איך להיות מקום ראשון בגוגל?

אם בתחילת שנות ה2000 עוד מעטים האמינו בחשיבות של השיווק הדיגיטלי ובפרסום באינטרנט בכלל, הרי שכיום אין בעל עסק שאינו משקיע כסף רב, זמן ומשאבים בפרסום הדיגיטלי. האינטרנט הוא ערוץ התקשורת הגדול והפופולרי ביותר בעולם כיום, הרבה יותר מכל פלטפורמה אחרת. הוא נגיש מכל מקום בעולם כמעט ומאפשר גלישה ממכשירים סלולריים, טאבלטים, ניידים, נייחים ומכשירים אחרים. מרבית האנשים העושים שימוש באינטרנט מחפשים את המידע שהם צריכים באמצעות מנוע החיפוש של גוגל. בין המשתמשים הישראלים מדובר במעל 94% מהם העושים שימוש בגוגל, לרוב מדי יום, על מנת למצוא את מה שהם מחפשים. זה יכול להיות מידע, אנשי שירות או בתי עסק שונים, מדריכים ועוד. מכאן אנו מבינים מדוע כל בעל עסק רוצה להופיע היום ראשון בגוגל.

האם יש מישהו שלא רוצה להיות ראשון בגוגל?

ובכן להיות ראשון בגוגל זהו סמל סטטוס. הוא ממצב אתכם כעסק אמין ומוביל בתחום שלכם וסביר להניח שברוב המקרים גם יניב כמות יפה של גולשים לאתר. עם זאת, האם מדובר במטרה העיקרית שלכם? להיות מקום ראשון בגוגל? ובכן לא בהכרח. המטרה העיקרית היא להביא תנועת גולשים איכותית ממנוע החיפוש על מנת שרבים מהם יהפכו ללקוחות החברה. אז נכון שלהופיע ראשון בגוגל זה עדיף כי מקבלים תנועת גולשים רבה יותר, אך להיות ראשון בגוגל לא דווקא מבטיח כמות גדולה של לקוחות או לחילופין זה לא אומר שמקומות 2,3,4 לא מקבלים כמות יפה של תנועה אורגנית. לעתים עדיף להשקיע בכמות רחבה יותר של ביטויים המקודמים לתוצאות הראשונות מאשר להשקיע הכול במספר מצומצם מאוד של ביטויים במקום הראשון. מה עדיף עבורכם? זה תלוי בהרבה מאוד משתנים. לפרטים נוספים בנושא תוכלו ליצור קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

אז איך להיות מקום ראשון בגוגל ומה צריך לעשות כדי להגיע לשם?

לשאלה איך להיות מקום ראשון בגוגל יש תשובה מאוד ברורה: זה דורש התמדה, עבודה מקצועית, סבלנות לזכור שמדובר בתהליך. קידום אתרים היא עבודה סיזיפית על פני פרמטרים רבים וכל בחודש מתקדמים מעט יותר. 

#1  הכול מתחיל ממחקר מילות מפתח מקצועי:

הבסיס לכל עבודת קידום בכלל ולמי ששואף למקום הראשון בפרט טמונה במחקר מילות מפתח מקדים. מחקר זה מאפשר לנו לעשות שימוש בכלים שונים, לרבות כלי מילות המפתח של גוגל וכלי פרימיום כמו AHREFS למשל, על מנת לבנות רשימת ביטויים רלוונטיים לקידום. כאשר גולש מבצע חיפוש בגוגל הוא למעשה רושם את שאילתת החיפוש שלו (הביטוי או המשפט שהוא כותב במנוע החיפוש) וזה הביטוי שלרוב נרצה לקדם את האתר בו. כאמור יש אינספור ביטויים כאלה בכל תחום ולעתים הביטויים אחד מהשני במילה או אפילו באות עשויים להיות בעלי נפח חיפוש שונה ותחרות שונה. 

בחירת הביטויים הנכונה היא הבסיס להצלחה בקידום והגעה למקום בגוגל כיוון שגם אם שואפים להגיע למקום הראשון – צריך לדעת אילו ביטויים לבחור למטרת הקידום. לדוגמה: אם יש לכם חברת הדברות במרכז הארץ, ייתכן ובעל החברה יבקש מחברת הקידום להיות ראשון בגוגל לביטוי “חברת הדברות”. זה לגיטימי ובסדר גמור אולם כל מקדם מקצועי ינסה להוריד את הלקוח מהנושא ולכוון אותו לביטויים ספציפיים יותר. לא די בכך שניתן יהיה להתברג בהם בתוצאה הראשונה במהירות גבוהה יותר ויהיה פחות תחרות, הרי שהביטויים גם יהיו ממוקדים יותר ולכן קהל היעד יהיה גם רלוונטי יותר. למשל: לקדם את הביטויים חברת הדברות במרכז, חברת הדברות בחולון (ובערים אחרות שבה היא פועלת), הדברת נמלים בחולון (להיכנס לסוג הדברה ספציפי) וכו’. 

קישורים איכותיים הם המפתח להצלחה:

הקישורים מאז ומתמיד היו חלק בלתי נפרד מהליך הקידום. אלה עברו שינויים לאורך השנים עם מנוע החיפוש של גוגל והחשיבות כיום היא על איכות הקישורים והרלוונטיות שלהם ולאו דווקא על כמות הקישורים. משום כך חשוב לבחון תמהיל קישורים איכותי וטבעי ככל האפשר המקדם את אותם עמודים באתר שלכם לביטויים מסוימים. כמובן שקישורים בלבד לא יספיק כמו שגם מחקר מילות מפתח או תוכן לבד לא יספיקו. זה צריך להיות שילוב של כל הפרמטרים יחדיו. כמו כן לצד הקישורים החיצוניים המקשרים לאתר שלכם חשוב לכלול גם קישורים פנימיים בין עמודי האתר שלכם לשיפור הסמכות של אותם עמודים.

מי מכין את התוכן לאתר ובאיזו רמה הוא צריך להיות?

התוכן יהיה חלק מרכזי בכל הליך קידום האורגני לאלה השואלים איך להיות מקום ראשון בגוגל – התשובה היא תוכן טוב ואיכותי. אנו לא אומרים שכל מאמר באתר שלכם צריך להיות מדריך של אלפי מילים המעמיק על יסודות היקום אולם כן חשוב שיהיה תוכן טוב ואיכותי, ייחודי ללא חלקים מועתקים וכמובן יעניק ערך לגולש. התוכן צריך להיות רלוונטי לכותרת של העמוד ולכותרות המשנה לאורך המאמר. התוכן צריך לכלול את ביטויי המפתח הרלוונטיים לקידום וכמובן חשוב לשמור על האתר מעודכן לעתים קרובות.

התוכן הוא לא פריבילגיה – הוא הבסיס להצלחת הקידום שלכם, בוודאי אם אתם רוצים לעקוף את המתחרים שלכם ולהגיע למקום הראשון בגוגל. מדובר בעבודה סיזיפית ולא פשוטה אולם תמיד תוכלו לשכור חברת קידום אתרים שתבצע את העבודה עבורכם. לפרטים נוספים צרו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם. למידע נוסף על בניית אתרים היכנסו לאתר שלנו.

איך להיות מקום ראשון בגוגל?
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513