אי אפשר היה לפספס בחודש האחרון את הקמפיין הצבעוני המציג קצפת לבנה ומכריז על מבצע הקצפת של הקצפת.
על ההחלטה של AIG לעשות קמפיין בנראות המבלבלת במבט ראשון אפשר לדבר הרבה (וזו סיבה מצוינת לאסטרטגיה שלהם)
אבל יש כאן סיפור גדול הרבה יותר – המיתוג של מילקי
לכל מי שראה את הקמפיין, אפילו בזווית העין, עלה מוצר אחד לראש
מבלי לכתוב את שם המוצר, מבלי לשים את הלוגו המפורסם ואפילו – מבלי להראות את המוצר באמת
מספיק לנו רק לראות קצפת וצבעים חזקים וכבר ברור לנו במה מדובר (וטעינו)
המיתוג של מילקי כל כך חזק, מהודק, מוחדר לנו
שלא עצרנו לחשוב או לקרוא,
למילקי יש בלעדיות על הקצפת
וכך מבלי שיצאו בקמפיין בכלל, המקרר שלי (ובטוחה שגם אצל רבים אחרים) מלא במילקי בשבועות האחרונים.
למדנו כאן שיעור חשוב על מיתוג – תחדדו, תתמקדו, תשקיעו במיתוג שלכם
כי הוא מוכיח את עצמו ומצדיק את עצמו
הוא הרושם הראשוני ולצרכנים אין זמן לראות מעבר לזה
בקיצור – תאכילו אותם בכפית.
BY
Ayelet Dan
18.11.2021