איך לעשות פרסום באינטרנט ולהצליח ב-2024!

רשת האינטרנט הפכה להיות הקניון הכי ענק, צפוף ומבוקש של מיליוני קונים פוטנציאליים שמחפשים, קונים ומוצאים את מבוקשם. משווים מחירים, מזמינים מוצרים און ליין ומתנהלים תוך כדי ישיבה בכורסא. הכול זמין, נגיש ומעולם לא היה קל יותר לעשות קניות החל מפריטי ריהוט וכלה במזון הביתה. זהו עידן הנוחות, הבחירה, ההשוואה והקלות הבלתי נסבלת של העולם הוירטואלי, הכול כל כך קל, ברור, מפורט ומהיר שכל עסק או חברה גדולים כקטנים יודעים שאם הם לא עושים פרסום באינטרנט הם פשוט לא קיימים במקום בו חצי מאוכלוסיית העולם נמצאת בכל רגע נתון.

איזה פרסום באינטרנט לעשות?

יש שתי דרכים לעשות פרסום באינטרנט, יותר נכון שתי נוסחאות שמה שמבדיל ביניהן הוא הקשר עם הגולשים. קמפיין פרסום באינטרנט יכול להיעשות בצורה בה יוצאים בקמפיין מודעות ובאנרים ומחכים לגולשים- מתעניינים, וקמפיין פרסום שני הוא פרסום אורגני שמתייחס לתכנים של אתר ומוביל לדירוג גבוה בתוצאות של גוגל דרך מילות מפתח. גם קמפיין פרסום  (PPC) וגם הקמפיין האורגני עוברים דרך האלגוריתמים של מנוע החיפוש גוגל שהוא מנוע החיפוש הכי גדול ופעיל בעולם ברשת האינטרנט.

מה זה פרסום בקמפיין באינטרנט PPC?

קמפיין מודעות או באנרים הוא קמפיין פרסום באינטרנט בו הגולשים נחשפים למודעות או באנרים ואם הם מגלים עניין הם לוחצים על המודעה וממנה מגיעים לדף נחיתה או לאתר משאירים פרטים ומהרגע הזה הם יכונו “ליד”. PPC הוא כלי אפקטיבי שרוצים להביא לתודעה מוצר או שירות חדש שעבר תהליך של מיתוג. יש לידים איכותיים של אנשים שבאמת מתעניינים כי יש להם צורך במוצר או בשירות, ולכן הם גם לחצו על המודעות והשאירו פרטים, אבל גולשים רבים לוחצים על המודעות בלי שום עניין אמיתי ובכל מקרה המפרסם ישלם על כל קליק של גולש על המודעות או על הבאנרים שלו ולכן הפרסום הזה נקרא PPC שזה PAY PER CLICK.

מהו פרסום אורגני?

בפרסום באינטרנט נוצר המושג מילות מפתח. עד שהיה עולם וירטואלי מילות המפתח שהכירו אנשים לא היו במשמעות של מילות המפתח ברשת. קידום אורגני בגוגל הוא קידום באמצעות מילות המפתח של האר, הן המילים בהן הגולשים משתמשים כדי להגיע למידע מסוים. הגולשים הם אלה שממציאים ומייצרים את מילות המפתח ומסתבר שחלק ניכר מהם חושבים אותו דבר, ודבר נוסף שניתן להסיק ממילות המפתח שבוחרים הגולשים הוא שהם פשוט תמיד ממהרים ואין להם לא זמן ולא סבלנות. הם רוצים את המידע מיידי, עכשיו ומהר. שימוש במילות המפתח שהגולשים משתמשים כדי להגיע למידע, הוא זה שיושתל במאמרי תוכן של אתרי לקוחות, מסבירים מומחי חברת ג’נסיס לתהליכי פרסום ושיווק  ולכן כאשר אנו יוצרים תכנים עם מילות המפתח הרלבנטיות כפי שהעלנו מבדיקה יסודית מוקדמת  כאשר מנוע החיפוש של גוגל מעלה רשימת אתרים אלה שיעלו גבוה יהיו גם אלה שיש בהם מילות מפתח בתוכן מקורי ורלווטי.
פרסום באינטרנט
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513