האם כדאי להפוך את הפרופיל האישי לדף עסקי בפייסבוק ?

תארו לעצמכם שיש לכם 2,000 חברים בפייסבוק, את חלקם אתם מכירים ממש טוב ולכן גם ביקשתם מהם בזמנו שהקמתם דף עסקי בפייסבוק לעשות לכם לייק וזה משום שפייסבוק לא הסכימו שדף הפרופיל שלכם יהיה גם פרופיל העסק שלכם והיו לו סיבות טובות

לא צריך לערבב בין חיים אישיים לעסק, זה מה שפייסבוק חשב. והעובדה שפייסבוק היא רשת חברתית הובילה אותה לחוקק חוקים ששומרים עליה מפני ניצול הפרופיל האישי למטרות עסקיות כי במהותה פייסבוק היא רשת חברתית.

יתכן שזה משום שיש היום יותר מדי עסקים פרטיים, יתכן שזהו עידן היוזמות הפרטיות אבל איכשהו פייסבוק הבינו שלהמון אנשים, שהם בין השאר נתח גדול מאוד של הגולשים בפייסבוק, יש עסקים ולכן הם ביטלו את החוק שאומר שאסור לערבב בין עסקים לחברים והיום הם מאפשרים לכל אחד להמיר את הפרופיל האישי שלו לדף עסקי.

האם כדאי להפוך את הפרופיל האישי לדף עסקי בפייסבוק

 

מה היתרונות של המרת פרופיל אישי לעסקי?

בתהליך טכני קצר מועד (מדובר על לחיצה) מתבצעת המרה של דף פרופיל אישי לפרופיל עסקי ומיידית, כל החברים שלך, המשפחה, הבני דודים, השכנים, המעגל הקרוב והרחוק, החברים מהחוג ואלה מהים, הופכים להיות חברים של העסק שלך. האומנם?

האם יש לכך תרומה כלשהי לעסק שלך מעבר למספר גדל והולך של חברים? האם זה מעיד עליך ועל העסק שלך ובכלל, לא שמעתם על קהלי יעד? האם כל החברים שלך הם קהל היעד שלך?  מי המטרה של פרסום בפייסבוק שלכם? ואם מסתכלים על הצד השני של ההמרה, האם לחברים שלך יש עניין להיות בדף העסקי שלך, האם זה לא נראה כמו איזה סוג של ניצול יחסים כדי לצבור כמה שיותר אוהדים לעסק שלך?

אולי כדאי לשאול אותם קודם ?

נכון שכישרונותיהם האישיים של אנשים מביאים אותם לתעסוקה מסוימת ויוזמות עסקיות זוכות גם לברכה מהחברים, אבל מפה עד להפוך אותם לאוהדי העסק שלך הדרך היא ארוכה.

כיוון שפייסבוק מאפשר חדירה לפרטיות והגולשים מתים על עוד ועוד נידוב פרטים כולל ארוחת הבוקר, הצהריים, מכון הכושר ועד לדיווחים כולל תמונות אחרי כל פעולה “הנה התקלחתי”, “הנה התלבשתי”, “הנה גיהקתי” וכו’, מיזוג החברים כולל ההתנהלות הפרטים שלהם לדף העסקי הופכת אותם לחשופים בפני אנשים אחרים שהם לא חברים שלהם, אלא של העסק שלך. מי אמר שהם מוכנים ? אולי הם רוצים לשמור על הפרטיות שלהם עם החברים שלהם בפייסבוק?

הפיכת דף הפרופיל האישי לפרופיל עסקי עם אלפי החברים שלכם, היא רעיון מעולה לדף עסקי תוסס וגדוש במעריצים, אבל הדרך לשם צריכה להיעשות בהסכמה. אל תהפכו את החברים שלכם בפייסבוק לממליצים העסקיים שלכם, רק אם הם מוכנים ואז אם הם חברים טובים הם גם יזכו אתכם בפוסט מוצלח באמצעות קידום בפייסבוק שבאמת עובד.

קידום בפייסבוק
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513