הלב של הלוגו !

האם אתם יודעים מדוע סמל הטויוטה מורכב משלוש אליפסות. אם לא תעיינו בחומרים של החברה לא תוכלו לדעת כי כל אליפסה מייצג לב. את הלב של הלקוח, של המוצר ושל הטכנולוגיה של טויוטה.

מה שניתן להבין מהלוגו הזה, זה שבטוח שרוב הצרכנים לא תמיד יודעים מהי המשמעות האמיתית המסתתרת מאחורי הלוגו, אבל עצם זה שהלוגו מוצא חן בעיניהם אומר שהמשמעות היא גדולה, אלא שהם לא יודעים אותה.

כאשר יש כוונה גדולה מאחורי עיצוב של לוגו, יהיה אפשר ליצור עיצוב לוגו שיעשה משהו למישהו, שידבר למישהו, שיצור הזדהות ועל אף שהצרכן לא יבין מה בדיוק מוצא חן בעיניו בלוגו הזה, הוא בטוח ידע דבר אחד- שזה מוצא חן בעיניו.

לוגו זו אומנות לשמה !

עיצוב לוגו מנצח הוא לוגו שהושקעה בו נשמה. אפשר להגיד על זה על כל דבר שמערב כישרון וטכניקה. הנשמה של המעצב היא זו שמצליחה להבריק לך את הלוגו הטוב. לא מדובר פה באוסף של חוקים של עיצוב גרפי ולא ביכולת טכנית מרשימה (אם כי גם זו חשובה לעין ערוך) מדובר פה בכישרון טהור גרידא ואם אין בעיצוב לוגו טיפת נשמה, הוא יהיה משעמם, לא ברור וכזה שלא יזדהו איתו.

רוב האנשים שהולכים ללמוד עיצוב גרפי הן אכן אנשים שנמשכים לאומנות של המקצוע ולא לחוקים הטכניים שלו. שילוב של טכניקה מעולה יחד עם צורת מחשבה ותפיסה מעניינת הם אלה שיצרו את הלוגו המיוחד, כזה שאף אחד אחר עוד לא עלה עליו והוא יהיה המצאה רק שלך.

דומה הדבר לציור. כאשר צייר מצייר הוא מערב בציור שלו כמובן טכניקה אבל הוא חייב שיהיה לו גם כישרון למשוך במכחול באופן כזה שאיש לפניו לא עשה את זה, בשפה אומנותית ייחודית שהוא המציא באותו רגע, מתוך השראה, הרגשה ובעיקר מכל הלב.

דרוש מעצב גרפי עם נשמה…

אומנות וגם עיצוב לוגו ועיצוב גרפי נכללים בקטגוריה הזו, שלא נעשים מהלב, עם הרגשה שהמעצב הגרפי לא מתרגש כשהוא מצליח לעצב לוגו מושלם, הם עיצוב גרפי שלא ימריא מעבר לדף.

כי ללוגו טוב דרוש גם מעצב גרפי עם נשמה של אומן.

 

עיצוב לוגו
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513