בניית אתרים יבנה

בניית אתר לעסק יהווה את התשתית הבסיסית ביותר להצלחה של העסק שלכם בשיווק הדיגיטלי. כל עסק רוצה להפוך לעסק גדול ומוביל בתחום שלו. אם לפני 2 עשורים לערך היה קשה מאוד לעשות זאת וסביר להניח שהייתם צריכים לשרוד לאורך עשרות שנים כדי להיחשב למותג מוביל בתחום שלכם, הרי שכיום באמצעות האינטרנט כל אחד יכול ליהנות קידום מקצועי של העסק וזה אפילו לא מסובך. נכון, צריך לעשות זאת בצורה מקצועית ולכן אתם רוצים לעבוד עם אנשי המקצוע הטובים ביותר. בניית אתרים יבנה הוא שירות מקצועי של חברת ג’נסיס המספקת שירותי בניית אתרים כבר מעל 11 שנים ותשמח להעניק לכם את השירות המקצועי והטוב ביותר עם אתר מדהים שיהפוך אתכם למותג מוביל בתחום שלכם.

בניית אתרים יבנה – לעסקים המעוניינים להתקדם:

בניית אתר מקצועי לעסק יאפשר לכם לשלוח את תנועת הגולשים מרחבי הרשת לאתר שלכם, לבנות אמון ויחסים עם הקהל שלכם ולגרום להם לאהוב אתכם כבר מהשניות הראשונות שהם נחשפים לתכנים שלכם באתר. אתר מקצועי ומעוצב היטב יסייע באמצעות רושם ראשוני חיובי ובעזרת תוכן טוב ומועיל לקהל שלכם תוכלו לבסס אמון ולאפשר להם לנסות את השירותים שלכם. אם יש לכם עסק ביבנה ואתם מעוניינים לקדם אותו באינטרנט בכל הכוח – צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לבנות לכם אתר מדהים ומקצועי לעסק.

יצירת רושם ראשוני מדהים וחוויית משתמש מדהימה עוד יותר:

השניות הראשונות שבהן גולש באתר שלכם לראשונה יהיו השניות הקריטיות ביותר. אם תצליחו לעשות עליו רושם טוב ונעים, תזכו לזמן נוסף שבו הוא יגלוש באתר שלכם ויבחן את התכנים שלכם. לאחר זמן מה, הוא יתחיל לסמוך עליכם יותר, להאמין שאתם מומחים בתחומכם ויודעים מה אתם אומרים ויוכל להזמין את השירותים והמוצרים שלכם יותר בקלות. לכן הדגש הראשוני הוא על רושם ראשוני חיובי ברמה הגבוהה ביותר.

התאמת האתר לקידום אורגני כבר משלבי הבנייה שלו:

קידום אורגני ובניית אתרים הולכים יד ביד כבר המון שנים. למעשה, מעל עלייתה של גוגל והפיכתה לאתר הפופולרי וכנראה גם השימושי ביותר בעולם סביר להניח שגם אתם רוצים להופיע ראשונים בגוגל לביטויים רלוונטיים בתחום שלכם. כמובן שחשוב לדעת אילו ביטויים לקדם ואיך לבצע את עבודת הקידום בצורה מקצועית שלא תזיק לאתר שלכם אלא תקדם אותו במעלה תוצאות החיפוש, אולם זה כבר לכתבה אחרת. חשוב לוודא שהאתר מותאם לצרכי מנועי החיפוש כבר משלבי הבנייה שלו. כלומר שימוש בביטויי המפתח הרלוונטיים ביותר לקידום בעמודים הראשיים באתר, שהתוכן הראשוני באתר כולל את הביטויים הנדרשים, שהאתר נטען במהירות ללא עיכובים מיותרים ועוד.

על איזו מערכת כדאי לנו לבנות את אתר העסק?

אנו ממליצים בחום על בניית אתרים באמצעות מערכת וורדפרס. מערכת זו אהובה מאוד על גוגל ותתרום רבות לצרכי קידום אתרים שלכם אולם בכל הנוגע לבניית האתר, היא תאפשר לבונה האתר ולכם לבנות את האתר החלומי שלכם, ללא הגבלות כלשהן ועם שליטה מלאה בכל אספקט של האתר. כיום וורדפרס נחשבת למערכת הפופולרית ביותר בזכות הנוחות שלה, המאפשרת לבעלי עסקים ללא ידע וניסיון טכני בבניית אתרים לנהל את האתר שלהם בעצמם. כמובן שתוכלו לשכור את שירותיה של חברת פרסום כמו ג’נסיס למשל שתנהל את האתר שלכם עבורכם במקביל לשירותי פרסום שונים כמו קידום אורגני למשל.

שאלות שאתם עשויים לשאול את עצמכם לפני בניית אתר לעסק:

  • כמה עולה אתר אינטרנט מקצועי לעסק? – המחיר עשוי להשתנות בהתאם לגורמים רבים ושונים כמו חברת בניית האתרים, אפיון צרכי העסק והאתר הצפוי לקום, רמת המורכבות של האתר, אם נדרשים עיצובים במסגרת בניית האתר ועוד. להצעת מחיר מסודרת ומדויקת יותר צרו עמנו קשר ונשמח לאפיין ביחד אתכם את צרכי האתר שלכם ולתת לכם הצעת מחיר.
  • האם האתר שלי יהיה מותאם למובייל? – כל האתרים הנבנים בג’נסיס נבנים כמותאמים רספונסיבית לגלישה במובייל ובמסכים שונים. הסיבה לכך היא שמרבית הגולשים באינטרנט כיום עושים זאת באמצעות המובייל ולכן אם אתם לא רוצים לפספס גולשים אלו חייב לבנות את האתר שלכם כמותאם למובייל כבר מהשלב הראשון. כמו כן מדובר במדד חשוב כחלק מחוויית המשתמש לקידום האורגני של האתר שלכם ולכן נדאג לכם לנושא זה כבר משלבי בניית האתר.
  • איזה סוג אתר אני צריך לבנות? – ישנם סוגים שונים של אתרים כאשר הפופולריים שבהם יהיו אתר תדמית ואתר חנות. אם יש לכם מוצרים פיזיים שאתם מוכרים ייתכן ותרצו אתר חנות או לשלב בין אתר תדמית עם תוספת של חנות וירטואלית באתר שלכם. הוספה של חנות לאתר דורשת עבודה משמעותית נוספת, חיבור לסליקה ועוד. לכן גם תהיה יקרה יותר מאתר רגיל. 
  • האם האתר שלי יוכל להגיע לקהל בכל רחבי הארץ? – כמובן. אתר אינטרנט מקצועי לעסק יאפשר לכם להחליט כיצד תרצו לפרסם ולהגיע לקהל היעד שלכם. באמצעות קידום לוקאלי למשל תוכלו לכוון לקהל יעד ממוקד באזור שלכם. לעומת זאת, תוכלו להחליט לפרסם לקהל יעד גם בכל רחבי הארץ.
  • האם כדאי לבנות אתר אינטרנט או דף נחיתה? – אנו ממליצים בחום לבנות אתר אינטרנט מלא לחברה שיאפשר לכם להשקיע גם בקידום אורגני, להכיל עמודים ללא הגבלה להעלאת הערך עבור הגולשים ובניית אמון מלא עם הגולשים.
בניית אתרים יבנה
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513