פרסום וקידום תוכן ברשת

קמפיינים באאוטבריין -

לייצר לידים באמצעות תוכן חכם

נמאס לכם מהפרסום הדיגיטלי הרגיל? ג'נסיס מתמחה ביצירת קמפיינים חכמים באאוטבריין וטאבולה, מיצירת התוכן ועד ניהול הקמפיינים מא' ועד ת'.

google-five-stars
5.0

המטרה שלי היתה להביא יותר פניות מאותו סכום כסף שאני משקיעה, התחלתי לבדוק אופציות אחרות לחברה שכבר עבדתי איתה וג'נסיס היו אלה שעשו את הרושם הטוב ביותר


אריאלה קומפורטי

google-five-stars
5.0

דווקא בתקופה של הקורונה החלטתי ששווה לנסות ולדחוף את העסק שלי יותר מבחינת כל הכיוון הזה של אונליין ולראות לאן זה יוביל. מודעה של ג'נסיס שהופיעה לי בפייסבוק באד הימים נתנה לי מאין סימן שכדאי להתחיל לזוז וזרמתי עם זה. עד עכשיו הם עושים יופי של עבודה
דביר אשר

google-five-stars
5.0

רק לפני כמה חודשים המכירות שהייתי עושה דרך האינטרנט היו משמשות לי כהכנסה צדדית. היום אני במצב שעזבתי את העבודה כי אני חייבת לתת עוד זמן במשך היום ללקוחות חדשים שנכנסים על בסיס יומי בזכות עבודת הפירסום של ג'נסיס

רונה עמרני

יצירת לקוחות באמצעות פרסום וקידום תוכן ברשת

פעם אנשים היו קוראים ספרים, או סתם מסתכלים על השמיים. אחר כך הגיע הווקמן, זוכרים? והיום? היום כולם נמצאים בסמארטפון. מה הם עושים שם? צורכים תוכן. המון תוכן. ברכבת, בתור לרופא או בערב על הספה, האדם המודרני צורך תוכן ללא הפסקה.

התחרות לא קלה, ועל הקשב של כל אדם מתחרים עשרות גורמים. יחד עם זאת, אם תשכילו לייצר תוכן איכותי ולקדם אותו באמצעים הנכונים תוכלו לייצר עוד ועוד לקוחות. כן כן, גם אתם יכולים ליצור לעצמכם לקוחות באמצעות תוכן.

פלג סושיאל
יולי מנהלת מכירות

יצירת תוכן או קידום ממומן? זה לא בהכרח סותר

קמפיינים ממומנים הם כמו ג’אנק פוד. מוכנים מהר, מגיעים ללקוח מהר, אבל גם לא הכי בריאים. לעומת זאת, זמן הכנה של תוכן איכותי אמנם ארוך יותר, אולם במבחן התוצאה – הוא עשוי לספק תוצאות טובות יותר.

תוכן טוב הוא תוכן שמספק ערך לגולש. כזה שגורם לגולש להמשיך לעקוב אחרי יוצר התוכן בפלטפורמות השונות ולחכות לתכנים נוספים. בשלב הבא אותו גולש שהתעניין בתכנים יהפוך ללקוח.

כל מותג, עסק או חברה צריך לתכנן לעצמו אסטרטגיית תוכן מתאימה, הכוללת את אמצעי הפרסום שמתאימים לו. ניתן לשלב בין קידום ממומן לבין יצירת תכנים, וברוב הפעמים השילוב מומלץ ואף דרוש.

אותו מותג.
הרבה יותר משודרג.

פרסום פרסום

קמפיינים איקומרס מוצלחים
קמפיינים שעלו לאחרונה בג'נסיס

TOYS4ME

פייסבוק.

0
תקציב חודשי
0
מכירות

BOBO

פייסבוק.

0
תקציב חודשי
0
מכירות
שוק האיקרים

שוק האיכר

פייסבוק.

0
תקציב חודשי
0
מכירות

המרתף

פייסבוק.

0
תקציב חודשי
0
מכירות
mina

מינה

פייסבוק.

0
תקציב חודשי
0
מכירות

פרסום בכל צבעי התוכן

אנחנו בג’נסיס מיתוג ופרסום מאמינים שפרסום וקידום תוכן ברשת צריך לעבור דרך הפלטפורמות השונות. אנחנו מייצרים ללקוחות שלנו אסטרטגיית תוכן כוללת, שעוברת דרך כלל התחנות הרלוונטיות, על מנת להגיע לטוב ביותר.

רון אייזנשטיין סמנכ"ל
ליאם מנהל PPC

טאבולה ואאוטבריין: התוכן שלכם יופיע בכל מקום

שמתם לב לכותרות האלה שמופיעות בתחתית הדף כשאתם גולשים באתרי תוכן? אלה מודעות טאבולה ואאוטבריין

 

איך זה עובד? למעשה מדובר בקידום ממומן של כתבות שיווקיות ברשת האינטרנט באמצעות טאבולה ואאוטבריין. 

אנחנו נכתוב עבורכם כתבה שיווקית, בהתאם לצורך. הכתבה, שתכלול טופס לידים, תמונות, מפות וכל דבר אחר שנראה לנכון, תתפרסם באתרים מרכזיים כמו מאקו, כלכליסט, הארץ, YNET ואחרים – ללא תלות בעיתון מסוים.

הגולשים ייחשפו לכתבה שלכם, יקראו אותה, יתעניינו וגם ישאירו פרטים שיגיעו אליכם. 

חשוב לדעת: לידים שמגיעים מכתבות תוכן נחשבים איכותיים יותר, אולם גם יקרים יותר. הסיבה לכך היא שאדם שקרא את הכתבה והחליט להשאיר ליד הוא בדרך כלל אדם שהבין טוב יותר על מה אתם מדברים ואכן מעוניין בשירות. זאת לעומת אדם שנתקל במודעת פייסבוק עמומה והשאיר פרטים כדי לקבל מידע בהיר יותר.

בין אם כבר יש לכם כתבה ואתם רק רוצים להרים לה קמפיין, או שאתם רוצים שאנחנו נעשה את הכל מאלף עד תו – אנחנו נשמח לעמוד לשירותכם.

גולשים שהגיעו לעמוד זה הביעו עניין בשירותים נוספים, כגון: ניהול רשת חברתיתקידום אורגני בגוגלקמפיין שיווק חוזר (ריטרגטינג), קידום ממומן (ppc) ובנוסף בניית אתרים רספונסיביים.

פרסום וקידום תוכן באמצעות בלוגים

זה כבר לא ממש חדש, אבל זו דרך מצוינת שמתאימה במיוחד לבעלי עסקים בעלי אמירה. אנשים צמאים לתכנים מקצועיים ומעניינים, וכתיבת בלוג עסקי היא דרך מצוינת לתת להם את זה. בצורה הזו המותג יוצר קשר בלתי אמצעי עם הלקוח.  בלוג צריך מיתוג, שפה ותוכן עשיר, ובזה אנחנו ממש טובים. באמצעות הידע המקצועי שלכם נוכל לייצר לכם בלוג שיזכה לחשיפה, לקהל קוראים נאמן, ובשלב מתקדם גם יצור לכם לקוחות.

זוהר מנהל סושיאל

הגיע הזמן שגם אתה תהיה יוטיובר

יוטיוב היא פלטפורמת הוידאו המרכזית בעולם, והיא מנגנת לנו סרטוני וידאו בלי הפסקה. בין שלל התכנים שיש ביוטיוב ניתן למצוא המון תכנים מקצועיים ומעניינים. 

יוטיוברים יוצרים תוכן, בונים קהילה ובשלב הבא גם משווקים מוצרים שונים. אם אתם רוצים דריסת רגל באחת הבמות הגדולות בעולם, גם אתם צריכים בלוג וידאו מושקע.

פוסטים ברשתות החברתיות: הגיע הזמן שתפתיעו את האינטרנט

זה קצת טריקי, כי זה קשור גם לניהול עמודי פייסבוק, ובכל זאת חשוב לנו שתבינו את ההבדל. 

ניהול עמודי פייסבוק מתרכז ביצירת נוכחות דיגיטלית. כאן אנחנו רוצים לקחת את הפוסטים שלכם צעד קדימה, ולהפוך אתכם למפלצת תוכן. איך בדיוק? אז ככה.

אנשים משוועים לידע מקצועי, ועל ידי כתיבה של פוסטים מקצועיים נוכל לאסוף עבורכם קהל עוקבים נאמן שרק יחכה לדבר הבא שתגידו. 

אז תנו לבנות לכם אסטרטגיית תוכן שתפיל את הפייסבוק כעפר לרגליכם

דור סמנכ"ל מכירות

אז מה אומרים עלינו?

מבטיחים שזו רק ההתחלה, חכו שתפגשו את יועצי האסטרטגיה שלנו- בפגישה של 90 דקות, תקבלו פתרונות שיקחו את התוצאות העסקיות שלכם לשיאים חדשים

פרסום ומיתוג
פרסום
לא האמנתי שאני יצליח לעשות עוד הכנסה ממכירות מוצרים באונליין. בזכות הדחיפה שג'נסיס נתנו לי לעסק זה קרה (וקורה עד היום)
יונה מוקטיאל
חברה רצינית. צוות יצירתי, יעיל ומקצועי. חווית עבודה נהדרת. מומלץ!
איריס יעקבי
המטרה שלי היתה להביא יותר פניות מאותו סכום כסף שאני משקיעה, התחלתי לבדוק אופציות אחרות לחברה שכבר עבדתי איתה וג'נסיס היו אלה שעשו את הרושם הטוב ביותר
אריאלה קומפורטי
שי אטון מנהל לקוחות ופרויקטים

אימייל מרקטינג: כשזה עובד זה עובד

תנו לנו לגלות לכם סוד קטן, אבל אל תגלו לאף אחד. מבטיחים? 

אז ככה: אימייל מרקטינג היא אחת משיטות השיווק הדיגיטליות היעילות ביותר. 

זה לא נשמע לכם הגיוני, נכון? כי איך זה יכול להיות? ומי פותח מיילים בכלל? ועוד ספאם. אז זהו, שהרבה אנשים. אימייל מרקטינג יכול להגדיל את כמות המכירות שלכם באופן דרמטי, אם רק תעשו את זה נכון.

מכירה לגולשים מבוססת קודם כל על אמון, ואימיילים יכולים ליצור את האמון הזה. על ידי שליחת מיילים אישיים בתדירות נכונה – אבל הכי חשוב – מיילים שמספקים ערך לגולש – ניתן לייצר אצל הגולש אמון. מתוך האמון הזה נוכל ליצור משפך שיווקי בו נלכוד את הלקוחות הפוטנציאליים ובסופו של דבר נוביל אותם לרכוש, שוב ושוב ושוב.  

אנחנו יודעים לייצר אימייל מרקטינג שיעבוד בשבילכם. איך אנחנו עושים את זה? בעזרת כל מה שסיפרנו לכם עליו, ועוד קצת. רוצים שנעשה את זה בשבילכם? דברו איתנו.

אתם חייבים להתאזר בסבלנות

זה הכי לא סקסי להגיד את זה, אבל אם אתם רוצים קמפיין תוכן מוצלח אתם חייבים להגיע עם המון סבלנות. אם בכל רגע תספרו את כמות הקוראים של הבלוג, ותחזיקו טבלאות אקסל עם לייקים לפוסטים אתם לא תתקדמו. 

הקשב חייב להיות מופנה לדבר אחד – הליכה עקבית באסטרטגיית התוכן שיצרתם. צרו תכנים מועילים, צרו קשר עם הקוראים ועם הזמן תגלו שהם רוצים לשמוע מה יש לכם לומר, ומה אתם מציעים למכירה.

ג'סיקה

מהם שירותי פרסום וקידום תוכן ברשת?

שירותי פרסום נפוצים מאוד כיום בקרב חברות פרסום מתקדמות השמות דגש על יצירת תוכן ייחודי, איכותי, רלוונטי ומעניין לגולשים במגוון פלטפורמות ובמגוון סוגי תוכן. לרוב יהיה שילוב של קידום ממומן לפוסטים, לכתבות ולתכנים נוספים על מנת לתת דחיפה לקמפיין.

אילו תכנים ניתן לקדם באאוטבריין ובטאבולה?

התכנים המקודמים באמצעות אאוטבריין וטאבולה יהיו תכנים מקצועיים בתחום מסוים בו אתם מתמחים. ניתן להעלות את התכנים לאתר שלכם או לאתר אחר ולבצע קמפיין באאוטבריין ו/או טאבולה ו”לדחוף” את התוכן באתרים רלוונטיים שונים ברחבי הרשת כדי להביא גולשים להתעניין בתוכן שלכם.

האם אימייל מרקטינג עדיין עובד?

אולי התשובה תפתיע אתכם אך גם כיום מדובר באחת מטכניקות הפרסום החזקות והיעילות ביותר בשיווק הדיגיטלי ובכלל.

האם קידום באמצעות תוכן ברשת מביאה תוצאות בטווח הקצר או הארוך?

קידום באמצעות תוכן פועל לטווח הבינוני ארוך. ככל שתפיצו יותר תכנים שקשורים לעסק שלכם ומקשרים אליכם ותבנו פריסה רחבה יותר של תוכן ברשת כך תבנו נוכחות גדולה יותר, תנועה רבה יותר של גולשים שתגיע לאתר שלכם והצלחה גדולה יותר בקמפיינים שלכם.

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם: