בניית אתרים באנגלית

האינטרנט פותח בפנינו אפשרויות רבות לקידום העסק שלנו, הבאת לקוחות חדשים והגדלת ההכנסות בעסק. למעשה אין תקרת זכוכית בכל הקשור לשיווק הדיגיטלי והיא תלויה לגמרי בבעלי העסק. זו הסיבה מדוע עסקים רבים הרוצים להתפתח לשוק הבינלאומי נדרשים תחילת בבניית אתר מקצועי לעסק בשפה האנגלית. בניית אתרים באנגלית יכולה לשלב גם שפות נוספות אולם האנגלית כשפה הבינלאומית הפופולרית והמדוברת ביותר, הינה קריטית לבניית מותג בינלאומי. ג’נסיס הינה חברת המיתוג והפרסום המובילה בישראל המטפחת מותגים ישראלים ובינלאומיים ברמה הגבוהה ביותר, החל משלב הייעוץ ובניית אסטרטגיית המותג, דרך בניית האתר ועד לפרסום, קידום אורגני ועוד. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

בניית מותג חזק מתחילה כבר בשלבי בנייה ועיצוב האתר:

חברה ישראלית הרוצה לפנות אל השוק הבינלאומי צריכה אתר אינטרנט חזק, איכותי, באנגלית. צריך לזכור שבשוק הגלובאלי סביר להניח שיהיו מתחרים רבים יותר, אם לא בדיוק בשירות שאתם מספקים אז בתחום הנרחב שלכם או תחרות על ביטויי מפתח ומיקום בגוגל. לכן חשוב שאתר האינטרנט של החברה יהיה מקצועי, איכותי וחזק במיוחד. בניית מותג חזק מתחילה כבר משלבי הבנייה והעיצוב של האתר שכן אלה מהווים חלק בלתי נפרד מהאופן שבו אתם מציגים את המותג שלכם ובונים את היחסים הראשונים עם הקהל שלכם. רושם ראשוני, חוויית משתמש, בניית אמון וחלוקת ערך עם הגולשים הם רק חלק מהפרמטרים המושפעים מהאתר והעיצוב של האתר שלכם.

החלטתם לפנות לשוק הגלובאלי? אל תשכחו להתמקד:

בניית אתרים באנגלית והתפתחות לשוק הגלובאלית זה נחמד מאוד על הנייר, אך יש לזכור כי השוק הגלובאלי הוא הרבה יותר גדול ורחב מאשר בישראל. לא רק בשל כמות האנשים אלא בשל תרבויות שונות, אזורים שונים, שפות שונות (או ניבים שונים גם אם מדובר בשפה האנגלית) ועוד. לכל מדינה וכל קבוצה של אנשים עשויות להיות דרכים שונות לתקשר אתן, להגיע אליהן, העדפות שונות, תרבות שונה ועוד. כמו כן לעתים רבות יהיה צורך למקד לא רק לפי שפה או מדינה אלא ממש לפי אזור במדינה, עיר או אפילו רובע מסוים בתוך העיר. אל תשכחו למקד את הפרסום שלכם וסוג התכנים שאתם משתפים באתר שלכם. 

בניית אתרים באנגלית עם מערכת וורדפרס:

בניית אתר מקצועי לעסק היא דבר חשוב אולם ברגע שבונה האתר מסיים לבנות אותו, יהיה צורך בתפעול השוטף של האתר. אם אינכם משלמים לחברה על שירותי פרסום הכוללים בין היתר גם את ניהול האתר שלכם, הרי שתצטרכו לנהל אותו בעצמכם. במקרה כזה אתם רוצים שהאתר יהיה בנוי ומופעל על מערכת וורדפרס הנחשבת לנוחה מאוד לתפעול, קלה ללמידה וכוללת את כל מה שאתם צריכים לבנות מותג בינלאומי מצליח עם אתר בינלאומי ברמה הגבוהה ביותר. עם ממשק ניהול נוח וידידותי, שימוש באלמנטור לשליטה באלמנטים השונים באתר, שינוי הגדרות נוח דרך המשרד האחורי, אפשרות להוסיף חנות דיגיטלית לאתר ואינספור תוספים שניתן להשתמש בהם לשדרג את האתר וחוויית השימוש בו. כל אלה הופכים את וורדפרס לבחירה מספר אחת בכל הנוגע לבניית האתר שלכם.

למה חשוב לשים לב כשבונים אתרים באנגלית?

  • השפה הראשית של האתר – אם אתם בונים אתר המתורגם למספר שפות ומכוונים בעיקר לשוק הבינלאומי, ודאו כי אנגלית היא שפת ברירת המחדל של האתר ולא עברית.
  • סיומת כתובת האתר – ודאו שיש לכם סיומת בינלאומית לכתובת האתר. COM אמורה להיות סיומת מתאימה בדרך כלל אם כי יש היום גם סיומות חדשות מגניבות במיוחד.
  • סנכרון בין השפה למבנה ועיצוב האתר – זכרו כי בעברית וערבית הכיתוב הוא מימין לשמאל, מה שמשפיע גם פסיכולוגית על הפעולות שמבצעים הגולשים באתר (על פי מחקרים) ואילו אתר באנגלית הכתיבה היא משמאל לימין ולכן גם העיצוב, המבנה, התפריטים, הלוגו ויתר האלמנטים יותאמו לאתר בשפה האנגלית וכיאה לכתיבה משמאל לימין.
  • ודאו שיש אפשרויות ניווט וחיפוש תוכן באתר בשפה האנגלית ובצורה הטובה והנוחה ביותר.
  • שפרו את חוויית השימוש באתר והתאימו את האתר רספונסיבית לגלישה במובייל ובמסכים שונים.
  • הכינו סרטון מכירה באנגלית או סרטוני תוכן שונים לאתר באנגלית והעלו אותם ליוטיוב ומשם הטמיעו אותם באתר שלכם.
  • אפשרו מספר דרכים ליצור אתכם קשר דרך האתר, כולל שיחות בינלאומיות, אפשרות להתכתבות בוואטסאפ או באמצעות טופס צור הקשר באתר. כדאי לשקול להוסיף צ’אט תמיכה באנגלית באתר.

תחרות גבוהה יותר מתמיד ודגש על חוויית משתמש ברמה גבוהה:

התחרות בשוק הגלובאלי היא הרבה יותר גבוהה מאשר בישראל ולכן כאשר אתם בונים אתר באנגלית ומכוונים לפרסום ומיתוג בשוק הגלובאלי כדאי לשם לדאוג לחוויית משתמש מדהימה באתר שלכם. חוויית משתמש השמה דגש על הפרטים הקטנים ביותר, החל מאפשרויות נוחות לניווט יעיל באתר, דרך תוכן איכותי וייחודי ועד למהירות הטעינה של העמודים והמעבר ביניהם באתר. כל דבר עשוי להשפיע גם על הקידום האורגני של האתר בגוגל וגם על שביעות רצון הגולשים.

בניית בראנד בינלאומי עם ג’נסיס:

רוצים לבנות בראנד בינלאומי ולא יודעים היכן להתחיל? כיצד האתר שלכם צריך להיראות? כמה זה יעלה לכם לבנות אתר מדהים לעסק? מה עושים אחרי בניית האתר? חברת ג’נסיס תשמח לעמוד לשירותכם החל משלב הייעוץ והאפיון הראשוניים, דרך שלבי בניית האתר בפועל וגם לאחר מכן בהליך המיתוג והפרסום של העסק. לא נשאיר אתכם רגע אחד לבד – צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!

 

בניית אתרים באנגלית
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513