היעילות של AI בחיזוי התנהגות צרכנים למטרות פרסום

אחד הדברים שאנחנו, בעלי עסקים וחברות, יכולים להרוויח ממנו בעקבות עלייתן הדרמטית של טכנולוגיות מבוססות בינה מלאכותית, הוא פרסום ושיווק מובנה AI. בעזרת הפיתוחים החדשים בתחום החם של הבינה המלאכותית, ניתן לעשות שימוש באותן הטכנולוגיות לטובת יצירת קמפיינים ותוכן שיווקי ופרסומי בצורה שלא היינו מסוגלים להעלות על דעתנו עד זמן לא רב כל כך. בעולם התחרותי של השיווק והפרסום באינטרנט, עסקים שרוצים להצליח חייבים לעשות שימוש בכל הכלים הניתנים להם בכדי להתבלט ולזכות בתשומת הלב של לקוחות עם סבלנות לא גבוהה במיוחד ואין ספור גירויים. חברת ג’נסיס, שמחה להיות מהחברות המובילות בתחום פרסום ה- AI בישראל, ותעזור לכם להפיק את המקסימום מהטכנולוגיות החדשות עבור העסקים שלכם.

AI או בינה מלאכותית?

בעוד שאנשים רבים ברחבי הארץ והעולם כבר עושים שימוש במודלים ותוכנות מבוססות בינה מלאכותית כמו Dall-E, בינג או ChatGPT, נרצה להסביר לטובת אלו מכם שלא בקיאים בתחום על מה בעצם מדובר. AI, או בינה מלאכותית בעברית, היא טכנולוגיה המתבססת על אלגוריתמים שמסוגלים למעשה “ללמוד” ולשנות את עצמם על סמך הנתונים המוזנים להם. במילים אחרות, טכנולוגיות מבוססות AI יכולות לנתח ולעבד כמות עצומה של מידע ונתונים, וללמוד על סמך אותם נתונים מה הן המסקנות הנדרשות ומה הוא התוצר הטוב ביותר אותו ניתן להפיק. AI, אם כך, יכול להפיק עבורנו תוכן מקורי ואיכותי, ליצור תמונות רלוונטיות, וגם לבנות קמפיינים של ממש עבור פרסום וקידום העסק שלנו ברשתות החברתיות ומנועי החיפוש. 

בעוד שקידום אורגני של עסקים ברשת נעזר בעיקר בקידום ממומן של פרסומות, שימוש בנתוני גולשים ברשתות החברתיות כמו קבוצות גיל ואזור גאוגרפי, הבינה המלאכותית יכולה להתאים ולשנות את עצמה בהתאם למצב, לנתונים ולכל לקוח ולקוח באופן ספציפי ומדויק. 

איך ניתן לעשות שימוש בבינה מלאכותית לטובת פרסום עסקים?

בשביל להסביר לכם בצורה אופטימלית כיצד כל עסק יכול להרוויח משימוש בבינה מלאכותית, נרצה לתת לכם דוגמה קטנה. דמיינו לעצמכם שאתם עסק המוכר ציוד ספורט. בחוכמתכם הרבה, בחרתם לעשות שימוש באחד מהמודלים המצוינים של פרסום באמצעות AI, והמודל שלכם זיהה ברשת ששחקן כדורגל פופולרי במיוחד בדיוק חתם על חוזה עם אחת מחברות ביגוד הספורט הגדולות שהחלו לשווק קמפיין פרסום עוצמתי. ה- AI, ידע לזהות באופן אוטומטי אנשים שעוקבים אחר אותו שחקן כדורגל, וידע לפרסם להם באופן מדויק וספציפי ביגוד של החברה איתה חתם החוזה, בשביל להגדיל את החשיפה ולמשוך את הלקוח על פי תחומי העניין שלו. כל זה – באופן אוטומטי לחלוטין. זוהי כמובן דוגמה היפותטית, אך אירועים מסוג זה קורים כל הזמן, וטכנולוגיות ה- AI יודעות לעשות בנתונים הללו שימוש בצורה היעילה והמהירה ביותר. 

מעבר לכך, תוכנות ה- AI יודעות לזהות בזמן אמת טרנדים צרכניים, דפוסי התנהגות של צרכנים ולקוחות פוטנציאליים בשביל לעזור לעסק שלכם לבנות את הקמפיין הכי אפקטיבי בכל עת ועת, ועבור כל לקוח ולקוח באופן פרסונלי ואישי. 

חיזוי טרנדים וניתוח נתוני צרכנים – קידום אורגני ואפקטיבי

קידום אורגני של עסקים ברשתות החברתיות ומנועי החיפוש הולך יד ביד ביחד עם פרסום באמצעות בינה מלאכותית. חיזוי טרנדים וניתוח של נתוני צרכנים לטובת פרסום העסק שלכם יוכל לעשות שימוש הן בנתונים על ההתנהלות של הלקוחות ברחבי הרשת, אילו מודעות ופרסומות היו אפקטיביות יותר ואילו פחות, ובכך לבנות ולהתאים את קמפיין הפרסום שלכם באופן אוטומטי ומתמשך עם מינימום השקעה אישית מצדכם תוך חיסכון רב של משאבים, זמן ואנרגיה. 

AI
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513