בניית אתרים לעסקים קטנים

חברת ג’נסיס מתמחה בשירותי בניית אתרים, מיתוג עסקי ופרסום בדיגיטל. החברה נחשבת למובילה בישראל למיתוג עסקים ובין חברות הפרסום המובילות, עם עשרות עובדים מקצועיים הזמינים עבורכם לבניית אתר מרהיב ומקצועי לעסק שלכם. החברה עובדת עם עסקים בכל סדר גודל ומתמחה בבניית אתרים בהתאמה אישית לעסקים קטנים, הרוצים לבלוט על פני המתחרים שלהם, להפוך למותגים חזקים ומובילים בתחום שלהם ולהביא לקוחות חדשים דרך האינטרנט. בניית אתרים לעסקים קטנים צריכה להיעשות בצורה מקצועית. חשוב לזכור שאין תחליף לרושם ראשוני ואין תחליף לעבודה מקצועית. לפרטים נוספים והצעת מחיר אטרקטיבי לבניית אתר מקצועי לעסק השאירו לנו פרטים ונשמח לעמוד לשירותכם.

מדוע אתם רוצים לבנות אתר לעסק שלכם?

בניית אתר לעסק היא בעלת חשיבות עליונה לכל עסק כיום. היא כוללת יתרונות רבים:

  • מיתוג – כדי לבנות מותג דרוש זמן, סבלנות, משאבים, כסף וחשיפה. אתר העסק היא התשתית הטובה ביותר באינטרנט כדי לבסס עליה את בניית המותג שלכם.
  • פרסום – דרך אתר החברה תוכלו להציג את צוות החברה, חזון החברה, המוצרים והשירותים שלה, מידע בעל ערך לגולשים וכמובן גם אפשרויות שונות ליצירת קשר. אתר האינטרנט של החברה היא התשתית הטובה ביותר לשלוח אליה את הגולשים שלכם, אם האתר בנוי בצורה מקצועית ונכונה.
  • אמון – בית עסק שאין לו אתר אינטרנט כיום, גם אם אינו מקודם בגוגל, נחשב לעסק מיושן ואומר הרבה על בעלי העסק המובילים אותו. על כן גולשים עשויים להירתע מלהזמין שירותים של עסקים כאלה כיום ויעדיפו לפתוח גוגל ולחפש אחר איש מקצוע עם יותר המלצות, מידע שניתן ללמוד עליו ועוד.
  • עובד עבורכם 24/7 – גם כאשר העסק לא פתוח, גם כאשר אתם ישנים, אתר האינטרנט שלכם עובד עבורכם. האתר פועל כמסנן שיווקי נהדר להובלת הגולשים להשארת פרטים באתר או רכישת מוצר מסוים. 

כמה עסק קטן צריך להשקיע באתר שלו?

אתר אינטרנט מקצועי לעסק עשוי לעלות בין כמה אלפי שקלים לכמה עשרות אלפי שקלים. המחיר עשוי להשתנות בהתאם לפרמטרים רבים כמו תכלית האתר, עיצובים ותכנים הנדרשים בו, מערכות ופיתוחים ייחודיים הנדרשים לבעל העסק, חברת בניית האתר ואיך היא מעריכה את השירות שלה ועוד. עסק קטן בדרך כלל לא ישקיע עשרות אלפי שקלים על אתר אך גם צריך להימנע מהשקעה באתר זול מדי שכן הוא עשוי להיות לא מקצועי ולפגוע בתדמית העסק שלכם. לפרטים נוספים והצעת מחיר לאתר מקצועי מותאם אישית לצרכי העסק שלכם צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

בניית אתר וורדפרס מקצועי לעסק:

כאשר באים לבנות אתר תחילה מאפיינים את האתר ההולך להיבנות. אחד הדברים הראשונים שמאפיינים הוא על איזו פלטפורמה לבנות את האתר. נדיר מאוד היום שאתר ייבנה מתכנות מלא. יש פלטפורמות נהדרות לבסס עליהן את בניית האתר ואם אתם בוחרים את המערכת המומלצת ביותר בעולם כיום, מערכת וורדפרס, תהיה לכם גם שליטה מלאה על האספקטים השונים באתר. ישנן מערכות קוד סגורות המאפשרות לבנות אתרים נחמדים, אבל לא יוכלו להיות ברמתם של אתרים מקצועיים שנבנו בהתאמה אישית לצרכי העסק, משהו שקשה לעשות עם ההגבלות של מערכות אלה. מערכת וורדפרס למשל הינה מערכת קוד פתוח המאפשרת גישה לעריכת קוד האתר, עריכת החלקים השונים באתר, צבעים, רקעים, אלמנטים שונים, התאמה למובייל ועוד. 

מה עושים עם האתר לאחר השלמת הבנייה שלו?

לאחר השלמת בניית האתר צריך להתחיל לפרסם אותו, להביא תנועה, לבנות את המותג שלכם ולהביא לקוחות חדשים לעסק. כל זאת תוכלו לעשות על ידי תכנון אסטרטגי קפדני ומקצועי. אסטרטגית המיתוג והפרסום שלכם תאפיין בין היתר גם את קהל היעד שלכם ובכך ניתן יהיה להחליט היכן כדאי להשקיע את תקציב הפרסום שלכם. זה יכול להיות בפייסבוק, בגוגל, ביוטיוב, באינסטגרם או במקום אחר. מוטב להכין את האתר גם לצרכי קידום אורגני כבר משלבי הבנייה שלו. זה יעלה לכם עוד קצת כסף אך יהיה שווה את הזמן והכסף שתחסכו בהמשך כאשר תרצו לקדם את האתר בתוצאות החיפוש בגוגל.

איך לבחור חברת בניית אתרים שתתאים לכם ולציפיות שלכם?

  • תיק עבודות – הדבר הראשון שאתם רוצים להסתכל עליו ולבחון אותו הוא תיק העבודות של החברה. בדקו את איכות האתרים, רמת העיצוב, האם מדובר באתרים עם עיצוב מודרני? הם חווית הגלישה בהם נעימה? האם יש סגנון ייחודי שהחברה דבקה בו או שהאתרים הינם ייחודיים? האם החברה בנתה אתרים בתחום שלכם או רק בתחומים אחרים?
  • פגישה – אם לא פגישה פרונטלית אז לפחות פגישת זום שתסייע לכם להבין יותר טוב מי עומד מולכם, להתרשם ממנו, ממה שהוא יכול לספק לכם והאם יש כימיה ופוטנציאל לעבודה רציפה בין הצדדים. 
  • חוזה – חשוב לעבוד עם הסכם עבודה. לא פעם קרה לאורך ההיסטוריה שחברת בניית האתרים עשתה עבודה לא מקצועית או עצרה עבודה באמצע למרות שהלקוח כבר שילם כסף. לחילופין גם מקרים שבהם העבודה בוצעה ברמה הגבוהה ביותר אך הלקוח לא שילם. במקרים כאלו ואחרים חשוב שיהיה הסכם עבודה חתום. זה לא מזלזל בלקוח אלא להיפך, מכבד אותו ואת החברה הבונה את האתר.
  • מחיר – לא הפרמטר הראשון שתרצו להתחשב בו אך ללא ספק חשוב שיעמוד בתקציב שלכם או יחרוג ממש במעט. לא להגזים עם המחיר המשולם אך גם לא לבנות אתר זול מדי.

חברתינו מתמחה במגוון תחומים בניהם קידום אתרים.

בניית אתרים לעסקים קטנים
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513