העולם הדיגיטלי יצר מושגים חדשים בעולם הפרסום, בכל הנוגע ליכולת של עסקים קטנים להשוות את יכולות הפרסום שלהם עם עסקים גדולים וזה זועק מיתוג עסקי. בעבר רק החברות המרכזיות במשק עברו תהליך של מיתוג עסקי והם הקצו לכך תקציבי ענק. זה הלך עם נוכחות חזקה, גדולה ויקרה בערוצי המדיה הכתובה והאלקטרונית וזה תאם את הרצון שלהם להציג את עצמם כברי סמכא ולהיות מובילים ודומיננטיים בתחום שלהם. אם אנחנו בוחנים את העולם הדיגיטלי, הרי שפתאום חל שינוי עצום בכל ההיררכיה של עסקים גדולים וקטנים מהסיבות הבאות:לכל עסק קטן, בינוני או גדול יש אתר אינטרנט. כל עסק קטן יכול לצאת בקמפיין פרסום כמו עסקים גדולים. היחס של הגולשים זהה לעסק קטן או לעסק גדול. כלי השיווק זמינים וחשופים לכל עסק קטן או גדול. הנוכחות יכולה להיות זהה, מה שחשוב זה האיכות והמקצועיות.
מיתוג עסקי מתחיל באתר איכותי!
יש יותר מדי בוני ומעצבי אתרים. יש יותר מדי אתרים שגויים שלא תורמים לבעליהם מאום. לא ברמה השיווקית ובוודאי שלא ברמה התדמיתית. יותר מכך- יש אתרים שבויז’ואל ובמבנה שלהם אפילו גורמים נזק לעסקים וזה משום שאתר חייבת לעצב ולבנות חברה מקצועית שמבינה דבר או שניים על מיתוג עסקי. חייבת להיות הלימה בין האתר לבין העסק אותו הוא מייצג. הן ברמת הויזואל והן ברמת התכנים. אתר הוא חליפת עסקים מותאמת בהזמנה מיוחדת וכל החובבניות שיש בתחום הזה, גורמת זה שבסוף מי שמשלם בזול, משלם ביוקר. אתר עסקי היום בעולם הדיגיטלי הוא חלון הראווה של העסק. הוא צריך להיות ייצוגי, לשדר את החזון והמסרים שלו, להתאים בעיצוב הגרפי שלו למאפיינים חיצוניים המזוהים עם העסק, לבטא את הקונספט של העסק ולהפוך ל”שגריר” הדיגיטלי שלו. היום גם עסקים קטנים בפנייה איכותית לחברת עיצוב ובניית אתרים יכולים לעשות לעצמם באמצעות האתר, מיתוג עסקי.