אפיון קהל היעד – אחד השלבים הקריטיים בבניית מותג מצליח

חלק בלתי נפרד מכל הליך מיתוג לעסקים הוא כמובן אפיון קהל היעד. ברגע שאתם יודעים בדיוק מי קהל היעד שלכם כך תוכלו לנצל את המידע הזה לטובת קמפיין פרסום אפקטיבי יותר והשגת תוצאות טובות יותר בסופו של דבר. בכתבה זו נסקור את המאפיינים החשובים שצריך להכיר אודות קהל היעד שלכם ואיך לבנות פרסונה שתשקף בצורה הטובה ביותר את האדם הממוצע המייצג את קהל היעד שלכם. 

מהם הפרמטרים החשובים ביותר באפיון קהל יעד?

הגדרת קהל היעד חשוב מאוד בכל הליך מיתוג ולכן חשוב לבצע את האפיון בצורה הטובה ביותר. ידע הוא כוח וככל שתשאלו את עצמכם יותר שאלות לגבי אפיון קהל היעד שלכם כך יהיה לכם יותר מידע לאפיין אתו את הקהל שלכם ולמקד את הפרסומים שלכם. בהתאם לכך גם הביצועים של הקמפיין שלכם יהיו טובים יותר. אז אילו פרטים אנו רוצים לאסוף על קהל היעד שלנו?

  • מין
  • גיל
  • מדינה/עיר מגורים
  • תחביבים
  • סטטוס זוגיות/משפחה
  • מה המצב הכלכלי של קהל היעד שלנו?
  • מהם הצרכים של קהל היעד? נקודות הכאב שלנו? על מה המוצר שלנו צריך לענות?

 

יצירת פרסונה פיקטיבית המשקפת את קהל היעד שלנו:

לצערנו הרב רבים ניגשים להליך מיתוג עסקי ללא אפיון קהל היעד ובכך מאבדים את הכיוון שלהם בכל הקשור לפרסום נכון וממוקד לקהל היעד שלהם. זה יוצר מצב של בזבוז כספים יקרים מקמפיין הפרסום לחשיפה המודעה והמותג לאנשים לא רלוונטיים שלא יהפכו ללקוחות. אז איך עושים זאת נכון? באמצעות יצירת פרסונה כמו שמשקפת את קהל היעד שלנו. כך תוכלו ליצור פרסונה פיקטיבית שתשקף את קהל היעד שלכם ותוכלו לפרסם לה את המוצרים והשירותים שלכם בצורה ממוקדת יותר.

מיתוג עסקי
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513