בניית אתרים באר שבע

אם יש לכם עסק בבאר שבע או בסביבה ואתם רוצים לקדם את המוצרים והשירותים שלכם לתושבי העיר תצטרכו להשקיע בבניית אתר מקצועי לעסק. בניית אתרים באר שבע הינו שירות מקצועי הכולל אפיון, מחקר ובניית אתרי מקצועי, כאשר במסגרת עבודת עם חברת ג’נסיס תזכו גם לליווי צמוד של מנהל תיק ומקדם אתרים שיוודאו שהאתר יהיה מותאם לצרכי קידום אורגני בגוגל כבר משלבי הבנייה שלו. כך תוכלו לחסוך כסף וזמן יקר בביצוע התאמות עתידיות כאשר תתחילו לעבוד על קידום האתר בגוגל. בניית אתרים הוא תחום התמחות בחברת ג’נסיס, המובילה את תחום המיתוג והפרסום בישראל ומאמינה שהכול מתחיל מתשתית טובה. 

אילו דברים חשוב לדעת לפני בניית אתרים באר שבע?

הצעד הראשון בכל הליך מיתוג עסקי הוא בניית התשתיות הנכונות. כאשר אתם באים לפרסם את העסק שלכם באינטרנט ורוצים לא רק לייצר חשיפה גדולה למותג, אלא להוביל את הקהל לתשתית שלכם המשמשת כמסנן השיווקי שלכם, אתם רוצים לוודא שאותה תשתית בנויה היטב עם אסטרטגיה מקצועית ונכונה מאחורי האתר. לפני בניית האתר אתם רוצים לוודא מספר דברים:

  • על איזו פלטפורמה לבנות את האתר שלכם?
  • מה סוג האתר שאתם צריכים?
  • כמה בניית האתר תעלה לכם?
  • מה כוללת עבודת בניית האתר? מה תלוי בכם ומה בחברת בניית האתרים?
  • איך תוכלו לקדם את האתר לאחר מכן ולהפוך את הגולשים ללקוחות משלמים?
  • האם האתר יהיה מעוצב ברמה גבוהה מהסטנדרטים הקיימים בשוק ובעיקר – מהמתחרים שלכם.
  • ועוד.

 

בניית אתרים באר שבע בהתאמה אישית:

חשוב להבין כי כל אתר הוא עולם ומלואו (ממש כמו שכל עסק הוא כזה) ולכן אנו בג’נסיס מתייחסים במלוא הרצינות ותשומת הלב לכל אתר ודואגים לבנות ולעצב אותו בהתאם לצרכי הלקוח והמיתוג האישי שלו. הצבעים, האלמנטים השונים, חוויית המשתמש באתר וההתאמות השונות יהיו בהתאם לאפיון הפרטני מול אותו לקוח. בתחום הפיננסיים למשל ייתכן ויהיה צורך במחשבונים או אלמנטים נוספים באתר, עבור עורכי דין בניית האתר תיעשה על מנת להציג כוח, סמכות ואמינות ואילו בעלי המקצועות החופשיים ירצו לייצר חיבור אל הקהל ולגרום ללקוחות להזמין את השירות שלהם באופן מידי כאשר הם נתקלים בתקלה המצריכה איש מקצוע. המסע שיעבור הלקוח באתר שלכם, צבעי המותג שלכם והאופן שבו אתם מציגים את עצמכם יהיה שונה מעסקים אחרים ולכן חשוב שגם האתר שלכם יאפיין בדיוק את הצרכים שלכם, יבליט את הייחודיות שלכם ויביא תוצאות בפועל.

בניית אתר וורדפרס מקצועי לעסק:

בניית אתרים במערכת וורדפרס ייעשו בצורה מקצועית ואיכותית, תוך שימת דגש לפרטים הקטנים והקניית חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר ללקוחותיכם. חוויית משתמש UX ברמה גבוהה תסייע לקידום מדדים שונים הקשורים בקידום האתר, אך לא רק זה, היא תסייע גם לשיפור יחס ההמרה באתר שבין הגולשים ללקוחות. בין היתר נשים דגש על:

  • עיצוב איכותי ומקצועי של אתר טוב בהרבה משל המתחרים שלכם.
  • שיפור מדדי המיתוג והפרסום של העסק באמצעות האתר שלכם.
  • העלאת תכנים ראשונים לאתר כבר בשלבי הבנייה שלו.
  • שיפור יחסי ההמרה באתר.
  • ועוד…

 

איזה סוג אתר אתם צריכים?

לפני בניית האתר בפועל צריך יהיה לאפיין את האתר והמטרות שלו. בין היתר נגדיר גם את סוג האתר, שכאמור עשוי להשתנות בין עסק אחד לאחר. 2 סוגי האתרים הנפוצים ביותר יהיו אתרי תדמית ואתרי חנות, אם כי עסקים מסוימים בעיקר בתחום הצילום והעיצוב לעתים ישימו דגש על פורטפוליו בשילוב אתר התדמית שלהם. אתר תדמית הינו אתר המציג את השירותים של העסק, מידע עליו, אודות הצוות המקצועי הפועל, אזור מאמרים (בלוג) ועוד. אתר חנות לעומת זאת, מלבד המידע על החברה, יהיה בנוי בצורה של חנות אלקטרונית המציגה מוצרים לגולשים המסווגים לפי קטגוריות ופרמטרים שונים. אתר חנות דורשת גם חיבור למערכת סליקה, לעתים רבות גם אינטגרציה למערכת הCRM של החברה ועוד.

מדוע לבנות אתר מקצועי לעסק דווקא עם ג’נסיס?

  • בניית אתרים מעולים – אנו מזמינים אתכם להתרשם מתיק העבודות שלנו. בוני האתרים הטובים בישראל נמנים בצוות המקצועי של החברה ושוקדים בכל אתר בבניית אתר מקצועי, איכותי, עם חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר. האתרים מותאמים רספונסיבית לגלישה במובייל ובמסכים בגדלים שונים ומספקים יתרון תחרותי חשוב על המתחרים שלכם.
  • ניסיון – הניסיון מהווה חלק חשוב מאוד בבניית אתר אינטרנט. אינכם רוצים אתר אינטרנט שישמש ככרטיס ביקור, אלא אתר מקצועי שיביא לקוחות בפועל. כדי לעשות זאת צריך יהיה לבסס את בניית האתר על אסטרטגיית מיתוג ופרסום נכונה הכוללת התייעצות עם מקדם אתרים מקצועי במשרדי החברה שישב עם בונה האתר לאפיין ולתכנן אותו בדיוק על פי הצרכים שלכם.
  • מעטפת מלאה – ג’נסיס הינה חברת המיתוג והפרסום המובילה בישראל, המספקת שירותי בניית אתרים, קידום אתרים, שיווק ברשתות החברתיות, מיתוג עסקי ועוד. תוכלו לקבל את כל המעטפת במקום אחד, ללא צורך בחיפוש אחר אנשי מקצוע אחרים, לסבול את כאב הראש של סנכרון הנתונים ביניהם ועוד. 
  • צוות נרחב – עשרות עובדי החברה ישמחו להעניק לכם את השירות המקצועי והטוב ביותר. אם עובד אחד לא זמין מסיבות כלשהן כמו מחלה, חופשה וכד’ – לא תצטרכו לדאוג שהעבודה לא תתבצע בפועל כיוון שיש עובד מקצועי אחר שיגבה אותו בזמן היעדרותו של אותו עובד. 
בניית אתרים בבאר שבע
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513