בניית אתר אינטרנט

5 שלבים מנצחים

עם מעל 1,000 לקוחות שבחרו בג'נסיס לבניית אתר מקצועי לעסק שלהם אנו שמחים ונרגשים להציע את שירותינו המקצועיים גם לכם! רוצים להפוך למותג על בתחום שלכם? לקבל לקוחות חדשים מכל רחבי הארץ? הכול מתחיל מבניית אתר מקצועי ואיכותי לעסק שלכם. השאירו פנייתכם כאן למטה לקביעת שיחה/פגישה לפרטים נוספים:

google-five-stars
5.0

המטרה שלי היתה להביא יותר פניות מאותו סכום כסף שאני משקיעה, התחלתי לבדוק אופציות אחרות לחברה שכבר עבדתי איתה וג'נסיס היו אלה שעשו את הרושם הטוב ביותר

אריאלה קומפורטי

google-five-stars
5.0

היה חשוב לי שהאתר שלי ייחשף לכמה שיותר אנשים ולכן פניתי לג'נסיס פירסום. כבר לאחר מספר שבועות בודדים הרגשתי שינוי


ליאת פולק

google-five-stars
5.0

רק לפני כמה חודשים המכירות שהייתי עושה דרך האינטרנט היו משמשות לי כהכנסה צדדית. היום אני במצב שעזבתי את העבודה כי אני חייבת לתת עוד זמן במשך היום ללקוחות חדשים שנכנסים על בסיס יומי בזכות עבודת הפירסום של ג'נסיס
רונה עמרני

עוד אין לכם אתר? נשארתם ממש מאחור!

אם עד לפני עשרים שנה בעלי עסקים עוד היו סקפטיים לגבי החשיבות של אתר אינטרנט לעסק, לפני עשור החלו עסקים רבים להשקיע חלק מהתקציב שלהם בבניית אתר לעסק וכיום אין כמעט עסק פיזי שלא מופיע באינטרנט בדרך זו או אחרת. הדרך הטובה ביותר להציג את העסק שלכם כעסק מודרני ומקצועי היא באמצעות אתר האינטרנט שלכם. לא משנה אם אתם בעלים של חברת הייטק, עובדים בהדברה, מוכרים בגדים או מספקים מוצרים/שירותים אחרים מכל סוג – אתם רוצים לבנות אתר אינטרנט מקצועי לעסק שלכם.

אם אין לכם אתר אינטרנט כיום אתם נשארים הרחק מאחור. לא רק שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם מתרשמים מכם פחות אלא גם שבינתיים המתחרים שלכם, שלהם יש אתר אינטרנט, שותים לכם את כל הלקוחות עם קשית ואפילו לא משאירים לכם טיפ. פנו אלינו כבר היום ואנו נדאג לבנות לכם אתר אינטרנט ברמה הגבוהה ביותר עם עיצוב מקצועי, מודרני ושיווקי. אתר דינמי, מותאם לגלישה במובייל וכולל את כל הפונקציות והתכנים הנדרשים כדי לגרום ללקוחות שלכם להבין שאתם הבחירה הנכונה עבורם.

שי ורועי
תומר מנהל פרויקטים

בניית אתר אינטרנט לעסק – התשתית הטובה ביותר ליצירת המותג שלכם

בניית מותג היא לא הליך פשוט. היא דורשת סבלנות, אורכת זמן אבל לא פחות חשוב – צריכה להיות מחושבת, מאופיינת ומתוכננת היטב. עם חברת המיתוג מס’ 1 בישראל אתם יכולים להיות בראש שקט. כבר בפגישה הראשונה נציגינו המקצועיים יעבדו אתכם על אפיון העסק, המוצרים, השירותים, קהל היעד והמתחרים שלכם.

 נבצע בדיקות מקיפות על התחום והמתחרים שלכם, נבדוק היכן קהל היעד שלכם נמצא באינטרנט ואילו תשתיות העסק שלכם צריך כדי להגיע אליהם. למעשה, בשלב הזה נאפיין את סוג האתר הנדרש לכם ונציג רעיון כללי לאופן שבו האתר הזה הולך לתרום לכם להתפתח כמותג מוביל בתחום שלכם ולהביא לכם לקוחות רבים.

TOP 10 בניהול סושיאל
עמודים עסקיים מנוהלים כאן בג'נסיס

קאר סנטר

קאר סנטר

מוסך פחחות וצבע.

42K

חשיפות

6024

עוקבים

עורך דין רונן דליהו

דיני המשפחה והירושה.

168K

חשיפות

2,828

עוקבים

בטר בלאס

Better Balance

החברה הישראלית למדרסים.

169K

חשיפות

329

עוקבים

צחר סטון

מפעל לעיבוד וניסור אבן.

65K

חשיפות

1,937

עוקבים

הסעות סגל

הסעות סגל

חברת הסעות.

32K

חשיפות

2815

עוקבים

קארטינג ישראל

מסלול נהיגה מקצועי.

400K

חשיפות

975

עוקבים

יין בעיר

חנות משקאות.

33K

חשיפות

2965

עוקבים

Mina

בגדי תינוקות וילדים.

74K

חשיפות

2950

עוקבים

נדב גינון ועיצוב גינות

חנות משקאות.

65K

חשיפות

4,817

עוקבים

שוק האיקרים

שוק האיכר

פירות וירקות.

74K

חשיפות

2428

עוקבים

בניית אתר המותאם לקידום אורגני כבר מהיום הראשון!

כבר משלבי הבנייה הראשונים של האתר נבצע התאמות שונות לקידום האורגני של האתר במנועי החיפוש. נכון שמדובר בשירותי פרסום ושירות אחר מבניית האתר שלכם, אולם אנו בקטע של לחסוך לכם זמן וכסף כבר משלבי העבודה הראשונים אתנו. אנו אוהבים להיות יעילים ומקצועיים. מכיוון שאתם ככל הנראה הולכים להשקיע בקידום האורגני של האתר שלכם (כיוון שזו הדרך הטובה ביותר לבנות את המותג שלכם כעסק חזק ומוביל בתחום שלכם וכמובן להביא לקוחות רבים לעסק שלכם), הרי שחשוב להתאים את האתר כבר משלבי הבנייה הראשונים שלו כדי לחסוך בעלויות רבות לצורך ביצוע התאמות בהמשך.

נבצע מחקר מילות מפתח סביב השירותים והמוצרים העיקריים שלכם, נבנה מוקאפ (סקיצה גרפית) של האתר שלכם והעמודים הראשיים בו, נבנה תכנון לתפריט הראשי באתר ונדאג לבנות היררכיית תוכן נכונה כבר מהשלב הראשון של בניית האתר. נוסיף מפת אתר, נשפר את מהירות הטעינה של האתר, נתאים את האתר לגלישה במובייל ונבצע פעולות שונות לשיפור חוויית השימוש באתר. האתר יהיה מקצועי כבר מהיום הראשון שלו באוויר וכל גולש יקבל ממנו את אפקט ה”וואו” שיוצר רושם ראשוני היסטרי.

צוות PPC
ג'סיקה

איך נדע איזה אתר אנחנו צריכים?

מרבית בעלי העסקים משקיעים בבניית אתר תדמית לעסק. עסקים המוכרים מוצרים יכולים להשקיע בבניית חנות דיגיטלית. בעת האפיון עם הצוות המקצועי שלנו נוכל לתכנן יחד את בניית האתר בהתאמה לצורכי העסק שלכם כשהמטרה היא להפוך אתכם למותג מוביל בתחום שלכם, ליצור חוויית משתמש מדהימה לגולשים שלכם וכמובן לבנות אתר שבשורה התחתונה יביא לקוחות.

שלב 1 – אפיון האתר

בשלב הראשון נאפיין יחד עם הלקוח את העסק הצפוי להיבנות. נבנה אסטרטגיה למיתוג וקידום העסק באינטרנט, נכין אפיון למבנה האתר, לעיצוב הגרפי הנדרש לאתר, לתכנים הראשוניים שימלאו אותו ועוד.

שלב 2 – הכנת סקיצה

בשלב זה נבנה מוקאפ (סקיצה גרפית) של האתר שלכם כדי להמחיש לכם בצורה ויזואלית את התכנון המקדים. בהתאם לכך נוכל לבצע שינויים והתאמות לתכנון שלנו ולאחר מכן נוכל להתחיל לעבוד על העיצובים הנדרשים.

שלב 3 – בניית האתר

בשלב הזה כמה אנשי צוות יעבדו במקביל על האתר שלכם: כותבי התוכן שלנו יעבדו על התכנים לאתר שלכם כדי להתאים בין העברת המסרים ללקוחות, חלוקת ערך אמיתי לגולשים והנעתם לפעולה תוך התאמת התכנים לצורך קידום אורגני. המעצבים הגרפיים והמתכנתים יעבדו על בניית האתר ועיצובו מבחינה ויזואלית, על הכנת הלוגו (אם יש בכך צורך), באנרים ואלמנטים גרפיים נוספים החיוניים למבנה האתר. 

שלב 4 – הטמעת תוספים והתאמה רספונסיבית של האתר

בשלב הזה נטמיע כלים ותוספים שונים החיוניים לשיפור חוויית המשתמש באתר, שיפור אפשרויות הניהול במשרד האחורי של האתר, שימוש בכלי אנליטיקס שונים למעקב אחר הגולשים וחיבור הכלים לכלים טכנולוגיים מתקדמים הנדרשים לצורך מעקבים ואיסוף נתונים לקמפיין הפרסום שלכם. לאחר מכן נבצע את ההתאמות הנדרשות של האתר לגלישה במובייל ובכלל במסכים ברזולוציות שונות.

שלב 5 – יוצאים לדרך

האתר מוכן לעלות לאוויר. אסטרטגיית הפרסום שלנו מוכנה והצוות המקצועי קיבל תדרוך. כעת נוכל לספק לכם את כל המעטפת שאתם צריכים במקום אחד ולהתחיל להפיח חיים במותג שלכם.

ניקול מנהלת מכירות
אביחי ותומר

אתר החלומות שלכם בהכנה – אל דאגה, הוא יוגש Well Done

זה הזמן לקחת את העסק שלכם כמה צעדים קדימה ולהפוך למותג מוביל בתחום שלכם. בניית אתר אינטרנט לעסק שלכם הוא צעד משמעותי בדרך לבניית מותג חזק העושה שימוש בכוחו של האינטרנט וכוחה של טכנולוגיה מתקדמת על מנת להגיע אל הקהל הרחב ולהציג אתכם במלוא תפארתכם. השאירו לנו פרטים כאן למטה ונשמח להיפגש אתכם ולהתחיל בבניית האתר שלכם.

שאלות ותשובות

מדוע לבנות אתר אינטרנט דווקא עם ג'נסיס?

חברת ג’נסיס בעלת ניסיון רב שנים בתחום אולם גם חברות רבות הן בעלות ניסיון בבניית אתרים. אנו, לעומת זאת, לא רק בונים אתרים אלא בונים מותג – ואנחנו לא סתם מנוסים בזה אלא הכי טובים בזה! המותג מתחיל מבניית אתר מקצועי לעסק, אולם בניית האתר היא רק חלק מאסטרטגיה שיווקית הכוללת מעטפת מלאה לעסק הקשורה אחד בשני – אצלנו תוכלו לקבל את כל המעטפת המקצועית במקום אחד.

כמה זמן ייקח לאתר שלנו לעלות לאוויר?

זמן הבנייה תלוי במשתנים רבים. רוצים לקבל לו”ז מדויק יותר? צרו עמנו קשר ונשמח לאפיין יחד אתכם את האתר ויתר הפרטים כדי לתת לכם הצעה מסודרת הכוללת גם לו”ז עבודה מסודר.

מה זה חוויית משתמש?

חוויית משתמש היא מונח המתייחס לחוויה של הגולש שלכם באתר ובשימוש בו. יש פעולות רבות המשפיעות על חוויית המשתמש באתר שלכם, כאשר אלה עשויות להשפיע בעקיפין על הקידום האורגני של האתר בגוגל, על היקף המכירות באתר, על מספר הפניות באתר ועוד.

איך מתחילים?

יוצרים עמנו קשר וקובעים פגישה שתאפיין יחד אתכם את צורכי העסק שלכם והאתר הצפוי לקום ונגדיר מטרות שלשמן מקימים את האתר, נבנה אסטרטגיה לבניית המותג שלכם ונצא לדרך!

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513