ויצאתי עם חיוך ☺ והרגשה מעולה..
אלי נינג'ה ניאזוב

google-five-stars

5.0

דווקא בתקופה של הקורונה החלטתי ששווה לנסות ולדחוף את העסק שלי יותר מבחינת כל הכיוון הזה של אונליין ולראות לאן זה יוביל. מודעה של ג'נסיס שהופיעה לי בפייסבוק באד הימים נתנה לי מאין סימן שכדאי להתחיל לזוז וזרמתי עם זה. עד עכשיו הם עושים יופי של עבודה
דביר אשר

לפני המתחרים, על בסיס מיקום

באמצעות הפיצ’רים המיוחדים של Google My Business תוכלו גם לבלוט על פני המתחרים שלכם וגם להגדיל את אחוז ההקלקה על האתר שלכם בתוצאות. אנו בג’נסיס נוכל לסייע לכם להירשם, להעלות מידע ולבצע התאמות שונות הנדרשות לכם להבלטת העסק שלכם בתוצאות החיפוש בגוגל. השאירו פרטים כאן למטה ונשמח לעמוד לשירותכם.

שי ורועי
זוהר מנהל סושיאל

מהות השירות של גוגל מיי ביזנס:

אם הזדמן לכם לבצע חיפוש לעסק מקומי כלשהו בגוגל ומלבד התוצאות הרגילות ראיתם תוצאות ויזואליות ונרחבות יותר כמו: מיקום העסק במפה של גוגל, שעות הפתיחה של העסק, ביקורות ודירוגים, תמונות מבית העסק וכן מידע נוסף אודות העסק – זהו בדיוק היתרון של גוגל מיי ביזנס לעסקים. למי תיכנסו? לתוצאה הרגילה בתוצאות החיפוש? או לזו שגוגל מציג לנו מידע נרחב לגביה? כמו כן, המידע הנוסף תורם לאמינות ולהנעה לפעולה של הגולשים.

אם יש לכם גם דירוג גבוה (עד 5 כוכבים) וביקורות טובות זה רק יכול לתרום לאמינות של העסק שלכם וליחס המרה גבוה יותר. המהות של Google My Business הוא להציג למשתמש את המידע המדויק והנרחב ביותר על בית העסק הרלוונטי עבורו. עבור עסקים מדובר בכלי חינמי ויעיל במיוחד להגברת החשיפה לעסק באמצעות שטח חשיפה גדולה יותר בתוצאות החיפוש.

להרחיב את שטח הנדל"ן שלכם בתוצאות החיפוש:

בעידן שבו התחרות הולכת וגוברת בין בתי עסק שונים באותו התחום, רבים מבעלי העסקים רוצים ליצור לעצמם יתרון תחרותי עם מיתוג ופרסום באמצעות האינטרנט. ההבדל בין מותג מוביל בתחומו לעסק סטנדרטי הוא האופן שבו הוא משקיע בהגברת החשיפה למותג ויצירת שפה משותפת. באמצעות שימוש בגוגל מיי ביזנס תוכלו לייצר לעצמכם “שטח נדל”ן” גדול יותר בתוצאות החיפוש של גוגל, להתבלט על פני המתחרים שלכם, להגביר את האמינות של המותג וליהנות מיותר לקוחות פוטנציאליים הפונים אליכם דרך מנוע החיפוש הפופולרי.

בפרופיל שלכם בגוגל מיי ביזנס תוכלו להוסיף מידע חשוב נוסף כמו שם העסק, טלפון, מייל, כתובת פיזית של בית העסק, שעות פעילות, תיאור אודות העסק, תמונות ועוד. אנו נפעל לבנות פרופיל נהדר ומקצועי שיסייע לכם לקבל יותר פניות דרך גוגל ולהציג את עצמכם בצורה המקצועית והנרחבת ביותר.

תומר מנהל פרויקטים

קידום אורגני
10 הביטויים המקודמים ביותר

ביטוי
חיפושים
מיקום
דומיין
מוצרי תינוקות
1300
1
moradbaby.co.il
דודי שמש
1600
4
אור-אנרגיה.co.il
ייעוץ נדל''ן
480
1
nadlanavon.co.il
עצמאי שכיר
3600
3
bizpay.co.il
בית דפוס
6600
1
desh.co.il
בית מזוזה
1,300
1
judaica-chabad.co.il
בדק בית
5400
1
gaya-engineer.co.il
מזנונים מיוחדים
2400
1
art-furniture.co.il
מיטה זוגית
33100
1
home-decor.co.il
שעונים לגברים
14800
4
gentleman.co.il

קמפיינים לידים מוצלחים
קמפיינים שעלו לאחרונה בג'נסיס

אלמנט עיצובי באתר

fency

פייסבוק.

0
עלות המרה
0
תקציב חודשי

צחר סטון

פייסבוק.

0
עלות המרה
0
תקציב חודשי

ספליט

פייסבוק.

0
עלות המרה
0
תקציב חודשי

יהל יעוץ והכוונה

גוגל אדס.

0
עלות המרה
0
תקציב חודשי

indigo

גוגל אדס.

0
עלות המרה
0
תקציב חודשי

PATRON

פייסבוק.

0
עלות המרה
0
תקציב חודשי

קרקע בטוחה

פייסבוק.

0
עלות המרה
0
תקציב חודשי

מגן אופק

רימרקטינג, יוטיוב.

0
עלות המרה
0
תקציב חודשי

סאן גרין

פייסבוק.

0
עלות המרה
0
תקציב חודשי

בייגל קפה

פייסבוק.

0
עלות המרה
0
תקציב חודשי

נתונים עסקיים

דור סמנכ"ל מכירות

מה כולל גוגל מיי ביזנס?

  • פרופיל עסקי – כרטסת מלאה עם הצגת הפרופיל העסקי שלכם בתוצאות החיפוש. קבלת שטח נדל”ן דיגיטלי גדול יותר בתוצאות של גוגל, הבלטה על פני המתחרים שלכם ותצוגה משופרת של העסק שלכם בתוצאות מה שיבליט אתכם על פני המתחרים שלכם. לרוב התוצאות הללו יופיע בחיפוש ישיר של בית העסק או ביטוי מפתח עם אופי מקומי של עסק בתחום שלכם.
 
  • השגת יותר לקוחות – התצוגה המשופרת מסייעת בהגדלת אחוזי ההמרה שבין כמות החשיפות למותג שלכם לכמות הלחיצות של הגולשים בפועל. הגולשים יוכלו ליצור קשר באופן ישיר עם בית העסק באמצעות הטלפון או המייל המוצגים בתוצאות או להיכנס לאתר העסק. ניתן גם להעלות פוסטים הרלוונטיים לפרופיל שלכם, לעדכונים אודות העסק ולפרסם מדי פעם תמונות וסרטונים הקשורים לעסק כדי לשמור על הפרופיל מעודכן לשביעות רצון גוגל. 
 
  • ביקורות גולשים/לקוחות – חלק חשוב מאוד בפרופיל גוגל מיי ביזנס שלכם הוא לדאוג לממוצע דירוג גבוה מאוד וביקורות חיוביות. כל גולש/לקוח יכול לדרג את העסק שלכם בציון של 1 עד 5 כוכבים. השאיפה שלכם היא להגיע לממוצע של 5 כוכבים או כמה שיותר קרוב לכך. כמו כן, כדאי לבקש מלקוחות החברה שנתתם להם שירות מקצועי ומכל הלב שישאירו חוות דעת חיובית עליכם ואפילו תקלו עליהם בכך שתשלחו להם קישור ישירות לפרופיל שלכם. 
 
  • הקמת אתר פשוט – למי שאין אתר אינטרנט מקצועי להפנות אליו – GMB תאפשר לכם ליצור מעין אתר קטן ופשוט באמצעות הכלים של המערכת, להתאים את האתר מעט מבחינת עיצוב ותוכן ולהציג את האתר בתוצאות החיפוש השונות גם במחשב וגם במובייל. זה לא תחליף לאתר אינטרנט מקצועי לעסק אבל בהחלט משהו להתחיל אתו או כדאי שיהיה בנוסף.
 
  • איסוף נתונים חשובים – המערכת מאפשרת לנו לצפות בתצוגה גרפית נוחה בכל הנתונים השונים אודות האופן שבו הגולשים מוצאים את העסק/השירות שלנו, מהיכן הם מגיעים וכו’. נתונים אלה יכולים לסייע בהסקת מסקנות ושיפור ביצועים.

היתרונות של גוגל מיי ביזנס:

  • מערכת ניהול נוחה וידידותית להוספה, עריכה ושינוי של פרטים אודות העסק.
  • הגברת החשיפה למותג והגדלת אחוז ההמרה שבין חשיפת העסק לגולשים במנוע החיפוש ויצירת קשר עם בית העסק בפועל, או כניסה לאתר בית העסק.
  • העמקת הנוכחות האינטרנטית של העסק שלכם ובניית מותג מוביל בתחום.
  • יצירת תצוגה אמינה ומשופרת בתוצאות החיפוש בגוגל ועוד.
קארין מנהלת מכירות
ירין PPC

איך מתחילים?

חברת ג’נסיס מספקת שירותי גוגל מיי ביזנס לעסקים, כאשר במהלך שירותים אלה נציגינו המקצועיים ישבו יחד אתכם לאפיין את אסטרטגיית המותג שלכם והאופן שבו צריך יהיה להציג אותו באינטרנט בכלל ובGMB- בפרט. לאחר מכן נקים את הפרופיל עבור בית העסק שלכם, נוודא שאימות החשבון מתבצע כמו שצריך ולאחר מכן נתחיל למלא את החשבון בפרטים הרלוונטיים, תמונות ותכנים שונים. תוך כדי תנועה נעבוד כמובן על תצוגה משופרת של התוצאות, נפעל יחד אתכם ליצירת ביקורות אותנטיות חיוביות לעסק שלכם והשגת ציוני דירוג גבוהים במיוחד. נשמור על הפרופיל מעודכן לאורך זמן ונתחזק אותו בצורה האופטימלית המקסימלית תוך כדי ניתוח נתוני הגולשים ומיקסום תוצאות. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון או השאירו פרטים כאן למטה ונשמח לעמוד לשירותכם.

שאלות ותשובות

מה ניתן להכניס לכרטיס הגוגל מיי ביזנס שלי?

גוגל מיי ביזנס מאפשר לכם להציג תוצאות נרחבות יותר של העסק שלכם במנוע החיפוש של גוגל. לצד שם העסק תוכלו להציג גם תמונות וסרטונים מבית העסק, כתובת פיזית של בית העסק, שעות הפעילות, מספרי טלפון, קישור לעמוד הפייסבוק שלכם, כתובת מייל ופרטים נוספים אחרים. כמו כן, בתוצאות יוצגו גם ביקורות ודירוגים של גולשים ולקוחות שלכם.

כמה זה עולה להצטרף לגוגל מיי ביזנס?

השירות ניתן על ידי גוגל חינם.

מה זה אומר תהליך אימות החשבון ב-GBM?

גוגל שואפת להציג תוצאות אמינות ומדויקות ללקוחות המחפשים שירותים שונים או בתי עסק שונים במנוע החיפוש שלה. לכן היא דורשת לאמת את החשבון כדי לוודא שכתובת בית העסק היא אכן אמיתית. לכן, לאחר ההרשמה תקבלו גלויה לכתובת בית העסק שנמלא יחד אתכם בהרשמה ובגלויה יינתן קוד. את הקוד נקליד בכניסה המחודשת לפרופיל וגוגל תאמת את החשבון שלכם. לאחר מכן תוכלו ליהנות מכל היתרונות של גוגל מיי ביזנס.

איך נשמור על הפרופיל שלנו ב-Google My Business מעודכן?

ניתן לשמור על הפרופיל מעודכן על ידי עדכון הלקוחות שלכם בפוסטים וחדשות שונות אודות העסק, שינוי פרטים בפרופיל, הרחבת תיאור העסק, שינוי/הוספה של תמונות וסרטונים ועוד.

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513