איך להיות ראשון בגוגל?

כל אחד רוצה להיות ראשון בגוגל ולא רק בגלל כמות הגולשים והלקוחות הפוטנציאליים שזה יכול להביא לעסק שלכם אלא גם בשל ההשלכות הנוספות בנושא: מוניטין, מיתוג, אמינות, העלאת ערך המותג והאתר שלכם ועוד. הדרך למקום הראשון בגוגל רצופה כוונות טובות אך לא פשוטה בכלל. יש מקום אחד לתוצאה הראשונה בגוגל וכדי להגיע לשם צריך לעשות את העבודה יותר טוב מהמתחרים שלכם, להתמיד לאורך זמן, להיות סבלניים ולעבוד עם הטובים ביותר. רוצים להופיע ראשונים בגוגל? צרו עמנו קשר ונשמח לתת לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר.

ראשית: יש להבדיל בין התוצאות הממומנות לאורגניות:

ראשית חשוב להעמיד דברים על דיוקם. התוצאות בגוגל מחולקות כיום לתוצאות ממומנות ותוצאות אורגניות. התוצאות הממומנות בדרך כלל יופיע בראש הדף, מעל התוצאות האורגניות, זאת כיוון שזו הדרך הטובה ביותר של גוגל להכניס כסף ממנוע החיפוש שלה: בעלי עסקים המשלמים הרבה כסף להופיע בראש התוצאות ולקבל גולשים באופן מידי. קידום אתרים אורגני לעומת זאת פועל לטווח הארוך והתוצאות האורגניות יופיעו בדרך כלל תחת כמה תוצאות ממומנות. עם זאת, בתוצאה הממומנת יהיה רשום את המילה “מודעה” המציגה לגולשים את התוצאה כפרסומת למעשה. אנשים רבים נוטים להתעלם מפרסומות ולפתח אנטיגוניזם לפרסומות ולכן לא יתייחסו אליהן כתוצאות אמינות בדרך כלל. מכאן שהם יפנו לתוצאות האורגניות של גוגל. חשוב להבהיר דבר נוסף שלא נרחיב עליו יותר מדי כאן והוא שבכלל לא כדאי להופיע ראשונים בתוצאות הממומנות של גוגל (אבל זה כבר למאמר אחר) אולם בתוצאות האורגניות אתם בהחלט רוצים להופיע ראשונים.

מדוע כדאי להיות ראשון בגוגל?

  • מיתוג – להיות ראשון בגוגל מגדילה את המודעות והחשיפה למותג שלכם, ממצבת אתכם כעסק מוביל בתחום שלכם ומחזק את המוניטין שלכם ביחס למתחרים שלכם.
  • יותר גולשים – התוצאה הראשונה בגוגל מקבלת הכי הרבה תנועה מבחינה סטטיסטית. תוסיפו לכך את האיכות של תנועת הגולשים מקמפיין SEO לעומת טכניקות פרסום אחרות ותבינו לאן זה יכול להוביל את העסק שלכם.
  • חוויית משתמש ברמה גבוהה – להופיע ראשון בגוגל זה אומר שאתם מספקים חוויית משתמש נהדרת באתר שלכם, דואגים לטפח ולעדכן את האתר ועוד. כל אלו דרשים כדי להגיע לתוצאה הראשון בגוגל באמצעות קידום אורגני.
  • העלאת ערך המותג והאתר שלכם.
  • ועוד…

הכול מתחיל בתכנון נכון של מילות המפתח:

מחקר מילות מפתח הוא אחד הדברים החשובים ביותר בכל הליך קידום אורגני. הוא לא הדבר החשוב ביותר אך בלעדיו זה כמו ללכת לקרב ללא תוכנית פעולה, לנווט בשדות ללא מפה ועוד דוגמאות רבות אחרות אך ודאי הבנתם את המסר. מחקר זה נועד כדי למצוא את מילות המפתח הרלוונטיות ביותר עבור העסק שלנו ואלה שאנו רוצים לקדם את האתר שלנו בהן. כל ביטוי מפתח עשוי לדרוש זמן, כסף ומשאבים קידום בגוגל ולכן יש לבחור בקפידה את הביטויים בהם רוצים לקדם את האתר. התמקדות בביטויים לא נכונים עשוי להוביל לקמפיין כושל ולא רווחי. התמקדות בביטויים תחרותיים מדי עשוי לדרוש מכם זמן רב והשקעה מרובה כדי להגיע לתוצאות. 

ביצוע אופטימיזציה ודאגה לפרטים הקטנים:

אופטימיזציה היא למעשה תהליך שבו מבצעים התאמות שונות לאתר על מנת להתאים את התכנים בו והאתר בכלל למנוע החיפוש. האופטימיזציה עשויה להיות טכנית וקשורה לקוד האתר ואפילו להתאמתו לגלישה במובייל אולם יכולה להיות קשורה גם בתכני האתר, התקנה של תוספים ייעודיים ועוד. כך למשל כדאי לשים לב שלכל עמוד יש ביטוי מפתח ראשי שמייצג אותו (ועדיף שכל ביטוי ייצג עמוד אחד באתר שלכם ולא עמודים מרובים). כמו כן כדאי לוודא שיש כותרות משנה בעמודים ואלה מוגדרים כראוי. מוטב לעשות אופטימיזציה גם לתמונות באתר שלכם, להרחיב את הטקסטים בעמוד ל400 מילים לפחות ולשפר את זמני הטעינה של העמודים באתר שלכם.

שיפור חוויית המשתמש באתר:

כאשר אנו מדברים על חוויית משתמש אנו מתייחסים לחוויית הגלישה והשימוש באתר שלכם מהרגע שנכנסים לאחד העמודים בו ועד הרגע שעוזבים אותו. שיפור חוויית המשתמש עשויה להשפיע במישרין ובעקיפין על מגוון פרמטרים הקשורים לקידום האורגני. מכיוון שלהיות ראשון בגוגל דורש תשומת לב לפרטים הקטנים הרי שמדובר בפעולות חיוניות מאוד שאסור להזניח בהליך הקידום.

קישורים פנימיים וחיצוניים כאחד:

קישורים הם חלק בלתי נפרד מעבודת הקידום האורגני. בלעדיהן כנראה שלא תגיעו למקום הראשון בגוגל, בוודאי לא בביטויים תחרותיים. ישנם קישורים פנימיים המקשרים בין עמודי האתר וקישורים נכנסים (או חיצוניים אם תרצו) המקשרים מחוץ לאתר ואליו. מקדמי ובוני אתרים לא מנוסים ובעלי אתרים שגם להם אין ניסיון רב ומעמיק בתחום משקיעים בעיקר בקישורים החיצוניים, בעוד חשוב להשקיע גם בקישורים פנימיים. אלה מגדילים את הסמכות של העמודים באתר שלכם ומחזקים את ההבנה של מנוע החיפוש במה עוסקים אותם עמודים.

עבדו עם חברת קידום אתרים מנוסה ומקצועית:

לבסוף נאמר שהבסיס להגעה למקום הראשון בגוגל טמונה באנשי המקצוע שאתם עובדים עמם. מקדמי אתרים צצים כמו פטריות אחרי הגשם ואתם רוצים לעבוד עם חברת קידום אתרים מנוסה ומקצועית, כזו שעברה כבר כברת דרך בתחום ומכירה היטב את השינויים במנוע החיפוש לאורך השנים, ההשפעה של השינויים על האתרים שלה ושל לקוחותיה ויודעת מה עובד היום הכי טוב ובבדיקת אתר מסוים יכולה כבר להתוות דרך נכונה בדרך למעלה במנוע החיפוש. למידע נוסף היכנסו לאתר הבית של חברת ג׳נסיס

איך להיות הראשון בגוגל
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513