בניית אתרים בעיצוב אישי

בניית אתר לעסק היהיה הצעד הראשון שלכם בכניסה לעולם השיווק הדיגיטלי. ללא אתר תתקשו מאוד לפרסם ולקדם את העסק שלכם ובוודאי שלא תוכלו להתקדם בתוצאות החיפוש של גוגל ומנועי חיפוש אחרים. ג’נסיס חברת מיתוג ופרסום המובילה בישראל תספק לכם שירותי בניית אתר וורדפרס מקצועי לעסק שלכם, עם התאמה מלאה למובייל, עיצוב אישי וייחודי עבורכם וממשק ידידותי ונוח לניהול האתר שלכם. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

מדוע העסק שלכם צריך אתר?

לא סתם אומרים שאתר האינטרנט הוא הפנים של העסק. מלבד התכנים שאתם משתפים העשויים להשפיע על הקהל ועל האמון שלו בכם, הרי שהאתר הוא התשתית החזקה והמרכזית ביותר שלכם להביא אליו את קהל הגולשים, הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, ולחשוף אותם לעסק שלכם ולשירותים שלכם. בין אם אתם משווקים שירות, מוצר, אירוע מסוים או את עצמכם – אתם רוצים לוודא שיש לכם אתר אינטרנט, מעוצב היטב ומקצועי – שתוכלו להביא אליו את הקהל. אם כן, מוניטין, תשתית טובה להביא אליה את הקהל שלכם כדי לשווק לה את המוצרים והשירותים שלכם וכמובן גם אמינות. בסופו של דבר מרבית העסקים כיום הקימו אתר מקצועי לעסק. אצל מי אתם חושבים הגולשים יעדיפו להזמין שירות או מוצר? אצל בעל עסק שאין לו אתר, המלצות, מידע עליו והוא אפילו לא מוכן להשקיע בעסק שלו? או בבעל עסק שהם עוברים באתר, קוראים את האודות שלו, רואים המלצות, רואים מידע המשותף עם הקהל ונראה אמין יותר?

אין תחליף לרושם ראשוני:

האם ידעתם ש4 מתוך 5 גולשים הנכנסים לאתר שלכם יעזבו אותו בתוך 15 שניות אלא אם כן תהיה לכם סיבה ממש טובה להישאר? לרושם ראשוני אין תחליף והוא עשוי להיות משמעותי בבניית האתר שלכם. אנו בג’נסיס מבינים את החשיבות של בניית אתרים בעיצוב אישי אבל גם כאלה עם רושם ראשוני חיובי, המציגים לגולש בדיוק מה שהוא מחפש כשהוא מגיע לאתר שלכם, כך נגדיל את הסיכוי שהוא יישאר באתר, ימשיך לקרוא וכמובן ישאיר פניה או יצור אתכם קשר בהתאם.

מיתוג עסקי עם אתר אינטרנט מעוצב בדיוק לצרכים שלכם:

אם יצא לכם להתרשם מכמה וכמה אתרים באינטרנט סביר להניח שכבר זיהיתם שיש סוגים שונים של אתרים. יש אתרי חדשות, פורטלים של תוכן, פורומים למיניהם, בלוגים, אתרי מסחר אלקטרוני (חנויות דיגיטליות) וכמובן אתרי תדמית. האתר הפופולרי ביותר לעסקים הוא אתר תדמית. הוא מהווה למעשה את התשתית “הבסיסית” של האתר שלכם שיכלול דף הבית, דף אודות, עמוד יצירת קשר וכמה עמודי שירות. עליהם האתר שלכם יתבסס ולאורך הזמן תרחיבו את התוכן באתר שלכם, תזינו מאמרים בבלוג לטובת בניית אמון עם הקהל שלכם (המאמרים הללו תורמים גם לשמירת האתר פעיל ומעודכן ולקידום במנועי החיפוש) ועוד. ייתכן ואתם מוכרים מוצרים ולא רק מספקים שירותים ובמקרה כזה תצטרכו לשלב חנות באתר שלכם – שתאפשר ללקוחות להזמין מוצרים אונליין ולכם לעקוב אחר ההזמנות ולנהל אותן ואת הלקוחות שלכם. 

הכנת האתר לקידום אורגני בגוגל כבר משלבי הבנייה שלו:

בניית אתר לעסק הוא MUST עם התחרות הגדולה היום בכל תחום. כדי להביא לקוחות חדשים לעסק תצטרכו להשקיע בטכניקות פרסום שונות בדיגיטל, שיביאו תנועה לאתר שלכם, כאשר חלק ממנה תהפוך ללקוחות שלכם. אחת מטכניקות הפרסום המובילות אם לא המובילה שבהן היא כמובן קידום אורגני בגוגל. ג’נסיס מתמחה בשירותי מיתוג עסקי וקידום אתרים ותמיד ממליצה ללקוחותיה להשקיע בקידום במנועי החיפוש, עם דגש על קידום בגוגל (מה שתורם על הדרך לקידום במנועי חיפוש אחרים) ודואגים לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. כהוכחה לכך שאכפת לנו מלקוחותינו ואנו רוצים להביא להם תוצאות כמו האוויר שאנו נושמים – היא העובדה שאנו דואגים להכין את האתר לקידום אורגני בגוגל כבר משלבי הבנייה שלו ובכך חוסכים ללקוח זמן וכסף בשלבי הבאים, כאשר זה ירצה להתחיל הליך קידום אורגני לאתר שלו.

הליך הקמת אתר עם ג’נסיס:

שלב 1 – אפיון – זהו השלב בו המידע הוא הדבר החשוב ביותר. בתחילה נאפיין ביחד אתכם את העסק שלכם, המוצרים והשירותים שלכם, היתרונות והבידול שלכם על פני המתחרים ועוד. נבנה אסטרטגיה למותג שלכם ונתחיל לעבוד על העיצובים הגרפיים למיתוג העסק. נבנה תוכנית לאתר החדש שלכם, מהם המטרות שלו וכיצד הוא אמור להיראות.

שלב 2 – זהו שלב הסקיצה. בשלב הזה תקבלו סקיצה מאוירת של האתר שלכם, כפי שהוא אמור להיראות ושל העמודים המרכזיים בו.

שלב 3 – בניית האתר – בשלב הזה נבצע את משימת בניית האתר. נטמיע את העיצובים הגרפיים והתכנים הראשוניים ונרים את האתר לאוויר, כרגע מבלי להוציא אותו עדיין לאור.

שלב 4 – הטמעת תוספים והתאמה רספונסיבית – זהו השלב בו נתאים את האתר שלכם רספונסיבית לגלישה במובייל ובמסכים בגדלים שונים. בנוסף נטמיע תוספים החיוניים למעקב אחר ביצועי האתר ותנועת הגולשים בו וכן תוספים חיוניים נופים העשויים להיות חשובים להליך הקידום האתרים האורגני של האתר, לשיפור חוויית המשתמש בו ועוד.

שלב 5 – נבצע תיקונים ודיוקים אחרונים ונוציא את האתר לאוויר. ניתן להתחיל לעבוד על הפרסום שלו במקביל להזנת תכנים חדשים לאורך הזמן, שמירה על האתר מעודכן ועוד.

 

לסיכום; בניית אתרים בעיצוב אישי לעסק שלכם עשויה להיות משימה לא פשוטה. אם אתם רוצים להתקדם על פני המתחרים שלכם לא די בכך שהאתר יראה טוב ויותאם למובייל אלא גם יהיה מוכן לצרכי הקידום, ייבנה מתוך אסטרטגיה גדולה יותר של מיתוג העסק והפרסום שלו באינטרנט ועוד. צרו עמנו קשר או השאירו פרטים כאן למטה באתר ונשמח לעמוד לשירותכם.

בניית אתרים בעיצוב אישי
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513