איך עובד ייעוץ לגבי מיתוג העסק?

מיתוג הוא שם כולל למגוון פעולות שנבצע על מנת לייצר זהות לעסק שלכם. עסק הוא כמו אדם מדהים שהרגע נולד וכדי להזין אותו בדברים טובים צריך תחילה לייצר לו זהות. אז אנחנו נותנים לו שם, ממלאים אותו בערכים שאנו רוצים שהוא יקדם ויפעל לפיהם ולאט לאט מעצבים את האופי שלו. ייעוץ בנושא מיתוג לעסקים הוא שירות מקצועי של חברת מיתוג עסקי מקצועית כמו ג’נסיס, המאפשרת לכם להיעזר ביועץ המקצועי על מנת לבנות את אסטרטגיית המותג שלכם. 

מדוע חשוב לבנות את עצמכם כמותג?

בניית מותג תאפשר לכם להתבלט על פני המתחרים שלכם, גם בשוק רווי בתחרות, ותאפשר לכם לגבש מוניטין חיובי בעיני הגולשים שלכם. כל חברה הצומחת ומתפרסת לקנה מידה ארצי או אפילו בינלאומי עובדת חזק מאוד על המותג שלה ודואג ליישם את אסטרטגיית המותג בשם. ייעוץ מקצועי לגבי המותג שלכם תאפשר לכם לקדם הליך מיתוג עסקי בריא ומקצועי לעסק שלכם, ללמוד יותר על עצמכם והעסק שלכם, על הערכים שאתם רוצים לקדם ועל הזהות שאתם רוצים ליצור לעסק שלכם.

איך בונים אסטרטגיית מותג בצורה נכונה?

אסטרטגיית מיתוג עסקי נכונה היא אסטרטגיה שנועדה להשתמש בפעולות שונות על מנת לגבש את זהות המותג שלכם, לגרום לקהל להתחבר ולהזדהות עם המותג או לכל הפחות לזהות אותו כאשר הם נחשפים למשהו שקשור אליו. דמיינו כיצד אתם מרגישים ומה אתם חושבים כאשר אתם צופים בלוגו של מותג מוכר. כעת דמיינו גם מה תרגישו ותחשבו אם תראו לוגו של מותג אחר, באותו התחום, אך כזה שאינו מוכר לכם. אתם כבר תבינו את ההבדל.

באמצעות ייעוץ מקצועי תוכלו לבנות אסטרטגיית מותג שתסייע לכם לבנות את הזהות של המותג בצורה נכונה. בשלב הראשון יהיה עליכם לאפיין את העסק שלכם, אל מי הוא פונה, מהם השירותים והמוצרים שלכם, מה מבדל אתכם מהמתחרים שלכם? כיצד אתם יכולים לתרום לקהל שלכם ולהפוך את חייהם לקלים וטובים יותר? לאחר מכן תוכלו לבנות את המסרים שתרצו להשתמש בהם ואלה יובילו לבניית התשתיות השיווקיות שלכם והעיצובים הגרפיים המיועדים לקמפיין האונליין שלכם ולמוצרי הדפוס.

מיתוג עסקי
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513