בניית אתר נדל”ן

עבדתם במשך שנים רבות לבסס את עצמכם כחברת נדל”ן מקצועית ומובילה בתחום. השתלטתם על נישה מסוימת, פיתחתם פרויקטים, גיבשתם מתודולוגיית עבודה נהדרת ורווחית. כל זה לא עוזר לכם אם אין לכם למי לפרסם את זה. לשמחתכם. האינטרנט מציע לנו מגוון אפשרויות בלתי מוגבלות בכל הנוגע להגעה לקהל הרחב, בין אם מחפשים משקיעים לנכסים ובין אם אתם מחפשים לקוחות קצה לרכישה או השכרה של הנכסים למגורים. בניית אתר נדל”ן היא אומנות בפני עצמה בכל הקשור לעולם בניית האתרים. חברת ג’נסיס הינה חברת המיתוג והפרסום המובילה בישראל וככזו דוגלת בבניית אתרי נדל”ן בסטנדרטים הגבוהים ביותר. אנו מזמינים אתכם להתרשם מתיק העבודות של החברה ואף ליצור קשר באתר או בטלפון, לקבוע פגישה ללא התחייבות ובה נציג לכם את האפשרויות לגבי אתר הנדל”ן שלכם וכיצד אנו ממליצים שיראה בהתאם לדרישות שלכם.

כיצד בנוי אתר נדל”ן ומה חשוב שיהיה בו?

תחום הנדל”ן הוא תחום רווי בתחרות. בין אם מדובר ביזם נדל”ן פרטי בתחילת דרכו ובין אם מדובר בחברות המגלגלות מאות מיליונים, הרי שלכולם מטרה משותפת אחת לרוב והיא להשיג עסקה טובה. ישנן חברות נדל”ן המחפשות משקיעים ואחרות מחפשות למכור את הנכסים למגורים או שימוש. חברות מסוימות מתמחות בנדל”ן למגורים ואחרות בנדל”ן מסר, קרקעות או אפילו נדל”ן בחו”ל. בניית אתרים בתחום הנדל”ן צריך לשקף לצורך העניין את הייחודיות וההתמחות של החברה בתחום. אלו דברים חשוב שיהיה באתר הנדל”ן שלכם?

  • תצוגה מרהיבה של הנכסים והפרויקטים המיועדים להשקעה/מכירה.
  • עמוד אודות מפורט על החברה עם כל הפרטים עליה: מי עומד מאחוריה, חזון החברה, נכסים, ותק, ניסיון, צורת התנהלות וכו’.
  • מגוון אפשרויות ליצירת קשר עם החברה.
  • התאמת האתר לגלישה רספונסיבית במובייל ובמסכים שונים.
  • תוכן שיווקי וטוב המקדם את הנכסים.
  • חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר שתאפשר לאנשים להתרשם מכם ומהנכסים שלכם בקלות ובנוחות. 
  • במקרה של אתר מגזין בתחום הנדל”ן תרצו להבליט את חלוקת התכנים והצגתם בצורה אטרקטיבית לגולשים.

בניית אתר נדל”ן שיבליט אתכם מעל המתחרים שלכם:

יצירת בידול תהיה חשובה לבניית מותג מוביל בתחום שלכם. בניית אתר נדל”ן צריך להבליט את היתרונות שלכם ואת מה שמייחד אתכם מול המתחרים שלכם. כך למעשה תוכלו, באמצעות אתר ברמה הגבוהה ביותר, להציע חוויית שימוש ואיכות גבוהים יותר ללקוחות שלכם. זה ישפיע על המוניטין שלכם כבר משלבי הגלישה באתר. במה אתם הכי טובים בו? מה תחום ההתמחות הבולט של החברה? כיצד אתם יכולים להבליט אותו באתר שלכם? על כך ועוד תוכלו להתייעץ עם אנשי השיווק המקצועיים שלנו בג’נסיס שישמחו לעמוד לשירותכם.

שיווק הנכסים בצורה הטובה ביותר עם אתר ברמה הגבוהה ביותר:

בין אם אתם הולכים להשקיע בטכניקת קידום אתרים, פרסום ממומן או כל טכניקת פרסום אחרת – בסופו של דבר הקהל יגיע אל האתר שלכם. לכן כדי לשווק את הנכסים שלכם בצורה הטובה ביותר אתם רוצים לוודא שיש לכם אתר ברמה הגבוהה ביותר. עם אתר ברמה הגבוהה ביותר תוכלו להרשים את הקהל שלכם, לאפשר להם לגלוש יותר זמן באתר ולהגביר את הסיכוי שהם יתעניינו בנכסים שלכם להשקעה. האתר שלכם לא צריך להבליט כבר מעמוד הבית את הנכסים – אלא את ההזדמנות העומדת בפני המשקיע ומדוע כדאי לו לפנות אליכם. השלב הראשון יהיה לייצר רושם ראשוני חיובי ואז לייצר עניין. לגרום לגולש להבין שיש פה הזדמנות שהוא לא רוצה לפספס. משם להוביל אותו לעמודי הפרויקטים והנכסים לדוגמה כדי ליצור אמינות, סמכות ולהציג לו את ההזדמנויות בפועל. משם נרצה למשוך אותו ליצור קשר עם החברה ואז כאשר האתר שלכם עשה את עבודתו נאמנה זה כבר יהיה התפקיד שלכם להפוך את הפגישה לעסקה, את המתעניין למשקיע/לקוח ולהמשיך לגדול.

על איזו מערכת יהיה בנוי האתר?

אנו בג’נסיס מתמחים בבניית אתרים באלמנטור של מערכת וורדפרס. למעשה, ניתן להפיק כל סוג אתר על וורדפרס ואף לבצע שינויים והתאמות בהתאם לצרכי העסק ללא תקרת זכוכית. השימוש במערכת וורדפרס משפר את אפשרויות הבנייה והעיצוב של האתר, לא מגביל את האופציות השונות כמו במערכות תוכן אחרות ואף מאפשר גם ממשק ניהול נוח ויעיל לבעל האתר. 

באילו ערוצי שיווק ניתן יהיה לקדם את האתר לאחר בנייתו?

לאחר שבניתם אתר נהדר, ברמה הגבוהה ביותר, שממתג ומקדם אתכם בצורה הטובה ביותר – הגיע הזמן להתחיל להשקיע בפרסום ולהביא תנועה לאתר שתהפוך ללקוחות בסופו של דבר. אנו ממליצים על קידום אורגני כטכניקת הפרסום הטובה ביותר וגם הרווחית ביותר. עם זאת, אם אתם מחפשים גם לקוחות בטווח הקצר ואין לכם סבלנות או יכולת לחכות לתוצאות עם הקידום האורגני תוכלו לשלב פרסום ממומן בפייסבוק או בגוגל כדי לפעול גם להשגת לידים בטווח הקצר.

בנו אתר שמשקף את עוצמת המותג שלכם:

זכרו תמיד כי האתר שלכם הוא הפנים של המותג שלכם באינטרנט. הוא התשתית הטובה ביותר לשלוח אליה את הקהל שלכם והוא יעבוד עבורכם 24/7 גם מעבר לשעות הפעילות של החברה. בניית אתר מקצועי לחברת הנדל”ן שלכם תסייע לכם להשיג עוד משקיעים, עוד לקוחות, עוד שותפים עסקיים. כל זאת בהנחה שהאתר יהיה בנוי ברמה הגבוהה ביותר ויציב אתכם מעל המתחרים שלכם כבר מהשניות הראשונות שבהן הגולש נמצא באתר שלכם.

בניית אתר נדלן
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513