איך עושים קידום אתרים?

אחד מאפיקי השיווק הפופולריים והמומלצים ביותר בעולם הפרסום כיום הוא קידום אתרים. כיום כל בעל עסק המבצע מחקר קטן בנושא טכניקות פרסום שונות והיכן כדאי לו להשקיע את המשאבים הכלכליים שלו, יגלה כי לקידום האתר בגוגל יש יתרונות רבים עבור העסק: תנועת גולשים רבה ואיכותית, התברגות על פני המתחרים בתוצאות ושיפור המוניטין של החברה, בניית אמינות וסמכות, העלאת הערך של האתר ושל החברה, טכניקת פרסום המשתלם יותר כלכלית בטווח הארוך ועוד. חברת ג’נסיס מחזיקה במחלקת SEO מהמובילות והאיכותיות בישראל ותשמח לחלוק אתכם כמה טיפים חשובים לקידום האתר שלכם בגוגל. 

2 אפשרויות לקדם את האתר שלכם בגוגל:

כאשר אתם באים לקדם אתר בגוגל כדאי לדעת כי יש 2 אפשרויות העומדות בפניכם ועשויות להשפיע על הצלחת הקמפיין ועל ההתנהלות השוטפת בעסק שלכם. האחת היא לקדם את האתר שלכם בעצמכם והשנייה היא לשכור חברת קידום אתרים מקצועית שתבצע את העבודה עבורכם. קידום אתר באופן עצמאי כרוך בהרבה מאוד עבודת מחקר ולימוד מעמיק של הנושא, צבירת ניסיון ואולי אפילו כסף רב הנזרק על ניסוי וטעיה וגם אז לא בטוח שתצליחו להגיע לשיטת העבודה, הידע והניסיון שיש לחברת פרסום או חברת קידום אורגני שכבר המון שנים פועלת בתחום בהצלחה.

בניית אסטרטגיה לקידום אתר ומחקרים מקדימים:

בשלב הראשון של עבודת קידום האתר יהיה עליכם לאפיין את העסק ולהגדיר את מטרות האתר. כדי לבנות אסטרטגיה לקידום האתר צריך לבנות צ’ק ליסט כללי לעבודה, אותו יש לכל חברת קידום אתרים שמכבדת את עצמה, עם עשרות משימות שיש לבצע בכל אתר שמקדמים, בכל תחום ובכל רמה של תחרות. לאחר מכן יש לבצע התאמות קטנות לעבודת הקידום בהתאם למטרות בית העסק, תקציב הלקוח ואלמנטים נוספים אחרים. לאחר מכן יהיה עליכם להשלים את הידע שלכם באמצעות מחקר שוק, מחקר של המתחרים שלכם שגם הם רוצים להופיע במקומות הראשונים בדיוק כמוכם, אפיון קהל היעד שלכם ועוד. חשוב לבצע מחקר מילות מפתח ולבחור את הביטויים הראשיים והמשניים לקידום.

התוכן כחלק המרכזי של קידום האתר בגוגל:

החלק המרכזי של כל הליך קידום אתר בגוגל היה ונשאר התוכן. בדרך כלל נדבר על התוכן הכתוב (טקסטים) אולם כיום גם ישנם סוגים שונים של תוכן כמו תמונות ווידיאו החשובים גם כן. בשל השינויים האחרונים במנוע החיפוש ובכלל בעולם הפרסום, יותר אנשים משתמשים בסרטונים ותמונות כדי להעשיר את האתרים והתכנים שהם מציגים ללקוחות שלהם. גוגל לא אדישה לכך ומאפשרת לנו לסדר תגיות ותיאורים לתמונות וסרטונים, בצורה כזו שגוגל תבין במה הם עוסקים ותחזק את הסמכות של התכנים הנוספים בעמוד, תשפר את האטרקטיביות שלו ועוד.

מה זה סיגנלים חברתיים ומדוע הם חשובים מאוד כיום?

סיגנלים חברתיים חיוניים מאוד כיום לקידום האורגני. בשל העלייה של הרשתות החברתיות בשנים האחרונות ומידת הפופולריות שלהם גוגל לא נשארה אדישה. למרות שלא פעם הצהירה כי לסיגנלים חברתיים כמו למספר מספר העוקבים ברשתות החברתיות, לייקים, תגובות, צפיות ושיתופים אינם משפיעים על תוצאות החיפוש של גוגל – הרי שמקדמי אתרים רבים סבורים שכן. אותם מקדמי אתרים חקרו לעומק את הנושא (כולל אנחנו בחברת ג’נסיס) ומצאו כי לסיגנלים חברתיים יש השפעה מסוימת על הקידום וכדאי יהיה לשלב אותה בתוכנית העבודה החודשית אם המשאבים שלכם מאפשרים זאת.

שיפור חוויית המשתמש באתר:

שיפור חוויית המשתמש הינה חיונית בכל הליך קידום אתרים וחשוב לעבוד על פרמטרים מסוימים כבר משלבי בניית האתר. חברת פרסום כמו ג’נסיס המספקת גם שירותי בניית אתרים דואגת להציע חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר לכל לקוח, כבר משלבי הבנייה הראשונים של האתר ותוך כדי עבודת הSEO השוטפת כמובן. שיפור חוויית המשתמש באתר דורשת דאגה לפרמטרים שונים כמו מהירות הטעינה באתר, התקנת תוסף נגישות, התאמת האתר למובייל ובכלל לגלישה במסכים שונים ועוד.

קישורים פנימיים וחיצוניים – על קצה המזלג:

קישורים היו מאז ומתמיד הדרך הטובה ביותר של גוגל לראות “המלצות” על האתר שלכם. תארו לכם שהייתם מקבלים המלצה מחברים על סרט מסוים ואז שומעים פידבק חיובי על הסרט במקום אחר, ופתאום ההורים שלכם מתקשרים אומרים שהיו בסרט והוא באמת מומלץ. סביר להניח שתפתחו גישה חיובית לגבי הסרט, אולי אפילו סקרנות ותרצו גם אתם ללכת לראות. קישורים המובילים לאתר שלכם מרחבי הרשת מראים לגוגל שהאתר שלכם הוא סמכותי, המציע תוכן מעניין ורלוונטי ולכן מקשרים לעמודים הללו וממליצים עליו לגולשים שלהם. קישורים פנימיים אלו קישורים שאתם מקשרים מתוך עמוד אחד באתר שלכם לעמוד אחר באתר ותורמים לשיפור הסמכות של האתר והעבודה עליו. 

היכן ממשיכים מכאן?

קריאת מאמר זה לבטח נתנה לכם רקע לא קטן על המידע הנדרש לצורך קידום אתר בגוגל. למרות זאת, מדובר בטיפה בים ויש להעמיק בכל אחד מהנושאים הללו ואף בנושאים נוספים שלא כתבנו עליהם במאמר זה. מה הלאה אתם שואלים? אם אתם רוצים לשכור חברת קידום אתרים אתם בהחלט יודעים מספיק והגיע הזמן ליצור קשר באתר או בטלפון ולאפיין ביחד אתנו את מטרות הקידום שלכם והציפיות שלכם. אם אתם רוצים לקדם את האתר שלכם בעצמכם אנו ממליצים בחום להמשיך ללמוד ולהעמיק עם מאמרים נוספים באתר שלנו ואולי אפילו ללמוד קורס מקצועי בתחום.

איך עושים קידום אתרים?
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513