מיתוג אירועים אישיים – איפה האריזה החומה האורגנית!

ב-68 שנות קיומה של מדינת ישראל, אין ספק שקרו לה הרבה מאוד דברים שלא היו קשורים כלל למיתוג אלא להישרדות ובניית הארץ. היום- כשאנחנו חיים את החיים, אנחנו רוצים לחוות אותם עד הסוף וחלק מתחושת הבלעדיות והיציאה מהכלל, להפסיק להיות “אנו באנו ארצה” ולהתחיל להתנהג כמו כל העולם המערבי הנאור, זה מיתוג אישי שהולך ותופס תאוצה בכל הרמות ובכל המסיבות האישיות כמו ימי הולדת, מסיבת רווקות וגם מסיבות החינה היום ממותגות. מיתוג אין ספק זו הדרך היחידה של כל אחד להרגיש מיוחד ביום חשוב.
בשנות ה-60 של מדינת ישראל, כשהיה לאיזה ילד יום הולדת, מכסימום המיתוג שהיה אפשר לעשות לו זה להיכנס לחנות של צעצועים וספרים (שהיו ביחד…) ולקנות שקיות פלסטיק מקושטות, בדרך כלל עם הדפס של ילדים מאושרים סביב עוגת יום הולדת (עם קרם מרגרינה מלא צבע מאכל…).
גם אריזות ספרי הלימוד נעטפו באריזה חומה אורגנית, ומה שהבדיל בין אריזה לאריזה הייתה המדבקה שנשאה את שם התלמיד.
היום כל ילד הוא מותג של ההורים שלו. כל חוגגי היום הולדת רוצים מסיבה ממותגת וגם מסיבות הרווקות הפכו ל”חצי חתונה” עם הפקה שלמה, ומערכת אלמנטים עם לוגו, כיבוד ממותג ועוד.

האגו והמיתוג אחד הם!

אגו ומיתוג אחד הם. אין מותג שאין לו אגו ואם ננסה להסביר לעומק מהו מיתוג, הרי שהוא מתבסס על האגו. אם חברת יעוץ אורגני חושבת שהיא כמו כל חברות הייעוץ, היא לא תעשה מיתוג או במילים אחרות, מישהו אחר כמו למשל מומחי המיתוג של חברת ג’נסיס יובילו אותה להבנת הייחוד שלה ובמילים האחרות “האגו שמוביל אותה” ועל זה יתבסס המיתוג.
האגו של המותג (של בעליו כמובן!) הוא מה שהופך משהו למיוחד, ולא חשוב מה זה. כשיש פה אגו, יש שאיפות, יש חזון, יש רצון, יש יכולת להמשיך וזה מה שנותן את הכוח למותג. במילים אחרות- מותג בלי אגו לא יחזיק מים ולכן המון עסקים פונים לחברת ג’נסיס לתהליך של מיתוג עסקי שיבדל אותם משאר המתחרים ויראה בדיוק למה הם הכי טובים בתחום

מסיבת רווקות לרווקה ששואפת גבוה!

כדי לעשות מסיבת רווקות ממותגת, אין ספק כי דרושה פה רווקה עם אגו. אגב, זה לא מתאים לכל אחת. לא כל אחת חושבת שהיא רוצה לערוך שולחן עם קונספט אחיד של מיתוג והשם שלה שמתנוסס ומופיע על כל סוכרייה. אבל זו שרוצה לעשות את זה בהחלט יודעת שיש לה אגו והיא מפעילה אותו. זה לא רע אגב, ככה נולדו הרבה מאוד מותגים, מאגו ותעוזה והרצון להיות במרכז הבמה. אבל להבדיל ממסיבת רווקות שמתחילה באגו ונגמרת בקולולולו, כאשר מותג בנוי על אגו, האגו הזה צריך ליישר קו עם המציאות של המותג. הוא לא יכול להיות בנוי רק מאגו, הוא חייב שתהיה לו איזה שהיא אמת אחרת, שמישהו ירצה לקנות אותה. כי אנשים לא קונים אגו, הם קונים ומוכנים לשלם על מותג שמוכיח שמעבר לאגו יש לו גם משהו שכולם ייהנו ממנו.

מתעניינים בפרסום באינטרנט? כנסו עכשיו לאתר ג’נסיס מדיה למידע נוסף על פרסום אפקטיבי שעובד! >>> פרסום באינטרנט
מיתוג עסקי
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513