בניית אתר תיירות

תחום התיירות הינו תחום תחרותי במיוחד וכדי להבליט את עצמכם מעל המתחרים שלכם ולמשוך קהל לקוחות באמצעות האינטרנט תצטרכו אתר אינטרנט מדהים. כיאה לאנשים שאוהבים לטייל בעולם, לראות מקומות חדשים ולצבור חוויות חדשות. באותה המידה אתם רוצים לספר ללקוחות הפוטנציאליים שלכם חוויית גלישה מדהימה באתר שלכם כדי שיוכלו כבר להריח ולחוות את הטיול שלהם, החופש שלהם, החוויות שלהם, כבר מהשלב הראשוני באתר שלכם. אם תצליחו לגרום להם לחוות את זה הם יהפכו ללקוחות שלכם וירצו להזמין את הטיול דרככם. בין אם מדובר בטיול מאורגן, שיווק בתי מלון, כרטיסי טיסה, הדרכות ועוד. בין אם מדובר בתיירות בארץ או בחו”ל. חברת ג’נסיס הינם חברת בניית אתרים המובילה בישראל ותשמח להעניק לכם את השירות המקצועי והטוב ביותר, תוך שימת דגש לפרטים הקטנים ולחוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.

כיצד בנוי אתר תיירות ומה חשוב שיהיה בו?

אתר תיירות יכול להיות אתר המשווק טיולים מאורגנים, כרטיסי טיסה, מתחם תיירות ונופש ספציפי, מגזין תיירות ועוד. בהתאם לסוג האתר שלכם תצטרכו לבנות אתר אינטרנט מקצועי, עם חוויית גלישה ושימוש ברמה הגבוהה ביותר. כמו כן תרצו להציג את היתרונות של העסק שלכם והאתר שלכם, להציע תוכן איכותי ובעל ערך לגולשים וניווט נוח ויעיל. מכיוון שכל אתר תיירות עשוי להיות בנוי בסגנון אחר אין הנחיות ברורות לגבי האתר הספציפי שלכם, אולם תוכלו לראות כמה דוגמאות כאן:

  • באתר המשווק טיולים מאורגנים למשל חשוב יהיה להציג באתר את היעדים, החבילות המוצעות, תאריכים, זמן הטיול ומחיר החבילה האטרקטיבי. חשוב להשתמש בעיקר בתמונות נוף יפות המציתות את הדמיון וגורמות לקהל כבר להרגיש את הטיסה הבאה שלהם.
  • באתרים המשווקים כרטיסי טיסה, בתי מלון והזמנות ישירות דרך האתר חשוב שתהיה מערכת לבדיקת זמינות ומחירים בצורה מהירה ונוחה, לרוב דרך הסליידר הראשי בדף הבית אך גם באמצעות עמוד ייעודי של המערכת. 
  • במגזינים בתחום התיירות למשל המטרה תהיה להבליט את התוכן ולכן יוצג במגוון אזורים בדף הבית בצורה אטרקטיבית.

בכל אחד מהאתרים חשוב שיהיה ניווט נוח ויעיל, תוסף נגישות בולט, מגוון אפשרויות ליצירת קשר עם החברה, עמוד אודות המפרט על החברה, בעליה, הניסיון, הוותק, הייחודיות שלה ועוד.

בניית אתר תיירות שיבליט אתכם מעל המתחרים שלכם:

כדי להבליט את עצמכם על פני המתחרים שלכם תצטרכו לייצר בידול, משהו ייחודי משלכם שאין למתחרים שלכם או שאתם מספקים אותו הרבה יותר טוב מהם. האתר שלכם יכול לעזור לכם להבליט את היתרונות הללו על פני המתחרים שלכם אם תצטרכו להציג אותם בתוכן באתר, בעיצוב, בחוויית השימוש ועוד. כך למשל: אם אתם מספקים את המחירים הזולים ביותר בטיולים מאורגנים למזרח הרחוק – תרצו להבליט את זה, אם אתם מתמחים בטיולים לארה”ב תרצו להבליט את זה, אם אתם מתמחים בהשכרת דירות נופש (במקום בתי מלון) תרצו להבליט את זה. 

שיווק השירותים שלכם בצורה הטובה ביותר עם אתר תיירות ברמה הגבוהה ביותר:

האינטרנט מציע לנו מגוון אפשרויות בלתי נגמרות לקידום העסק: קידום אתרים, פרסום ממומן בגוגל, פרסום בפייסבוק, פרסום באינסטגרם ועוד. כל אלו ואחרות יהיו פלטפורמות נהדרות לקידום העסק באינטרנט, אולם אתם צריכים לאפיין ביחד עם אנשי השיווק שלנו את צרכי העסק, קהל היעד, לבצע מחקר שוק ולבדוק היכן נמצא קהל היעד שלכם באינטרנט. שם כדאי יהיה להשקיע את המשאבים שלכם ולמשוך גולשים אל האתר שלכם. אותם גולשים יהפכו בסופו של דבר ללקוחות לאחר שיכירו אתכם יותר, יתרשמו מהשירותים שאתם מציעים ומהאמינות של המותג שלכם.

על איזו מערכת לבנות את אתר התיירות שלכם?

את האתר אנו ממליצים לבנות על מערכת וורדפרס. באמצעות מערכת זו ותוסף האלמנטור שלה ניתן לבנות אתרים ברמה הגבוהה ביותר, המשדרים בדיוק את מה שאתם רוצים לשדר: יוקרה, איכות, חופש ועוד. באמצעות וורדפרס ניתן יהיה לעקוב בקלות אחר תנועת הגולשים באתר שלכם, להטמיע תוספים שונים לשדרוג חוויית השימוש באתר ולבצע התאמות מלאות לכל צורך ללא הגבלות שונות. אנו בג’נסיס מתמחים בניית אתר אינטרנט ברמה הגבוהה ביותר עם חוויית משתמש מדהימה, רושם ראשוני עוצמתי והכול תוך שימת דגש על הפרטים הקטנים ביותר.

באילו ערוצי שיווק כדאי להשקיע בפרסום אתר התיירות שלנו?

ישנם מגוון ערוצי שיווק פופולריים באינטרנט. החל מפרסום בפייסבוק, קידום אורגני, פרסום ממומן בגוגל ועוד. לכל פלטפורמה יש את היתרונות והחסרונות שלה. לכן חשוב לאפיין את קהל היעד שלכם והיכן הוא נמצא באינטרנט. ישנם אתרי תיירות המעדיפים להשקיע בפרסום ממומן בגוגל מבוסס מילות מפתח ושאילתות חיפוש שהגולשים מבצעים (לדוגמה מבצע טיסה לברצלונה, כרטיסים בדקה ה-90 לרומניה ועוד) ואילו אחרים יעדיפו לפרסם בפייסבוק ובאינסטגרם בהם יוכלו להציג מודעות עם תמונות הממחישות את חוויית הטיול וגורמות ללקוחות כבר לדמיין את עצמכם בחופשה שלהם.

הבליטו את המותג שלכם באמצעות אתר אטרקטיבי ומקצועי:

זה הזמן שלכם להבליט את המותג שלכם על פני המתחרים שלכם עם אתר אינטרנט מדהים ומקצועי לעסק. בתחום תחרותי כמו תיירות אתם ללא ספק צריכים לייצר יתרון משמעותי על המתחרים שלכם עם אתר מקצועי, שיציב אתכם בחוד החנית הטכנולוגית כיום וייצר רושם ראשוני מדהים שישפיע על הלקוחות שלכם להזמין את החופשה הבאה דרככם.

תירות
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513