בלעדי: 80% מהגולשים לא יכנסו לקרוא את המאמר הזה

במחקר של Copyblogger הוכח כי בממוצע רק 2 מכל 10 אנשים שיקראו כותרת כלשהי ימשיכו לעמוד התוכן המלא. בתור איש שיווק שרוצה כניסות רבות ותנועה מתמדת באתר העסק שלו, המטרה המרכזית בסופו של דבר זה לצוד את עינו של הלקוח כך שיישאר באתר. ככל שהלקוח הפוטנציאלי יישאר באתר לאורך זמן הוא יוכל להפוך ללקוח קיים. ישנם כלים רבים שמסבירים איך עושים זאת נכון, קיבצנו לכם את מיטב הפתרונות להשארת גולש באתר. אז תהדקו את החגורות ותתכוננו למסע מרתק שיעניק לכם יתרונות רבים מהמתחרים. כל מה שצריך זה לקרוא, ליישם, לדמיין ואז…להצליח, שנתחיל?

א’ אתר ב’ זה בנייה

כמה נכון שצמד המילים האלו כמו הסדר האלפבתי מופיעות אחת אחר השנייה, האתר באוויר, מלא במלל, תמונות וקטעי וידאו. מספיק מידע שישאיר את הלקוח הפונטציאלי באתר לא…?אז זה תלוי, איך האתר של העסק בנוי? נוחות ונגישות היא הבסיס לכל אתר מוצלח. עומס תכנים לא בהכרח נותן עומס גולשים. ישנם פרמטרים שונים שצריך להסתכל עליהם כאשר ניגשים לבניית אתר. אתר מוצלח הוא אתר שמשלב מידע רב אך לא עמוס ויזואלית, אתר שרואים שהוא חשב על עיצוב לוגו לאתר. אתר שמשתמש בצורה נכונה בתמונות וקטעי וידאו אך לא מעמיס אותם על הגולש יותר מדי. מרכיב ויזואלי הוא דבר חשוב שמוסיף ערך לכל אתר. מחקרים מראים שזה הדבר הראשון שכל לקוח רואה ולכן חשוב שהוא יופיע, שהוא יעורר רגש כלשהו ללקוח תלוי מה אתה כאיש שיווק שפתח אתר מעוניין להעביר. אתר שזורם בעין של הלקוח ישאיר אותו שם זמן ממושך. הגולש הממוצע סורק חלקים מהאתר ולכן בנייה נכונה הינה חלק חשוב ואפקטיבי בתהליך זה. אבל, מה לגבי הכותרת הראשית?

הכותרת להיום היא… יהיה פה לידים

כמובן שבשביל שהגולש יגיע לאתר צריכים עבודה איכותית של קידום אורגני לאחר מכן חשוב להתעסק כבר בכותרת האתר. חשיבותה של הכותרת היא מרכזית שזה מגיע לעמודי התוכן המופיעים באתר, כותרת גדולה ברורה ומושכת יכולה להכניס לקוחות, כותרת שנותנת סקרנות, מביאה נתונים ומבטיחה פיתרון לבעיה תשאיר לקוחות. החשיבות של השקעה בכותרת היא כבירה. שימוש במסר קצר שמכיל מילות מפתח קולע למטרות אלו בדיוק, הוספה של ציטוטים בכותרת מגדילה בכ-25% את הכניסה ללינק. שימוש בכותרות שיציגו אירוניה, ילמדו את הקורא וידגישו הבטחה מסוימת יעוררו דחף לכניסה. שימוש במספרים (אנשים מעבדים מספרים מהר יותר) ורשימות (הבטחה ששאר התוכן יהיה מאורגן). שימוש בכותרת שבנוייה בצורה נבונה כבר מגדילה את הסיכויים להכניס את הלקוח לאתר שלך ב-80%.  עד פה הכל מעולה נכון..? ולמה השתמשתי בשאלה, בדיוק בשביל זה…

להיות או לא להיות?

המלט במונולוג המפורסם שאל את עצמו שאלה זאת, כך גם גולשים. כולם אוהבים שאלות, קצר ולעניין? יש קצת יותר מזה, גולשים כמו בני אדם בכל אינטראקציה, אוהבים להיות מעורבים. להיות חלק ממשהו. האינטרנט כיום הוא מעיין מדורת שבט מודרנית, השיח הציבורי מתנהל ברחבי הרשת, על ידי גולשים ברחבי העולם שמתעניינים באותו נושא, ההבדל המהותי הוא שבמקום להתאגד סביב מדורה ולנהל דיון ציבורי, הדיון נערך בעולם המודרני. עולם האינטרנט. כאשר הגולש נכנס לאתר מסויים, הוא רוצה להרגיש חלק ממנו. יצירת קשר באמצעות שאלות היא דרך אחת להשיג זאת, שאלות מובילות לרגש, רגש מוביל לפעולה, ומה השלב הבא לאחר הפעולה? תנועה. וזה השלב שכל איש שיווק רוצה להגיע. ככל שהלקוח יבלה יותר זמן באתר הסיכוי להנעה לפעולה גדל הרבה יותר. כל זה נעשה כמובן לאחר שהבנתם את חשיבותה של הפסקה הראשונה.

מכירים ת’אנשים האלה?

לא בכדי אומנים רבים משתמשים בשורת פתיחה זו כאשר הם על הבמה, כבר בכמה מילים הם מצליחים לעורר סקרנות לקהל שצופה בהם, זוהי בעצם…צורת שיווק של התכנים של אותו אומן. כך גם בכתיבה שיווקית, ישנה חשיבות רבה וקריטית לפסקה הראשונה בכל דף באתר. כאיש שיווק אתה צריך לשאוף לפסקה שתספק מידע וערך לאותם גולשים בנושא הרצוי ותניע אותם לפעולה. ישנה חשיבות לתת מענה ללקוח בפסקה זאת כדי שימשיך לקריאת המאמר. פסקת הקדמה תמציתית היא זו שתעזור לגולש להחליט האם המשך המאמר יעניין אותו והאם מאמר זה רלוונטי למה שהוא מחפש.
הקפדה על כללים אלו והענקת הרגשה לגולש שהוא ימצא את הפיתרון במאמר בפסקה הראשונה  לאחר בחירת כותרת מתאימה ומושכת תעניק לו את הביטחון להמשיך לקרוא את המאמר ותעזור לכם להפוך את אותו גולש ללקוח. ולכן פנייה לחברת פרסום שמתמחה בדיגיטל ומתמקצעת בתחום בניית אתרים בשילוב קידום אורגני וממומן וכך תעניק לכל אתר את הכניסות הראויות לו.
קידום אורגני
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513