בניית אתרים מקצועיים

אתר מקצועי לעסק הוא ללא ספק התשתית הבסיסית והחשובה ביותר לכל בית עסק. אתר מקצועי משמש כפנים של העסק באינטרנט, כיעד הנחיתה אליו הגולשים מגיעים מרחבי הרשת וכמובן גם כנכס המרכזי של העסק בעולם הדיגיטלי. אם גם אתם בעלי עסקים המעוניינים להביא לקוחות חדשים דרך האינטרנט, לבנות מותג מוביל בתחום שלכם ולעשות זאת בצורה נכונה ומקצועית – הגעתם למקום הנכון. חברת ג’נסיס הינה חברת המיתוג והפרסום המובילה בישראל ומספקת, בין היתר, שירותי בניית אתרים מקצועיים לעסקים. לפרטים נוספים השאירו פרטים כאן למטה ונציגנו המקצועיים יחזרו אליכם בהקדם.

בניית אתרים עם רושם ראשוני שעושה חשק לעוד:

על פי מחקרים רבים בתחום הגולש סופג את הרושם הראשוני מהאתר שלכם תוך 10-15 שניות לכל היותר מכניסתו הראשונה לאתר ולרוב הרבה יותר מהר מכך. לכן, כאשר גולש נכנס לראשונה לאתר שלכם (וגם בפעמים הבאות שהוא יחזור לאתר) אתם רוצים להשאיר עליו רושם טוב עם חוויית משתמש ברמה גבוהה, עיצובים נעימים לעין וכאלה שגם נראים טוב מקצועית. לבסוף חשוב שהתוכן בעמוד היעד אליו מגיע הגולש יתאים למה שמוצג בכותרת ולמה שהלקוח חיפש כשהחליט להיכנס לאתר. רושם ראשוני חיובי יגרום לכך שהגולש יעביר יותר זמן באתר שלכם, לכן גם יהיה סיכוי גדול יותר שהוא יתקרב לעסק ויבנה עמו אמון. בדרך זו הוא יתקרב לביצוע רכישה של מוצר/שירות וכך הלאה.

מה ההבדל בין אתר מקצועי לאתר פשוט?

ניכר להבדיל בין אתר מקצועי לאתר פשוט בכמה וכמה פרמטרים עיקריים:

  • עיצוב – אתר מקצועי יראה מעוצב בצורה מקצועית יותר. מוטב להסתכל על אתרים שאינם מעוצבים כראוי כדי להבין את ההבדל. לצד העבודה המקצועית יותר של מעצב העשויה לבלוט לעין, הרי שגם מעצב מקצועי יותר יתאים את העיצוב לא רק לאופי העסק והמיתוג שלו אלא גם לרוח התקופה והטרנדים העיצוביים הקיימים באותה העת.
  • חוויית משתמש – האם האתר מותאם לגלישה במובייל? האם טעינת האתר מהירה או איטית? האם התפריטים באתר נוחים ויעילים? האם יש תוסף נגישות? האם יש כפתורים מהירים ואפשרויות שונות ליצירת קשר עם בעל האתר? כל אלו ועוד הינם פרמטרים המשפיעים על חוויית המשתמש, מה שעשוי להשפיע גם על האופן שבו הגולש יכיר באתר. 
  • תוכן – אם אתם רואים את האתר מלא בתוכן ספאמי, קישורים רבים בכל עמוד ולעתים ללא פואנטה, מבנה תוכן לא מסודר וללא היררכיה ותפריטים וכד’ – סביר להניח שמדובר באתר חובבני.

 

בניית אתרי מקצועי על מערכת וורדפרס:

מערכת וורדפרס הינה המערכת המומלצת ביותר כיום לבניית אתרים מקצועיים לעסק ובכלל. באמצעות מערכת וורדפרס ניתן להקים מגוון סוגים שונים של אתרים: פורטלים, בלוגים, אתרי תדמית לעסקים, אתרי חנות ועוד. האינטרנט אומנם מלא במדריכים חינמיים להקמת אתרים בוורדפרס אבל מכאן ועד אתר מקצועי לעסק הדרך עוד ארוכה, רצופה כוונות טובות ובעיקר חסרה באנשי מקצוע מנוסים ואיכותיים. לשמחתכם – אנו בג’נסיס מספקים את כל המעטפת במקום אחד: מעצבים, מתכנתים, כותבי תוכן ועוד. 

בין היתרונות הגדולים של וורדפרס הוא השימוש בתוספים שונים המסייעים במגוון היבטים: שיפור חוויית השימוש באתר, שיפור עבודת קידום אורגני לאתר, ביצוע מעקב אחר תנועת הגולשים ואיסוף מידע חשוב לניתוח נתונים ושיפור ביצועי קמפיינים ועוד.

לשים דגש על חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר כבר מהצעד הראשון:

בג’נסיס תזכו לאתר מקצועי לעסק שהדגש בו יהיה על חוויית משתמש משופרת כבר מהרגע הראשון. בין הדברים שנשים עליהם דגש:

  • אתר מונגש עם עיצוב נעים ונוח לגלישה.
  • אתר מותאם רספונסיבית לגלישה במסכים שונים עם דגש רב על מובייל.
  • מערכות הרשמה/הזמנה (בהתאם לסוג האתר) נוחות לשימוש.
  • אבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר.
  • אחסון אתר מהיר במיוחד ושיפור מהירות הטעינה של עמודי האתר.
  • תוכן ייחודי ובעל ערך לגולשים.
  • תפריטי ניווט נוחים ויעילים.
  • ועוד…

מדוע חשוב שתהיה חוויית משתמש ברמה גבוהה באתר? יש לכך 2 סיבות עיקריות:

  • קידום אורגני – אחד הפרמטרים החשובים ביותר בהליך קידום אתרים הוא חוויית המשתמש. כמובן שמדובר בפרמטר שמתחלק להרבה מאוד פרמטרים שחלקם הזכרנו כאן למעלה. דאגה לחוויית משתמש ברמה גבוהה תשליך על התנהלות הגולשים באתר מה שבסופו של דבר ישפיע על הקידום האורגני. גוגל רוצה להציע ללקוחותיה אתרים עם חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר, עם תכנים ייחודיים ובעלי ערך ותוצאות רלוונטיות ועדכניות.  
  • אחוז המרה ROI – ככל שהגולשים יהיו שבעי רצון מהגלישה באתר שלכם, מהעיצוב שלו ומהתכנים בו הם ימשיכו לצרוך תוכן באתר שלכם וזה יוביל לאחוז מכירות גבוה יותר בסופו של דבר. 

הקמת אתר מקצועי לעסק עם ג’נסיס:

ג’נסיס הינה חברת הפרסום והמיתוג המובילה בישראל ותשמח לספק לכם את כל המעטפת שאתם צריכים במקום אחד. בניית אתרים עם ג’נסיס עוברת תהליך של מספר שלבים עיקריים: 

  1. תכנון ואפיון האתר העומד לקום, בהתאם לצרכי העסק כמובן.
  2. בניית תוכנית עבודה ועירוב של אנשי המקצוע העתידים להיות מעורבים בבניית האתר.
  3. יצירת עיצובים ראשוניים ובניית התבנית הראשונית של האתר.
  4. הכנת תכנים ראשוניים לאתר.
  5. בניית האתר של העסק בשילוב העיצובים והתכנים הראשוניים.
  6. הצגת האתר ללקוח.
  7. ביצוע מקצה שיפורים במידת הצורך.
  8. התקנת תוספים ושיפור חוויית משתמש ואלמנטים נוספים.
  9. בדיקת תקינות האתר, אפשרויות יצירת קשר ועוד.
  10. העלאת האתר לאוויר באופן רשמי.

 

בניית אתר אינטרנט
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513