בניית אתרים לעורכי דין

יש לכם משרד עורכי דין? רוצים להתחיל להביא לקוחות דרך האינטרנט? נמאס לכם להשתמש באתר שלכם ככרטיס ביקור בלבד? הכול מתחיל באתר אינטרנט מקצועי לעסק. בניית אתרים לעורכי דין שונה במעט מבניית אתרים לתחומים אחרים. תחום המשפטים הוא תחום תחרותי במיוחד ובין התחרותיים ביותר בישראל. היחס של עורכי דין באוכלוסייה הוא גבוה במיוחד, מדברים על עורך דין אחד לכל 150 אזרחים, כאשר באזור המרכז הריכוז אף גבוה יותר. כדי לעקוף את המתחרים שלכם, להתברג גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל ולהביא למשרד לקוחות ממשיים דרך האינטרנט צריך להתחיל בבניית אתר אינטרנט מקצועי לעסק.

רגע לפני שאתם בונים את האתר שלכם – חשבו על זה:

מההתלהבות של לבנות את אתר האינטרנט עורכי דין פונים לבוני אתרים בלבד, ללא התייעצות של חברת פרסום ו/או מקדם אתרים מקצועי. המעורבות של איש מקצוע מסוג זה בתהליך בניית האתר חיונית מאוד לקמפיין קידום אורגני של האתר בגוגל לאחר מכן. אתם רוצים להיות בטוחים שהאתר אינו משמש רק ככרטיס ביקור שתוכלו להראות לחברים, בני משפחה או אנשים שאתם נפגשים עמם פיזית – אלא בנוי להביא תוצאות גם באמצעות שיווק ופרסום במרחב הדיגיטלי. בגוגל מתבצעים מאות אלפי חיפושים (ויותר) למונחי חיפוש הקשורים בתחום המשפטים וחיפוש עורכי דין. אלה ממוקדים לרוב לתחומים ספציפיים ולעורכי דין לפי אזורים שונים. לכן אתם רוצים להתייעץ עם איש מקצוע, שיבצע אתכם אפיון, מחקר שוק, ומחקר מילות מפתח ויעזור לכם למקד את העבודה על בניית האתר כבר משלבי הבנייה שלו.

היכן נבנה את האתר?

אנו בג’נסיס מתמחים בשירותי בניית אתרים לעסקים, עם דגש על תחום המשפטים ועריכת דין. החברה בנתה וקדמה עשרות אתרים למשרדי עורכי דין ובעלת ניסיון רב בתחום. אנו ממליצים בחום לבנות אתר מקצועי לעסק במערכת וורדפרס, המשמש כמערכת קוד פתוח לבניית אתרים מקצועיים. באמצעות וורדפרס ואלמנטור ניתן יהיה לבנות אתר ברמה הגבוהה ביותר עם עיצוב גרפי מקצועי המשדר את ערכי המשרד, החזון שלו וחוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר. בונה האתר שם דגש על הפרטים הקטנים ביותר ומקדם אורגני מטעם החברה ילווה את ההליך על מנת לוודא שהאתר יהיה מותאם לקידום אורגני כבר משלבי הבנייה שלו. 

איך לבחור את הביטויים המתאימים ביותר לקידום האתר?

בניית אתרים לעורכי דין, כפי שאמרנו, איננה מתחילה ומסתיימת רק בבניית האתר עצמו. אתרי אינטרנט כיום אינם מיועדים ליופי או ככרטיסי ביקור אלא כתשתית מקצועית להבאת לקוחות באמצעות האינטרנט. זו הסיבה שאתם משקיעים באתר מקצועי לעסק והסיבה שאתם רוצים להשקיע בפרסום לאחר מכן. כדי לעשות זאת בצורה נכונה שתחסוך לכם זמן, כסף והתעסקות לאחר מכן חשוב יהיה לבחור את הביטויים הנכונים לקידום כבר משלבי בניית האתר. לצורך כך יהיה צורך בביצוע מחקר מילות מפתח מקצועי. תפקידו של מקדם האתרים יהיה דווקא למקד את עורך הדין, שלבטח ירצה להתפרס על פני קשת רחבה של מילות מפתח ותחומים. חשוב להבין שבמציאות התחרותית הגבוהה במיוחד של תחום זה בארץ, משרד שלא ימקד את קידום האתר שלו בתחום אחד או שניים, עשוי להישאר מאחור בדירוגים. כמו כן, בחירת הביטויים צריכה להיעשות גם תוך התחשבות בביטויים או שאילתות חיפוש שהלקוחות הפוטנציאליים עשויים לחפש ולא אנשים עשויים לחפש רק מידע ולא זקוקים באמת לשירות.

אפיון, עיצוב ובניית האתר לעורכי דין:

לאחר שלבי התכנון והמחקר המקדימים, כאשר יש אסטרטגיה ברורה ללכת לפיה, אפשר יהיה להתחיל לתכנן ולאפיין את אתר האינטרנט של המשרד. לא מדובר רק על קידום אתרים שצריך להתחשב בו בבניית האתר אלא גם על ה”מסע” שיעבור הגולש באתר שלכם, ההרגשות שלו והרצון שלכם להפוך אותו ללקוח בסופו של דבר. לכן חשוב יהיה לתכנן את התהליך שיעבור הגולש באתר שלכם, לוודא שבתהליך הוא נהנה מחוויית שימוש נוחה ויעילה באתר, ניווט מהיר ונוח בין התכנים והעמודים השונים בו ושאתם מצליחים להניע אותו לפעולה בתוך ההליך ליצור אתכם קשר או להשאיר פרטים ותוך כדי לבנות אמון כמובן עם התכנים אותם אתם משתפים באתר. העובדה שאתם בונים את האתר שלכם עם ג’נסיס מאפשרת למקדם האתר להיות מעורב בכל שלבי ההליך של בניית האתר וכך גם לוודא שבמקביל לחוויית משתמש מדהימה, הביטויים המקודמים יהיו חלק מאסטרטגיית הבנייה של האתר.

הזנת תכנים ראשונים באתר:

כחלק מבניית אתר עם ג’נסיס תזכו למספר תכנים ראשונים באתר, בעמודים הראשיים, על מנת לצאת לדרך בצורה חיובית ומקצועית כבר מהימים הראשונים של האתר באוויר. לאחר מכן, באופן שוטף וכחלק מעבודת הקידום והפרסום של האתר, נצטרך להזין את האתר בתוכן חדש במהלך החודש. ישנם עורכי דין המעדיפים להכין את התכנים בעצמם ואילו אחרים ישמחו להעביר את הפעילות המדוברת לכותבי התוכן של החברה, כאשר הם יעברו על התכנים ויאשרו אותם לפני העלאה לאתר. 

שילוב אלמנטים המחזקים את המיתוג והאמינות של המשרד:

משרד עורכי דין טוב הוא משרד חזק. כדי לשדר את זה באינטרנט, דרך אתר האינטרנט שלכם, נצטרך להציג ביקורות של לקוחות, ציוני דרך מוצלחים של המשרד, כתבות על המשרד בתקשורת, לבנות עמוד עסקי בגוגל מיי ביזנס ולטפח אותו ועוד. 

לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר לבניית אתר למשרד עורכי דין אנא השאירו פרטים כאן למטה ונשמח לעמוד לשירותכם.

בניית אתרים עורכי דין
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513