בניית אתרים ברמה גבוהה

אם גם אתם רוצים לנצל את הכוח העצום של האינטרנט ולהגביר את החשיפה למותג שלכם, לבנות אמון עם הקהל ולהביא עוד לקוחות לעסק דרך האינטרנט אין ספק כי הצעד הראשון בדרך לשם הוא בניית אתר מקצועי לעסק שלכם. בניית אתרים ברמה בגוהה ייעשה על ידי חברת בניית אתרים מקצועית ומנוסה, הבקיאה היטב בתחום ובעלת ניסיון בבניית מאות אתרים בתחומים שונים. חברת ג’נסיס מתמחה בשירותי בניית אתרים לעסקים בכל סדר גודל ותשמח לספק לכם את השירות המבוקש ברמה הגבוהה ביותר. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון, או השאירו פרטים כאן למטה באתר ונציגנו המקצועיים ישמחו לעמוד לשירותכם. 

מה ההבדל בין אתר ברמה גבוהה ואתר ברמה נמוכה?

קל לזהות בדרך כלל אתר ברמה מקצועית גבוהה לעומת אתר ברמה נמוכה. הינה כמה פרמטרים שמסתכלים עליהם:

  • חווית השימוש באתר – בסופו של דבר חוויית המשתמש באתר תשפיע במידה ניכרת על האופן שבו הקהל שלכם יעריך אתכם, ייהנה לגלוש באתר שלכם ולהישאר בו יותר זמן, לדפדף בין העמודים השונים וכמובן גם להשאיר פרטים או לרכוש מוצרים באתר. חוויית המשתמש כוללת פרמטרים כמו מהירות הטעינה של האתר,  ניווט נוח ויעיל, תוסף נגישות, אפשרות נוחה להרשמה או רכישה באתר, התאמת האתר לגלישה במובייל ועוד.
  • עיצוב האתר – בדרך כלל רק מהתבוננות על עיצוב האתר ניתן יהיה להתרשם מרמת המקצועיות של מי שבנה אותו. אחת לכמה שנים ישנם שינויים וטרנדים חדשים בתחום העיצוב הגרפי ובתחום עיצוב אתרים בפרט כך שבונה אתרים מקצועי ידע לבנות אתרים מודרניים שגם נראים טוב, נוחים לגלישה וגם תואמים את צבעי המותג. בנויים בצורה אסתטית. עושים שימוש נכון במרווח הלבן ועוד.
  • סדר וארגון – אתר מסודר ומאורגן ניתן לזהות במהירות. אפשר לקרוא לזה גם אסתטיקה אם תרצו. אתר מבולגן הוא אתר שהטקסט בו הוא רווי ולא מסודר, טקסט יוצא מהמסגרות של האתר או כולל בעיות רבות אחרות. במילים פשוטות – אם אתם נכנסים לאתר ומרגישים לא בנוח כנראה שהוא לא מסודר ומאורגן מבחינת המבנה, התוכן, התמונות וכו’. תופעה נפוצה מאוד בקרב אתרים מוזנחים ואתרים שלא טופלו ביד מקצועית.
  • אפשרויות יצירת קשר – אתר מקצועי הוא אתר שיציע מגוון אפשרויות ליצירת קשר עם בית העסק, יציג אותם במקומות בולטים אך בצורה אסתטית ומסודרת. 
  • התאמת האתר לאופי המותג – הכוונה היא שהאתר יהיה “ברמה” הנדרשת בהתאם לבית העסק. אתרים של עורכי דין או בתחום הרפואה למשל צריכים להיות מעוצבים בסגנון מסוים כדי לשדר איכותי, יוקרה, ביטחון ולא אתרים שנראים מצועצעים או אתרים פשוטים ומוזלים. 

האם לחפש להוזיל בבניית האתר?

כל בעל עסק מחפש היכן להוזיל את עלויות בניית האתר ובכלל את ההוצאות שלו וזה בסדר גמור אבל תחשובו בו זמנית על קידום אורגני. בכל הנוגע לבניית האתר של העסק, הפנים של העסק באינטרנט, אתם לא רוצים לחסוך. גם אם יש לכם תקציב מסוים, בדקו האם התקציב עומד בקריטריונים של אתר מקצועי לעסק. בדקו זאת מול אנשי מקצוע ובוני אתרים מנוסים ולא מול כתבות שונות באינטרנט שאין לכם לדעת מי כתב אותם. בצעו השוואת מחירים לאתר ברמה גבוהה וכך תוכלו להחליט האם כדאי לכם לחסוך או לשלם יותר ולקבל איכות. בדרך כלל האיכות תשתלם יותר לאורך זמן שכן היא לא רק משקיפה עליכם כעסק ותורמת להשוואה שלכם מול המתחרים שלכם, אלא גם תורמת לשיפור חוויית המשתמש באתר והעלאת אחוז ההמרה באתר ובכך גם מגדילה את ההכנסה שלכם.

אין תחליף לרושם ראשוני:

כידוע אין תחליף לרושם ראשוני ולכן האתר שלכם צריך להיות ברמה גבוהה ומותאם לקידום אתרים. אתר שנראה טוב, נוח לגלישה ומעבר בין העמודים, נטען במהירות ומעוצב בטוב טעם יכול לעשות רושם ראשוני נהדר בעיני הגולשים באתר שלכם. במקום שיעברו במהירות למתחרים שלכם הם יחפשו ללמוד עליכם יותר, להתרשם מהשירותים והמוצרים שלכם, מהיתרונות שלכם ויתחילו להתחבר למותג שלכם. זה כמובן יוביל בסופו של דבר ליותר לקוחות ויותר הכנסות בעסק שלכם. הכול מתחיל ברושם הראשוני. למי שאינו יודע 4 מתוך 5 גולשים המגיעים לראשונה לאתר שלכם יעזבו אותו בתוך 15 שניות אלא אם כן ימצאו בעמוד אליו הגיעו את מה שהם חיפשו. זה יכול להיות תמונה, סרטון, מדריך, מוצר, שירות או סתם תוכן בנושא מסוים. חברת ג’נסיס מתמחה בבניית מותגים ובניית אתרים לבתי עסק בכל סדר גודל ומבינה היטב כי הרושם הראשוני הוא קריטי. לכן החברה משקיעה לא מעט באפיון מלא של העסק, קהל היעד, סוג האתר המבוקש ועוד. 

בחירת חברת בניית אתרים – כיצד לעשות זאת נכון?

הבסיס לבניית אתר ברמה גבוהה הוא כמובן בחירת חברת בניית אתרים מקצועית שתתאים לכם. יש כמה פרמטרים שאתם רוצים לבחון בחברת בניית אתרים לפני תחילת העבודה עמה:

  • הסכם עבודה – ראשית אתם רוצים לוודא שהחברה עובדת עם הסכם עבודה מסודר. הסכם עבודה ששומר על האינטרסים של שני הצדדים כמובן ומאפשר להתרכז בעבודה. 
  • תיק עבודות – בדקו את תיק העבודות של החברה כדי להתרשם מרמת האתרים שבנתה, איך העיצובים נראים לכם, חוויית המשתמש באתרים וכו’.
  • פגישה עם החברה תעזור מאוד לראות את הרצינות של החברה, איפה היא יושבת, מהי רמת המקצוענות משודרת במשרדים, כמה עובדים יש בחברה ועוד.

 

בניית אתרים ברמה גבוהה
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513