בניית אתרים ברמת גן

אם יש לכם עסק ברמת גן אתם ודאי מכירים היטב את התחרות הרבה בעיר ובאזור המרכז בכלל. בעלי עסקים בכל תחום עושים כל מה שהם יכולים כדי לזכות ביתרון על המתחרים שלהם, לייצר יותר חשיפה ואמון כלפי המותג שלהם ולזכות בלקוחות נוספים שיעזרו להם לצמוח ולשפר את המאזנים הכלכליים. בניית אתרים ברמת גן הוא שירות מקצוע המוצע ללקוחות ג’נסיס על מנת לאפשר להם לזכות ביתרון משמעותי על פני המתחרים שלהם וליהנות מייצוג מקצועי ברמה הגבוהה ביותר.

להרשים את הגולשים שלכם החל מהשנייה הראשונה:

בכל הנוגע לרושם ראשוני יש לכם רק כמה שניות להשפיע על הלקוחות שלכם. לכן אתם רוצים להיות בטוחים שאתם מספקים להם את הרושם הראשוני החיובי והטוב ביותר שתוכלו. כאשר אתם עושים זאת אתם מגדילים את הסיכוי שלכם לזכות באמון של הלקוחות ואת הסיכוי שהם ירכשו מכם או ישאירו פרטים באתר. כדי להרשים את הגולשים שלכם כבר מהשניות הראשונות תצטרכו להשקיע בהתאמת האתר למובייל, שיפור מהירות הטעינה של האתר, עיצוב גרפי מרשים ואיכותי, תוכן טוב ומדויק העונה לצרכי הגולש בבחירתו להיכנס לאתר ועוד. 

5 דברים שחשוב לשים לב אליהם כבר בשלבי הבנייה הראשונית של האתר:

  • עיצוב האתר – העיצוב של האתר צריך לשקף את צבעי וערכי המותג, לשדר את האנרגיות והמחשבות שאתם רוצים לשדר ובעיקר לחזק את המותג שלכם ולשפר את חוויית השימוש באתר לטובת הגולשים שלכם. אתר המעוצב בצורה מקצועית יציג אתכם בצורה טובה יותר בעיני הגולשים, מה שעשוי להשפיע גם על האמינות שלכם בהתאם להשקעתכם באתר. עיצוב טוב גם תורם לשיפור חוויית השימוש באתר, ניצול נכון של שטח לבן, נעים לעין ועוד.
  • התאמה למובייל – פרמטר חשוב נוסף הוא התאמה למובייל. אתם רוצים לוודא שהאתר שלכם מותאם רספונסיבית לגלישה במסכים שונים, לרבות גלישה במכשירים ניידים. מרבית הגולשים באינטרנט כיום עושים זאת באמצעות המובייל ולכן אתם רוצים לוודא שכאשר אלה נכנסים לאתר שלכם הם יכולים לגלוש בו בצורה אידיאלית, הן מבחינת מהירות הטעינה של האתר במובייל והן מבחינת העיצוב, גלישת הטקסט, כפתורי ניווט, אפשרויות שונות, גודל הטקסט באתר ועוד.
  • חוויית משתמש – חוויית המשתמש באתר שלכם תשפיע לא רק על אחוז ההמרה באתר שלכם אלא גם על קידום אורגני בגוגל והמיקום של האתר שלכם בתוצאות החיפוש. ההשלכות של פעולות שונות לשיפור חוויית המשתמש יהיו קריטיות להצלחת האתר שלכם. 
  • תוכן ראשוני – חשוב לכלול תוכן ראשוני באתר לכל הפחות בעמודים הראשיים בו. עמוד הבית, עמוד אודות, פרטי יצירת קשר עם בית העסק ומספר עמודים ראשיים המסבירים על שירותי החברה הבולטים. אלה יספקו ללקוח נחיתה רכה באתר ואפשרות לו להתחבר אל בית העסק.
  • התאמה לקידום אורגני – הקידום האורגני חיוני להצלחת העסק שלכם בשיווק הדיגיטלי. הוא יאפשר לכם להתברג גבוה בתוצאות החיפוש (בהנחה שהעבודה מתבצעת בצורה מקצועית ונכונה), להגיע לקהל יעד רחב יותר ולהמשיך להתפתח ולצמוח כלכלית ועסקית. בשלבי בניית האתר כדאי יהיה לבצע מספר פעולות להתאים את האתר לצרכי קידום אתרים כמו בניית היררכיית תוכן נכונה, התאמה למובייל, שיפור חוויית המשתמש באתר ומהירות הטעינה בו, הזנת מפת אתר, הזנת מידע חשוב אודות העסק ועוד.

 

מדוע כדאי לבנות אתר מקצועי לעסק שלכם ברמת גן עם ג’נסיס?

ג’נסיס הינה חברת המיתוג המובילה בישראל ואחת מחברות הפרסום הגדולות והמובילות בארץ. החברה מיתגה אלפי עסקים קטנים וגדולים, באינספור תחומים שונים. בניית אתרים מקצועיים הם רק חלק משירותי החברה כך שתוכלו ליהנות ממעטפת מלאה שתספק לכם את כל מה שאתם צריכים לשיווק ומיתוג העסק שלכם במקום אחד. החברה מעסיקה עשרות עובדים מקצועיים המתמחים בעבודתם: מתכנתים, מעצבים גרפיים, משווקים, אנשי קרייאטיב, מנהלי תיקים אישיים ועוד. החברה שמה דגש על שירות איכותי ברמה הגבוהה ביותר ודוגלת בעבודה שקופה ומקצועית לאורך כל הדרך עם הלקוח. 

בשלבי בניית האתר שלכם החברה תאפיין ביחד אתכם את העסק שלכם, הצרכים והמטרות שלכם כבעלי העסק, התקציב עמו עובדים ותבצע מחקר שוק מקיף. אנשי השיווק של ג’נסיס יחקרו היטב את השוק, את המתחרים שלכם ויאפיינו את קהל היעד המדויק אליו כדאי יהיה לכוון, בשיתוף פעולה עם הלקוח כמובן. מכאן ניתן יהיה לבנות אסטרטגיה מנצחת לבניית האתר ולאחר מכן גם לפרסום שלו. 

עוד אין לכם אתר מקצועי לעסק שלכם?

בעולם בו האינטרנט הוא ערוץ השיווקי הפופולרי ביותר, הרי שבעלי עסקים לא יכולים להסתמך על אנשים העוברים פיזית ליד החנות או בית העסק שלהם. הם אינו יכולים להסתמך יותר על פרסום בעיתון המקומי או על חלוקת פליירים. כיום, באמצעות האינטרנט, ניתן להגיע לקהל היעד שאנו רוצים ולקדם את המותג שלנו בדיוק לאנשים שאנו רוצים להגיע אליהם. בין אם אנו מכוונים לקהל יעד ממוקד באזור מסוים או עיר מסוימת ובין אם להרחיב את הפעילות לכל חלקי הארץ. באמצעות השיווק הדיגיטלי אין תקרת זכוכית ותוכלו להשקיע בטכניקות פרסום כמו קמפיין ממומן בגוגל, קידום ברשתות החברתיות, שיווק בווידיאו וכמובן קידום אורגני בגוגל לאתר הנהדר של העסק שלכם. הכול כמובן מתחיל באתר מקצועי לעסק שלכם. לפרטים נוספים ואפיון אתר החלומות שלכם צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.

בניית אתרים ברמת גן
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513