ההבדל בין עיצוב לוגו וקטורי לבין עיצוב לוגו בפוטושופ

עיצוב לוגו נשמע אולי עניין פעוט ופשוט, אך בבואנו לעצב לוגו יש לקחת בחשבון פרמטרים רבים כגון נראות הלוגו ונראות הצבעים על מרקמים ושטחי פרסום שונים. כיצד הוא ייראה בשחור לבן במידה ויועבר בפקס? האם הוא פשוט ופרקטי וייחרט בזיכרון הצופים? האם הלוגו בעצמו ופונט הכיתוב מותאמים לאופי החברה? ישנה חשיבות גדולה גם לתוכנה בה עושים שימוש בתהליך העיצוב. קיימות תוכנות רבות כגון אילוסטרטור, פוטושופ, פריהנד ועוד וכל אחד מהם בעל יתרונות וחסרונות מבחינה יישומית אשר כדאי בהחלט להיות מודעים אליהם.

מנורה מעוצבת - עיצוב לוגו וקטורי לבין עיצוב לוגו בפוטושופ

עיצוב לוגו בפוטושופ

כאשר מעצבים לוגו בפוטושופ, למעשה משתמשים בגרפיקה הבנויה על פיקסלים. אלו ריבועים קטנים אשר באמצעות צבעים שונים ודרגת שקיפות שונה יכולים להרכיב כל תמונה שתבחרו. אך לשיטה זו חיסרון גדול בבואנו לעצב לוגו. ככל שמגדילים את התמונה, הפיקסלים נראים יותר ובאם תזדקקו להגדיל את הלוגו לממדים גדולים מהמקור, לא תוכלו לעשות זאת מבלי לצפות באותם ריבועים קטנים, בייחוד במעברים שבין צבע אחד למשנהו בתוך הלוגו או בקווים שאינם ישרים.

עיצוב לוגו וקטורי

תוכנות כגון אילוסטרטור ופריהנד מאפשרות עיצוב לוגו וקטורי.

מהם בעצם וקטורים? אלו הם נקודות, קווים ומשטחי צבע שהמחשב מייצר לפי פקודה על ידי חישובים מתמטיים לכדי יצירת צורה. הקו יישאר חלק לא משנה כמה תגדילו את הצורה. המחשב ימשיך לצייר לפי ההוראות שניתנו לו מראש, ולכן הקווים של הצורה תמיד יישארו איכותיים.

לוגו מעוצב וקטורית הוא בעל קווים חדים ומדויקים בצורה יוצאת דופן בניגוד ללוגו המעוצב בפוטושופ. תכונה זו חשובה גם כאשר קיים כיתוב מתחת או מעל ללוגו באותיות. עיצוב וקטורי מאפשר בעת הצורך להגדיל ולהקטין את גודל הלוגו מבלי לפגוע באיכותו.

היכולת לעשות זאת היא קריטית כאשר רוצים להשתמש בלוגו למטרות שונות, בשלטי חוצות ואף בבואכם להדפיס על דף A4, על כרטיסי ביקור, להכניס לפרסומים שונים ברחבי האינטרנט כגון באנרים ועוד.

כבעלי עסק, ניתן לומר כי עיצוב לוגו וקטורי היא הבחירה הנכונה עבורכם.

גם אתם מתעניינים בעיצוב לוגו וקטורי? צרו קשר עם ג’נסיס ונשמח לעמוד לשירותכם!

 עיצוב לוגו
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513