בניית אתרים בזול

כל בעל עסק הרוצה להביא לקוחות נוספים לעסק באמצעות האינטרנט, להגביר את החשיפה למותג שלו ולגדיל את ההכנסות – צריך לבנות אתר אינטרנט מקצועי לעסק. בעוד מרבית בעלי העסקים מבינים כי אתר האינטרנט של החברה הוא הפנים שלה באינטרנט והתשתית החשובה ביותר של העסק במרחב הדיגיטלי, בעלי עסקים אחרים מנסים לחסוך בכל עלות אפשרית ומחפשים שירות בניית אתרים בזול. העלות עשויה להשתנות בהתאם לפרמטרים רבים ושונים, שעל רובם נדבר כאן למטה, אולם חשוב לדעת שאתר מקצועי ואיכותי לעסק לא יכול להיות אתר זול. זו ההנחיה שצריכה ללוות אתכם בקריאה בעמוד זה ובכלל בכל הקשור לבניית האתר שלכם. מהי ההגדרה של זול? כמה עולה לבנות אתר מקצועי? היכן ניתן לחסוך? מה משפיע על מחיר בניית האתר? המשיכו לקרוא.

כמה ת’כלס עולה לבנות אתר כיום?

עלות בניית אתר מקצועי לעסק תנוע בדרך כלל בין כמה אלפי שקלים לכמה עשרות אלפי שקלים. טווח המחירים הוא גדול כיוון שהוא מושפע מהרבה מאוד גורמים. כמובן שאתם יכולים גם לבנות את האתר בעצמכם ולחסוך את עלויות הבנייה (לשלם בעבור האחסון והדומיין בלבד), או לשכור פרילנסר בתחילת דרכו שירים לכם אתר ב1000-1500 שח. אבל, ויש אבל גדול, רמת האתר תהיה בהתאם. בכל הנוגע לבניית אתרים יש פרמטרים שונים שחשוב לדאוג להם כמו חוויית משתמש, התאמת האתר לקידום אורגני כבר משלבי הבנייה שלו, עיצוב ומיתוג נכון של האתר בהתאם לצרכי העסק, התאמה רספונסיבית של האתר לגלישה במובייל ובמסכים בגדלים שונים ועוד. כל אלו ופרמטרים רבים אחרים נלקחים בחשבון כאשר בונים אתר מקצועי לעסק עם חברת בניית אתרים מקצועית ומנוסה. לשם אתם רוצים לשאוף כיוון שזה ישפיע באופן  ישיר על כמות הלקוחות שיגיעו מהאתר שלכם.

מהם הפרמטרים המשפיעים על מחיר בניית האתר?

  • הפלטפורמה בה בונים את האתר – אתר בתכנות מלא יעלה הרבה מאוד כסף. לכן כיום כמעט ולא משקיעים בבניית אתרים וורדפרס שכאלה. ניתן להיעזר בפלטפורמות שונות לבניית האתר ולחסוך זמן עבודה יקר ועלויות של מתכנת. מכאן זה תלוי כבר באיזו פלטפורמה אתם בוחרים. מערכות קוד סגור יגבילו את אפשרויות בניה ועיצוב האתר שלכם, בעוד מערכת כמו וורדפרס למשל עם תוסף האלמנטור פרו, יציעו לכם אפשרויות בלתי מוגבלות לבניית האתר שלכם וביצוע כל ההתאמות הנדרשות. 
  • תוכן ראשוני לאתר – לעתים רבות חברות בניית אתרים יציעו לכם לקנות תוכן ראשוני לאתר להעלאה כבר משלבי הבנייה שלו. מדובר ביתרון משמעותי שיאפשר לכם להתחיל לקבל תנועה מגוגל מעצם העלאת התכנים החדשים לאתר וסריקתם על ידי מנוע החיפוש מה שעשוי לדרג חלק מהעמודים בתוצאות סבירות עם ביטויי מפתח בעלי תחרות נמוכה ולשלוח מעט אנשים לאתר שלכם. מעבר לכך תוכלו לקבל תמונה ברורה יותר לגבי מבנה האתר, התפריטים ועוד. כתיבת התוכן עולה כסף ולכן היא תייקר את מחיר בניית האתר.
  • אפיון האתר – כאשר מאפיינים את האתר בהתאם לצרכי העסק – התכלית שלו עשויה להשפיע על מחיר העבודה בפועל. אתרי חנות בדרך כלל מצריכים עבודה רבה יותר מאשר אתרי פורטפוליו ואתרי תדמית ולכן יהיו בדרך כלל יקרים יותר.
  • העלאת מוצרים – אם מדובר באתר חנות הרי שצריך להעלות אליה מוצרים למכירה. העלאת המוצרים אורכת זמן רב כיוון שיש להתאים את תמונות המוצרים לגודל הרצוי באתר, לבצע אופטימיזציה לתמונות, להפחית את משקל התמונות, להעלות את פרטי המוצר והמחיר שלו, מספר המוצר ומידע נוסף. בטווח של עשרות או מאות מוצרים מדובר בזמן עבודה יקר שללא ספק ייקר את עלויות בניית האתר.
  • עיצוב – עיצוב גרפי הוא חלק אינטגרלי מבניית האתר אך לעסקים שונים יש צרכים שונים בנושא זה. יש עסקים הזקוקים למיתוג מחדש או שמא מדובר בעסקים חדשים שגם להם אין לוגו ו/או חומרים גרפיים לשימוש – ולכן יצטרכו לוגו, באנרים ועיצובים שונים הנדרשים באתר. העיצובים הללו נדרשים בעבודה של מעצב גרפי מקצועי וכאמור יוסיפו לעלות בניית האתר.
  • בונה האתר – ככל שבונה האתר מנוסה יותר ומעריך יותר את זמן העבודה שלו כך המחיר שהוא יגבה יהיה גבוה יותר. לניסיון יש תפקיד משמעותי בכל תחום וכך גם בבניית האתר שלכם. עם בונה אתר לא מנוסה תוכלו להיתקל בתקלות שונות בהמשך שיעלו לכם יותר כסף, מאשר אם הייתם מטפלים בהם בתחילה. לכן מצד אחד אתם לא רוצים לחרוג משמעותית מהתקציב שלכם ומצד שני אתם לא רוצי לעבוד עם בונה אתרים לא מנוסה במחיר מוזל.
  • משימות מיוחדות – לעתים רבות נדרשים פיצ’רים מיוחדים, מערכות פנימיות באתר הדורשות תכנות או הטמעה, ביצוע הגדרות מתקדמות של תוספי פרימיום שונים או אפילו חיבור למערכת סליקה במקרה של אתר חנות. כל אלה עולים יותר כסף כיוון שדורשים עוד זמן עבודה מעבר לבניית האתר הבסיסית.

האם בניית אתרים בזול בסוף עולה ביוקר?

בשורה התחתונה כאשר בוחנים את האפשרות לבנות אתרים בזול או להוזיל משמעותית את הצעת המחיר המקרית, אנו עשויים לפגוע באיכות האתר שהולך להיבנות. משהו שעשוי בסופו של דבר לעלות ביוקר בביצועי האתר ובכמות הלקוחות שיגיעו ממנו. אנו לא אומרים שכל אתר צריך לעלות עשרות אלפי שקלים אולם אתם בהחלט לא רוצים אתר מצועצע שנראה כאילו נבנה עם מדריך חינמי באינטרנט. לפרטים נוספים והצעת מחיר עבור בניית אתר מקצועי לעסק או קידום אתרים – צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

בניית אתרים בזול
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513