קידום אתר חנות עם ג'נסיס

כל המידע + היתרונות

בניית אתר חנות מקצועי ומושקע היא רק הצעד הראשון בדרך להצלחה עסקית ורווחה פיננסית. בעזרת האינטרנט תוכלו לקדם את החנות הדיגיטלית שלכם ללא תקרת זכוכית. תוכלו לבנות מותג מוביל, להגדיל את החשיפה למותג ללא מגבלה דמוגרפית ולהגדיל את המכירות בעסק במספרים שאפילו לא חלמתם עליהם. כדי לעשות זאת תצטרכו כמובן לעבוד עם חברת קידום מקצועית. אנו בג'נסיס נשמח להעלות אתכם על הרכבת בדרך לשם.

google-five-stars
5.0

המטרה שלי היתה להביא יותר פניות מאותו סכום כסף שאני משקיעה, התחלתי לבדוק אופציות אחרות לחברה שכבר עבדתי איתה וג'נסיס היו אלה שעשו את הרושם הטוב ביותר

אריאלה קומפורטי

google-five-stars
5.0

היה חשוב לי שהאתר שלי ייחשף לכמה שיותר אנשים ולכן פניתי לג'נסיס פירסום. כבר לאחר מספר שבועות בודדים הרגשתי שינוי


ליאת פולק

google-five-stars
5.0

רק לפני כמה חודשים המכירות שהייתי עושה דרך האינטרנט היו משמשות לי כהכנסה צדדית. היום אני במצב שעזבתי את העבודה כי אני חייבת לתת עוד זמן במשך היום ללקוחות חדשים שנכנסים על בסיס יומי בזכות עבודת הפירסום של ג'נסיס
רונה עמרני

השקעתם בבניית חנות אונליין? זה הזמן לקדם אותה ולקחת את העסק כמה צעדים קדימה!

חנות יפה ומקצועית ככל שתהיה לא תוכל להניב הכנסה רבה לעסק ולאו דווקא תהיה גם בנויה היטב מבחינה שיווקית. על מנת להביא לקוחות ולהגדיל את היקף המכירות צריך להשקיע בפרסום ולצורך כך יש כמה אפשרויות נהדרות, כאשר הבולטת שבהן היא הקידום האורגני. קידום אתרי חנות יאפשר לכם לקחת את החנות שלכם כמה צעדים קדימה, להגיע אל אנשים מכל רחבי הארץ ולהציג את המוצרים שלכם גם כאשר אתם ישנים (חנות שעובדת 24/7 עבורכם).

שי ורועי
תומר מנהל פרויקטים

מדוע כדאי להשקיע בקידום אורגני לאתר החנות שלכם?

  • תנועת גולשים רבה – הקידום האורגני אמנם פועל לטווח הארוך בדרך כלל וקשה מאוד להשיג תוצאות במהירות, אולם באמצעות שיטת הקידום המיוחדת שלנו בג’נסיס אנו מקצרים את ההליכים בצורה משמעותית. אנחנו יודעים לספק תוצאות גם בטווח זמן סביר וגם לטווח הארוך שבו מספר הגולשים יהיה גדול יותר מכל טכניקת פרסום אחרת וגם המשתלמת ביותר מבחינה כלכלית.
 
  • תנועה איכותית יותר – הגולשים המגיעים מחיפושים בגוגל ונכנסים לתוצאות האורגניות הוכחו מחקרית כ”בשלים” יותר לבצע רכישה באתר, ולכן בעלי אחוז המרה גבוה יותר בדרך כלל.
 
  • מוניטין ואמינות – להיות ראשונים בגוגל לשאילתות רלוונטיות לתחומכם ימצב את העסק שלכם כעסק מוביל בתחום זה. כמו כן, הופעה בתוצאות הראשונות בגוגל תתרום לאמינות העסק שלכם בעיני הגולשים ותקל עליהם לבצע הזמנה דווקא מכם ולא מחנויות מתחרות.
 
  • העלאת ערך החנות – אתר מקודם בגוגל שווה פי כמה יותר מאשר אתר שאינו מקודם. עבודת הקידום תורמת משמעותית לערך הנכס שלכם, כלומר גם לערכו של האתר וגם של העסק עצמו. אם תרצו להכניס שותף או למכור את העסק בעתיד הוא ללא ספק יהיה שווה הרבה יותר.

אותו מותג.
הרבה יותר משודרג.

פרסום פרסום

קמפיינים איקומרס מוצלחים
קמפיינים שעלו לאחרונה בג'נסיס

TOYS4ME

פייסבוק.

0
תקציב חודשי
0
מכירות

BOBO

פייסבוק.

0
תקציב חודשי
0
מכירות
שוק האיקרים

שוק האיכר

פייסבוק.

0
תקציב חודשי
0
מכירות

המרתף

פייסבוק.

0
תקציב חודשי
0
מכירות
mina

מינה

פייסבוק.

0
תקציב חודשי
0
מכירות

פרסום מוצרים בגוaמה חשוב לעשות כדי לקדם את אתר החנות שלכם בצורה נכונה ומקצועית? גל שופס

  • מחקר מילות מפתח – הבסיס לכל עבודת קידום היא מחקר מילות מפתח שבעזרתו נגלה את הביטויים הרלוונטיים והמחופשים בתחום שבו עוסקת החנות שלכם. כמובן ששאילתות החיפוש בגוגל ישתנו בהתאם לסוג החנות והמוצרים שהיא משווקת, ואפילו בהתאם לאזור הדמוגרפי שבו נמצא הלקוח. כך למשל לקוח בחיפה המחפש לשלוח זר פרחים עשוי לחפש חנות פרחים בחיפה, בעוד שלקוח דומה הגר בבאר שבע וגם בת הזוג שלו, שאליה הוא רוצה לשלוח את הפרחים ונמצאת בבאר שבע, עשוי לחפש חנות פרחים בבאר שבע. בעזרת מחקר מילות המפתח נגלה אילו ביטויים כדאי לקדם, נגלה ביטויים נוספים שלא חשבנו עליהם ואפילו את מידת התחרות הצפויה לקידום אותם ביטויים.
 
  • בניית אסטרטגיית קידום מתאימה –  שיטת הקידום שלנו בג’נסיס עובדת היטב אולם אנו לא מסתמכים על אותה שיטה עבור כולם, אלא משתמשים בה כבסיס מקצועי לבניית תוכנית מותאמת אישית לצורכי הלקוח. זו עשויה להשתנות בהתאם לנישה שבה פועל העסק, למידת התחרות בתחום, לסוג האתר המקודם, לתקציב הלקוח ולמשתנים רבים אחרים. 
  • תכנים טובים – הבסיס לקידום אורגני מוצלח הוא תוכן טוב בשילוב מאפיינים שונים החיוניים לצורכי הקידום ולסריקה ידידותית וטובה של האתר והעמודים בו והתאמתם לאלגוריתם של גוגל. אנו בג’נסיס פועלים עם כותבי תוכן איכותיים ודואגים לתכנים הנדרשים לאתר ומחוצה לו כדי שאתם תוכלו להיות בראש שקט.
  • שיפור חוויית המשתמש – מונח זה מתייחס לנוחות ולחוויה של הגולש באתר ובשימוש בו. החל מאפשרות ההרשמה באתר, דרך תשלום מאובטח ונוח, דפדוף בין העמודים, טעינה מהירה של עמודי האתר, מחירים ברורים בעמודי המוצר שלכם ועד להתאמת האתר למובייל. 
  • התאמה למובייל – מעל חצי מהגולשים באינטרנט עושים זאת באמצעות הסמארטפון, הטאבלט ומסכים שונים. חשוב לבצע התאמה רספונסיבית לאתר החנות שלכם. זאת על מנת שגם גולשים באמצעות המובייל יוכלו לצפות במוצרים שלכם בצורה נכונה ויעילה ולבצע רכישה דרך הטלפון הנייד בלי הצורך לגשת למחשב. 
  • קישורים איכותיים – חלק בלתי נפרד מכל הליך קידום אורגני מצריך קישורים נכנסים לאתר הנחשבים בעיני גוגל כהמלצות על האתר שלכם. הקישורים תורמים משמעותית לקידום האתר וכיום איכות הקישורים בעלת דגש רב יותר מאשר מספר הקישורים ולכן אנו בג’נסיס פיתחנו אסטרטגיה מיוחדת לבניית תמהיל קישורים טבעי ואיכותי ללקוחות החברה.
  • ועוד…
ניקול מנהלת מכירות
ליאם מנהל PPC

עם התחרות שיש כיום תצטרכו חברת קידום מקצועית שלא מפחדת מאתגרים:

חברות קידום רבות מפחדות להיכנס לתחומים תחרותיים שמא ייכשלו בעבודת הקידום וזה יפגע במוניטין שלהן או יגרור אי נעימות מול הלקוח. אנו בג’נסיס בטוחים בשירות שאנו מספקים ללקוחות ומנוסים גם בשווקים התחרותיים. אנו עובדים עם חברות בכל סדר גודל ועובדים בצורה סיזיפית, מקצועית ומחושבת היטב בכל זירה תחרותית ולכן נשמח לספק את שירותינו גם עבורכם.

היתרונות של קידום אתרי חנות עם ג'נסיס:

  • צוות מקצועי – מגוון מחלקות מסודרות עם עובדים מקצועיים המתמחים בתחום אחד ספציפי ומספקים בו את השירות הטוב ביותר מבלי להתפזר על פני מגוון תחומים. צוות מקצועי שלם יעמוד לרשות הלקוח החל משלב הייעוץ והאפיון הראשוני, דרך בניית תוכנית העבודה ועד לביצוע העבודה בשטח, ניתוח הנתונים ושיפור ביצועים תוך כדי תנועה. הצוות אף מקבל הכשרות מקצועיות ותמיד מעודכן לגבי החידושים והעדכונים בתחום הקידום האורגני.
 
  • תודעת שירות גבוהה – אחד המאפיינים שאנו הכי גאים בהם הוא ההון האנושי בחברה, שמלבד הנושא המקצועי הינו בעל תודעת שירות גבוהה ביותר.
 
  • כלים – ג’נסיס משקיעה משאבים רבים בשימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים ותמיד נשארת בחוד החנית של החזית הטכנולוגית של עולם השיווק הדיגיטלי בכלל ועולם הקידום האורגני בפרט.
 
  • תוצאות בשטח – אנו לא רק מדברים אלא גם עושים. ניתן להתרשם מתיק העבודות שלנו ומגוון רחב של לקוחות ממליצים על עבודתנו בשטח.
זוהר מנהל סושיאל

שאלות ותשובות

האם קשה יותר לקדם אתרי חנות מאשר אתרים רגילים?

בשל העובדה שרבים מהעמודים באתרי חנות עשויים להיות “רזים” יותר בתוכן ושיש יותר תחרות בדרך כלל בקידום אתרי חנות בתחומים שונים, ייתכן ועבודת הקידום תהיה מעט מאתגרת יותר. אולם זה תלוי במידת התחרות בתחום בדרך כלל וברמת המקצוענות של חברת הקידום.

מה ההבדל בין קידום אתרי חנות לקידום אתרים רגילים?

אתרי חנות דלים יותר בתוכן בדרך כלל וכוללים עמודי מוצר רבים. חשוב להכניס בהם תכנים טובים שימלאו עמודים אלו, ולהימנע מאתר עם עמודים רבים ודלים בתוכן. קשה יותר גם לייצר קישורים פנימיים מתוך תוכן המאפיין מוצר ולכן מומלץ להשתמש בתוסף ליצירת קישורים פנימיים מכל עמוד למוצרים רלוונטיים באותה קטגוריה.

איזו פלטפורמה הכי כדאי לקדם בה את אתר החנות שלנו?

אנו נמליץ בחום על בניית אתר החנות שלכם על וורדפרס עם ווקומורס, מה שיאפשר קידום נוח ויעיל יותר בגוגל לאחר מכן. 

האם ניתן למדוד את ההכנסה המגיעה מהקידום האורגני בגוגל?

בעלי חנויות אונליין המשקיעים בקידום האורגני ורוצים לוודא לאורך זמן שההשקעה אכן משתלמת, יכולים לבקש מחברת הקידום להציג בדוחות את תנועת הגולשים המגיעה ממנועי החיפוש כתוצאה מהעבודה, ואף לבדוק באמצעות כלים טכנולוגיים מתקדמים מהיכן הגיעו הלקוחות המבצעים רכישה באתר.

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513