בניית אתרים פרדס חנה

בניית אתרים הוא אחד התחומים הנפוצים והמדוברים ביותר בעולם הפרסום כיום. האינטרנט הפך זה מכבר לפלטפורמת התקשורת המובילה בעולם ולכן אין זה פלא כי כל בעל עסק רוצה להקים אתר אינטרנט מקצועי שייצג אותו בפלטפורמה הנהדרת הזו. בניית אתרים פרדס חנה הוא שירות בניית אתרים מקצועי של חברת ג’נסיס אותו היא מספקת לעסקים בפרדס חנה והסביבה. רוצים לקדם את העסק שלכם לתושבי האזור? להתפתח מעבר לתושבי העיר והסביבה? צרו עמנו קשר או השאירו פרטים כאן למטה באתר ונשמח לעמוד לשירותכם.

מדוע חשוב לכל עסק בפרדס חנה לבנות אתר אינטרנט מקצועי?

בניית אתרים מקצועיים לעסקים זה א’-ב’ בכל הקשור לשיווק הדיגיטלי. עולם הפרסום הולך היום יד ביד עם האינטרנט ולמעשה מרבית בעלי העסקים מעדיפים למתג ולפרסם את העסק שלהם קודם כל באינטרנט. האתר משמש כתשתית הבסיסית והמקצועית ביותר לבית העסק שתייצג אותו בצורה הטובה ביותר באינטרנט. אתר האינטרנט של החברה יעבוד עבורכם 24/7, גם כאשר אתם ישנים או העסק נמצא לאחר שעות הפעילות שלו. 

באיזה מערכת נבנה את אתר העסק?

יש מגוון מערכות המאפשרות לבנות עליהן אתר אינטרנט לעסק, אולם מערכת וורדפרס היא הפופולרית ואף המומלצת ביותר. היא לא מגבילה את המשתמשים בכל הנוגע לבניית האתר, העיצוב או התכנים בו. במערכת וורדפרס יש תוסף הנקרא אלמנטור המקל על בונה האתר בבניית האתר ולמעשה חוסך עלויות רבות ללקוח, אילו היה צריך בונה האתר לבנות את האתר מאפס. כל אתר נבנה בצורה מקצועית וייחודית, בהתאמה לסגנון הנדרש ללקוח, עם התאמות אישיות לכל צורך וכמובן התאמת העיצוב וצבעי האתר לצבעי המותג. 

כיצד נוכל לקדם את האתר ולהביא לקוחות?

אתר מקצועי לעסק יהיה התשתית המרכזית שלכם ותרצו לשלוח את תנועת הגולשים ככל הניתן אל האתר שלכם. על כן החשיבות העליונה של בניית אתר מקצועי תחילה. לאחר שבניתם אתר מקצועי לעסק שלכם תרצו לחשוב על קידום אורגני כאופציה. כל בעל עסק היה רוצה להיות ראשון בגוגל לביטויים שונים הרלוונטיים לתחום שלו. כך הוא יוכל להרוויח עוד לקוחות באופן סדיר ולא לדאוג יותר לנושא הכלכלי כל עוד הוא מטפל בלקוחות שלו בצורה מקצועית. 

מהו קידום אתרים ומדוע כדאי להשקיע בו?

קידום אתרים הוא שירות פרסום מקצועי הפועל לטובת קידום אתר העסק במעלה תוצאות החיפוש של גוגל. מדובר באחת מטכניקות הפרסום המובילות כיום באינטרנט ובכלל, כאשר מרבית משווקי הדיגיטל משוכנעים כי בטווח הארוך מדובר בטכניקת הפרסום המובילה והמניבה ביותר. קידום אתרים או קידום אורגני אם תרצו, פועלת על פני עשרות רבות של פרמטרים העשויים להשפיע על מיקום האתר שלכם בגוגל. כמובן שהכנת האתר לקידום אורגני כבר משלבי הבנייה שלו עשויה להיות משמעותית לחיסכון כלכלי וביצוע עבודה בצורה מקצועית ויעילה יותר בהמשך. 

לייצר רושם ראשוני מדהים:

על פי מחקרים שונים יש רק כמה שניות לגרום ללקוח לרושם ראשוני מדהים מצפייה ראשונית באתר שלנו או באחד העמודים בו. לכן אתם רוצים שכל פרמטר יספק ללקוח את הרושם הראשוני הטו ביותר. בשל כך אנו בג’נסיס נשים דגש על עיצוב מדהים של האתר שלכם, נשים דגש על מהירות הטעינה של האתר, על מבנה האתר, היררכיית התוכן, אלמנטים ויזואליים חשובים, תוכן מדויק למה שהלקוח חיפש ואפילו שימוש נכון בשטח הלבן באתר שלכם. לפרטים נוספים אודות רושם ראשוני חיובי אנו מזמינים אתכם להתרשם מאתרים שבנינו ללקוחותינו בתיק העבודות של החברה ולהתרשם בעצמכם. 

מהו סוג האתר שצריך לבנות?

בניית אתרים פרדס חנה עבור בתי עסק באזור היא דבר חיוני לכל בית עסק הרוצה שגם תושבי העיר והסביבה יכירו אותו היטב וימצאו אותו כאשר יחפשו שירותים/מוצרים הקשורים אליו. בנוסף ירצה להרחיב את הפעילות מעבר לסביבה הקרובה ולהגיע לקהל יעד חדש שייחשף אל בית העסק ויזמין את שירותיו. בשלב הראשון יהיה לבחור את סוג האתר הנכון והמתאים ביותר לבית העסק. לדוגמה:

צלם מקצועי בפרדס חנה והסביבה, ייתכן ויעדיף לשלב בין אתר תדמית לגלריה איכותית שתשמש כתיק עבודות אטרקטיבית אותו יוכל לשלוח ללקוחות בSMS בקלות לצפייה או להציג להם במפגשים פיזיים. לעומת זאת, חברה המספקת שירותי דפוס לתמונות והדפסת תמונות ועבודות צילום מסוגים שונים עשויה להצטרך דווקא אתר חנות אלקטרונית לאפשר ללקוחות לבצע הזמנות אונליין ולהגיע לאסוף את התמונות או לקבל משלוח עד בית הלקוח. סוג האתר עשוי להשתנות בהתאם לצרכי העסק, לאופי השירותים/המוצרים שהוא מספק ועוד. 

שאלות נפוצות שאתם ודאי שואלים את עצמכם בנושא בניית האתר שלכם:

  • מדוע דווקא וורדפרס? – ובכן וורדפרס היא מערכת הפרסום הפופולרית ביותר באינטרנט כיום. גוגל מאוד אוהבת אתרי וורדפרס ויכולה לסרוק אותם בקלות וביעילות בדרך כלל, מה שתורם בעקיפין גם לקידום האורגני של האתר בגוגל. גם נוחות העבודה של מנהלי האתר, בונה האתר ובהמשך גם מקדמי האתר שלכם תהיה גבוהה יותר בזכות העבודה עם וורדפרס.
  • כמה עולה אתר מקצועי לעסק? – המחיר עשוי להשתנות בין אתר אחד לאחר בהתאם לאופי שלו. יש אתרים ב5-10 אלף ₪ ויש אתרים בעשרות אלפי שקלים. 
  • מי בונה את האתר? – ג’נסיס מעסיקה עשרות עובדים מוכשרים ומקצועיים, ביניהם גם מתכנתים ומעצבים הבונים את האתרים היפים והמקצועיים ביותר בישראל. 
בניית אתרים בפרדס חנה
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513